Marit

Wat een ontzettende poepie is Ilse, zeg!

* Rammel *
Pannenkoeken zou ik idd nog een kopen

Ik wist niet dat ze echt zulke hoge koorts konden krijgen van tandjes!! DF, iig sterkte ermee, en Sasha ook met tand nr. 3
Deze hysterische mama heeft gister de HAP gebeld, omdat meneer alle eten weigerde. Fles, hoofd afdraaien, lepel, hoofd afdraaien, en toen ik toch een beetje in zij nmond kreeg, brullen en uit mond trekken. Bekertje, wel mondje open, maar toen er vocht in zijn mond kwam (weinig gelekt trouwens), brullen dat de wereld verging.
's avonds heeft hij uiteindelijk (wrs mede dankzij ons ritueeltje, hoop ik) een halve fles gedronken, toch nog doorgeslapen en vanochtend wel weer zijn ontbijtje bijna helemaal gegeten.
de koorts gaat op en neer, hij kwijlt als een gek en heeft rare poepbroeken (

), dus of er nou ook nog een tandje komt? Ik weet het niet.
en mijn schoonzus die geneeskunde studeert (klaar met co-schappen) denkt mss wel dat het toch waterpokken is, omdat er een wit stipje op de vlekjes zit. maar de vlekjes in zijn gezicht trekken al een beetje weg, terwil een hele zooi nieuwe vlekjes op zijn armen en benen komt. romp is tot nog toe schoon.
vanochtend was hij weer vrolijk, dus we kijken het maar even aan. ik maak me niet heel erg veel zorgen (meer), vind het doodzielig, maar het is vooral vervelend dat ik niet weet wat het is. dan weet ik ook niet wat te verwachten, zeg maar
Urgh.