Wat mij betreft wel hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 10:10 schreef Stiemie het volgende:
Telt het ook als ik zeg dat mijn vliezen voor de bevalling al 5 dagen gebroken waren?![]()
Active fit en babydry..quote:Op maandag 26 mei 2008 11:10 schreef amaranta het volgende:
WIlde ff zeggen dat bij de AHxl de luiers in de aanbieding zijn. Een megapak voor 30 euro ofziets. En als je er dan nog eeen joker op plakt issie 27 euro.
ZItten 148 luiers in, dus dat is een mooie aanbieding.kon nergens een topic vinden waar ik dit kon plaatsen vandeaar
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 26 mei 2008 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd nog Memmel!
Hier zitten de eerste prikken erin. Ik begon al te janken voordat ze wat gedaan had. Zal ongetwijfeld een idioot gezicht zijn, een moeder die jankend haar kind aan loopt te kleden, in plaats van andersom
.
Ik bof, prikken doen ze alleen op maandag. Laat dat nou de dag zijn dat ik moet werken en mijn wederhelft de zorg op zich neemtquote:Op maandag 26 mei 2008 13:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar![]()
Kind niets vermoedend rond zich heen kijken, moeders trillend en janked haar kind troosten (wat dus nog niet nodig was
) maar we hebben toen overleefd!
En idd, superlang wachten iedere keer. Beetje jammer wel. We mogen woensdag weer, ben benieuwd hoe lang het gaat duren
Als je het met de lengte vergelijkt scheelt het ongeveer een halve kg met Lilah. Of gaat het er juist om de hoeveelheid die ze in totaal is aangekomen? Neetoch?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar was bij de geboorte 3480 bij 52cm, na 4 weken 4130 bij 53 cm en de keer met de prikken was al heel laat, toen was ze al 10 weken. Ze woog toen 5520 bij 58,5cm. Ze was toen 1390 aangekomen in 6 weken.
Deze prikken vallen nog mee. DKTP -pneu is een waterige vloeistof. Dat doet niet zo'n zeer, de meeste babietjes schrikken meer van de prik dan van het inspuiten (uitzonderingen daar).quote:Op maandag 26 mei 2008 14:33 schreef Stiemie het volgende:
he da's jammerIk dacht dat dit al de laatste was
Wat gaat Yade goed!!! (En jij ook, dat je productie niet onder alles te lijden heeft!)quote:Op maandag 26 mei 2008 21:27 schreef Silmarwen het volgende:
Piglet!Wat een kleine acrobaat.
Ik kom even heel heel heel hard jubelen.Yade heeft vandaag 55ml uit de borst gedronken! Dat is bijna een hele voeding en die 5 extra hoefde niet eens bij deze voeding. Ze deed het zo goed, maar was al wel erg uitgeput. Ze had haar sonde eruit getrokken en na het gebadder, moest die er weer in. Niet leuk, dus ze krijste de hele boel bij elkaar en toen ik haar weer beet had, zag ik traantjes. Bij mij sprongen de tranen ook meteen in de ogen. Maar ze was dus erg moe en pakte daarom de borst meteen goed.
Piglet, mij leek de kans ook al klein, maar ik wil echt helemaal geen risico lopen. Er liggen veel kleine en of zieke kindjes daar natuurlijk en her hangt ook een bord waarop staat dat als je in aanraking bent geweest dat je dat meteen moet melden.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Silmarwen, wat fijn dat Yade bijna een hele voeding zelf kan drinken aan de borst.. Moet ze alle voedingen aan de borst drinken, of mag ze ook voedingen uit het flesje drinken, voordat ze naar huis mag?
Thomas mag morgen ook voor zijn tweede entingen.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:32 schreef hestria het volgende:
hier mogen we morgen weer voro de controle en 2de prikjes.
ieder kind volgt toch zijn eigen weg met groeien betreft. als ik bekijk tussen Dennis en Michelle,
Geboorte
Michelle 49 cm en 3070 gr
Dennis 48 cm en 3100 gr
4 weken
Michelle 54 cm en 3880 gr
Dennis 53 cm en 3965 gr
2 maand
Michelle 54.5 cm en 4835 gr
Dennis 58.5 cm en 5220 gr(nee geen foutje, meneer is echt zoveel gegroeit)
3 maand
Michelle 59 cm en 5680 gr
Dennis 60 cm en 6100 gr(11 weken)
Ze volgen toch hun eigen groei, en bovendien groeien ze met sprongen, kan goed zijn dat als je over 2 weken terug gaat dat ze dan ineens een groeistuip heeft gehad.
Nee al ruim een maand niet meer. Maar ik heb me weer bang laten maken door iemand die het had over glucose tekort en niet meer wakker wordende kinderen en sindsdien maak ik me zorgen als ze 's avonds niet zoveel drinktquote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef Leah het volgende:
Nee hoor. Komt ze normaal gesproken nog 's nachts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |