Ik dacht dat ik dood neer zou vallen de eerste vier weken. Zo gesloopt was ikquote:Op zondag 25 mei 2008 11:35 schreef tinny het volgende:
ps
Hebben jullie/ hadden jullie dat ook? we zijn nu 3,5 week bezig (Gabi is 3 weken en 3 dgn) en ik heb het gevoel alsof ik de afgelopen 3 wkn niks anders heb kunnen doen /en/ of
denken dan baby , baby en nog eens baby... voor mijn gevoel kom ik nergens anders meer aan toe.. (gisteren geprobeerd een dvd'tje te kijken maar je zit dan wel telkens "wanneer zou ze beginnen met huilen?", "hoor ik iets(dvd even op pauze en luisteren)"
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:51 schreef DaviniaHR het volgende:
....
memmel, heb je meer dan 24 uur over je bevalling gedaan?
...
Nee, ze heeft het niet echt nodig om in te bakeren. Maar ze vindt het wel heel lekker om in de doeken gewikkeld te liggen. Ze slaapt trouwens wel altijd met een slaapzakje aan, en dan strak een lakentje erover. Ik had haar lekker in de doeken gewikkeld als zijnde onderdeel van massage/rust/ontspannen.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:27 schreef marit1978 het volgende:
Deepfreeze, verdorie !
ik hoop maar dat het tandje boosdoener was en het nu dus voor even voorbij is !
Tinny, hier waren we ook zéér alert op wel/niet gehuil
je hoorde haar zelfs huilen als het stil was
Ticootje, ik hoop dat jen zo makkelijk is dat het de ene keer wel en andere keer niet inbakeren juist niet onduidelijkheid/onrust gaat geven.
Wat is je idee achter niet elk slaapje inbakeren? Zeker omdat het blijkbaar toch veel rust geeft?
Wat mij betreft wel hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 10:10 schreef Stiemie het volgende:
Telt het ook als ik zeg dat mijn vliezen voor de bevalling al 5 dagen gebroken waren?![]()
Active fit en babydry..quote:Op maandag 26 mei 2008 11:10 schreef amaranta het volgende:
WIlde ff zeggen dat bij de AHxl de luiers in de aanbieding zijn. Een megapak voor 30 euro ofziets. En als je er dan nog eeen joker op plakt issie 27 euro.
ZItten 148 luiers in, dus dat is een mooie aanbieding.kon nergens een topic vinden waar ik dit kon plaatsen vandeaar
Hoe herkenbaarquote:Op maandag 26 mei 2008 12:48 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd nog Memmel!
Hier zitten de eerste prikken erin. Ik begon al te janken voordat ze wat gedaan had. Zal ongetwijfeld een idioot gezicht zijn, een moeder die jankend haar kind aan loopt te kleden, in plaats van andersom
.
Ik bof, prikken doen ze alleen op maandag. Laat dat nou de dag zijn dat ik moet werken en mijn wederhelft de zorg op zich neemtquote:Op maandag 26 mei 2008 13:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar![]()
Kind niets vermoedend rond zich heen kijken, moeders trillend en janked haar kind troosten (wat dus nog niet nodig was
) maar we hebben toen overleefd!
En idd, superlang wachten iedere keer. Beetje jammer wel. We mogen woensdag weer, ben benieuwd hoe lang het gaat duren
Als je het met de lengte vergelijkt scheelt het ongeveer een halve kg met Lilah. Of gaat het er juist om de hoeveelheid die ze in totaal is aangekomen? Neetoch?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar was bij de geboorte 3480 bij 52cm, na 4 weken 4130 bij 53 cm en de keer met de prikken was al heel laat, toen was ze al 10 weken. Ze woog toen 5520 bij 58,5cm. Ze was toen 1390 aangekomen in 6 weken.
Deze prikken vallen nog mee. DKTP -pneu is een waterige vloeistof. Dat doet niet zo'n zeer, de meeste babietjes schrikken meer van de prik dan van het inspuiten (uitzonderingen daar).quote:Op maandag 26 mei 2008 14:33 schreef Stiemie het volgende:
he da's jammerIk dacht dat dit al de laatste was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |