nu ben ik even nieuwschierig naar jouquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:59 schreef skiczukie het volgende:
Ik snap het. Ik vind inderdaad de originelen mooier maar vooral omdat ik de achterliggende kunstvisie interessant vind, die bij jouw schilderijen dus niet van toepassing is.
Warhol.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nu ben ik even nieuwschierig naar jou![]()
aan je avator te zien ben jij een andy warholl fan of niet?
had al zo'n vemoedenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
ah........ ik kijk nu voor het eerst naar je profiel en zie dat je op de Kunstacademie Minervaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:10 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de moderne kunst.
eigenlijk wel..........quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:15 schreef skiczukie het volgende:
Misschien hadden we deze postuitwisseling beter in je andere topic kunnen houden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
mensen kunnen me ook mailen op popirmart@gmail.comquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Ik ga even naar je andere topic! Dit topic is toch bedoeld om je werk te verkopen.
zo heb alle tot nu toe verkochte schilderijtjes naar het postkantoor gebracht,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee sorry al verkocht, gaat morgen naar het postkantoor, staat al ingepakt te wachten
die zijn allemaal op .......quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:55 schreef IQM het volgende:
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
o nee, ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:55 schreef IQM het volgende:
Wat voor moois heb je allemaal nog in de aanbieding voor 50 euro (40x40)?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o nee, ik heb deze nog die mag je ook wel voor 50 euro
deze is 40 x 50 cm
een sexy blondje
[ afbeelding ]
was ik bijna vergeten
ze heeft ook nog 2 zusjes
[ afbeelding ]
deze is 50x60cm mag je hebben voor 125 euro
en haar grote zus is 50x70 cm is 150 euro
[ afbeelding ]
aangezien deze 3 eigenlijk een beetje bijelkaar horen is de prijs voor alledrie tegelijk
mmmmmmmmm oké voor 300 euro?
en doe deze maar voor 85 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die zijn allemaal op .......
maar voor iets meer heb je een grotere er zijn er nog zat, kijk even bij mijn overzichtje vanaf het begin van dit topic, naar beneden scrollen kom je alles tegen.
hoeveel wil je uitgeven? en hou je alleen van lichtenstein of ook van dit bijv.
[ afbeelding ]
deze is 50x60cm mag je hebben voor 100 euro (is wel een dik 3D doek heel mooi)
of wil je alleen lichtenstein?
kijk eerst even mijn topic na, alleen alle kleintjes zijn verkocht en op de zwart/wit pop art schilderijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:50 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Wauw, ik ben echt onder de indruk. Ik ben echt een fan van moderne kunst, in het bijzonder Warhol en Lichtenstein (en, niet helemaal vergelijkbaar, Brood). Het is me alleen niet helemaal meer duidelijk wat al weg is en wat niet.
Schilder je ook op bestelling trouwens?
hoi michel deze bedoel je zeker héquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:34 schreef Michel het volgende:
Mag ik vragen of nr. 4 (tweeluik) nog te koop is en wat je er minimaal voor wilt hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |