Culinair hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Witlof met gebakken aardappels en gehaktballen.
En mayonaise de dyon
Enorm hequote:
foto!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:44 schreef Houniet het volgende:
Dat setje staat masterlijk! Geniaal ook
.
Ik ben op zoek naar een witte stropdas mensen, iemand een webwinkel of iets?
Ag ik heb een witte blouse/polo, en die heb ik onder een strak zwart shirt geprobeerd, met de witte kraag er bovenuit, en het staat onwijs goedquote:
Stijl noemen ze dat ouwe.quote:
Sneakerz stylequote:
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zit niet als een zoutzak achter de pc om 24 uur per dag te spammen op FOK!.
Slimquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?![]()
Ik zeg alleen dat ik af en toe een FOK!-pauze neem.
Helemaal juist nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:02 schreef JortK het volgende:
Sneakerz style
Je bent nog nooit op Sneakerz geweest? De style is juist niet aanwezig, iedereen doet zijn ding.quote:
Sorry ik kom alleen op strandfeesten op Scheveningen dus geen Sneakerz neequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je bent nog nooit op Sneakerz geweest? De style is juist niet aanwezig, iedereen doet zijn ding..
Probeer er maar weer een mooi verhaal van te maken, ik sta nummer 1quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toch weer gepwnd door mij ,want ik sta er 2 keer in
That's undeniablequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Probeer er maar weer een mooi verhaal van te maken, ik sta nummer 1
Ik werk fulltime.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:25 schreef JortK het volgende:
Maja waar is de tijd dat er 4 delen op een dag doorheen gingen
I knowquote:
Betaald fulltime danquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, jij bent fulltime aanwezig op de zaak.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |