abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:50:55 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58810636
het vervolg op: Het grote kleine babietjes topic deel 144

Babietjes
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Anna Sophie, dochter van rodesappigeaardbei
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
1 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:53:14 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_58810683
Kunn je nog een e bij Yade plaatsen ET?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:53:46 #3
3011 E.T.
pi_58810691
En verder over ons kroost

was ik toch ff bang.. kreeg een DB-error bij het plaatsen, maar gelukkig staat het topic er toch
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:55:42 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58810733
had je mijn post nog gelezen? anders plak ik hem nog even!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58810777
De naam van Yade is niet helemaal goed gespeld in het lijstje. Het is Yade April.

edit, Troel had dit ook al gezien.
pi_58810885
Arme E.T. moest je met je ene hand ook nog een nieuw topic openen
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:19:31 #7
3011 E.T.
pi_58811240
Kim, het poeppatroon van kv-babies is niet te vergelijken met bv-babies. Maar Nienke heeft sowieso moeite met boeren... Regelmatig dat ze ineens begint te krijsen en dat bij het troosten een boer naar boven komt.

Ik zal iig blij zijn als we bij de 3 maanden zijn
pi_58811294
ET, wat naar zeg krampjes.. Zo rond de 6-8 weken zijn ze op zijn ergst, daarna neemt het weer af.. Dus dat zou nu zo ongeveer moeten zijn... Geen tips verder helaas..

Chris zit vanavond niet zo lekker in zijn velletje.. rond etenstijd heel erg huilerig, en al snel moe. Rond half 8 was hij echt op (terwijl hij normaal wel redelijk de 8 uur haalt). Maar zijn fles gegeven en in bed gestopt. En hij is al 2 keer brullend wakker geworden. Steeds na een klein uur. Alsof hij dan weer wat lichter slaapt en ergens last van heeft.
Heb zelf het idee dat het tandjes zijn. Maar we mogen niet in zijn mond kijken. Dus we zullen maar moeten afwachten. Hopelijk heeft hij er de rest van de nacht niet teveel last van. Voor de nachtrust van ons alledrie.

Maar ondanks al het gedoe, heeft hij vanmiddag voor het eerst uit een rietjesbeker gedronken! De eerste paar keer even hoesten, maar daarna ging het perfect. Dus tijd om pakjes sap in de luiertas te stoppen
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:37:19 #9
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58811684
E.T., krampjes zijn zo rot, daar hebben we met Devin ook veel last van gehad met z'n allen
Op advies van de osteopaat hielden we hem als volgt vast om beter te kunnen "ontluchten":
Kind met rug tegen je buik aan hoofdje tussen de melkfabrieken
Bovenbeentje stevig omklemmen met je handen en kind zo laten "hangen" terwijl je de beentje omhoog tilt. Bij Devin kwam er dan vrijwel gelijk allemaal lucht uit van onder en hij werd na aanvankelijk gillen van frustratie en pijn al snel rustig en kalm. Deze houding niet alleen toepassen als er al pijn is, maar juist ook op de rustige, pijnloze momenten om de associatie te vermijden en haar tussendoor ook te ontluchten.
Veel succes ermee en ik hoop van harte dat Nienke snel van die kramp-ellende af zal zijn

Baby's die heel graag patat eten? Ik weet van niks

Chris kan al uit een rietje drinken, wat knap

Devin heeft asperges met ons meegegeten en.... hij heeft het niet
Je weet wel, raar ruikende urine na asperge-consumptie. Bij ons in huis, waar asperges er zeer goed in gaan ook wel bekend als stinky-piss
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:44:59 #10
14746 k_i_m
pi_58811864
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef E.T. het volgende:
Kim, het poeppatroon van kv-babies is niet te vergelijken met bv-babies. Maar Nienke heeft sowieso moeite met boeren... Regelmatig dat ze ineens begint te krijsen en dat bij het troosten een boer naar boven komt.

Ik zal iig blij zijn als we bij de 3 maanden zijn
Ja, dat had Lilah ook. En soms kwamen er dan wel vijf boeren achter elkaar, terwijl ik een half uur met haar had gelopen om er zeker van te zijn dat er niks was blijven zitten . Maar deze week gaat het ineens weer een stuk beter! Ze slaapt overdag ook weer gewoon in haar eigen bedje .
In my life
Why do I smile
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:50:50 #11
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58812026
Stinky-piss..
Anna heeft vandaag voor het eerst tonijnsteak op. Ik kreeg \m net zo hard weer terug!
Frietjes zijn er hier nog niet in gegaan. Daar wachten we nog effe mee.

Davina: we zijn zo goed als klaar voor haar verjaardag. spygisch nog niet helemaal. Het zijn best emotionele dagen. Zag nog een foto van een jaar geleden toen ik met mijn dikke buik op onze toen net gekochte kavel stond. En nu is het huis zo goed als klaar, Anna kan al een beetje lopen (en ik heb nog steeds een dikke buik, ja...). Maandag ben ik vrij en kan ik lekker een dagje mijmeren.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:52:58 #12
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58812071
heel verhaal getypt..weg
Ennieweej..succes met de krampjes E.T.! Hier werkte de draagdoen wel aardig, ze werd er iig een stuk rustiger van.
Vastzittende boertjes kent Saar ook, erg vervelend maar het lijkt ook wel minder te worden nu. Ze hoeft ook niet elke keer meer te boeren na een voeding.

Verder past madam nu netjes in maat 68 Dacht ik nog leuk, nog eenlaatste keer een babietje, denkt madam er anders over blijkbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Maneki.Neko op 21-05-2008 23:02:46 ]
Saartje
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:55:29 #13
14746 k_i_m
pi_58812115
Ik merkte gisteren ineens dat de slaapzak te klein is geworden. Hij past alleen nog met opgetrokken knietjes .
In my life
Why do I smile
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:56:03 #14
14746 k_i_m
pi_58812127
Ik snapte ook al niet waarom ze zo ging janken toen ik hem aantrok .
In my life
Why do I smile
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:02:25 #15
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58812230
whaha
Saartje
pi_58812322
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik snapte ook al niet waarom ze zo ging janken toen ik hem aantrok .
Misschien omdat ze dacht: "Mama, waarom doe jij mijn slaapzak aan?"
Dat je er uberhaupt inpast joh.
Hardloper.
IG @webkim
pi_58812520
Memmel en Maneki; het gaat jullie dus allebei een beetje te hard met jullie grote kleine babietjes?
Ik zag vandaag een prachtig ventje van anderhalf en had er een dubbel gevoel bij: zo leuk, een echt mannetje dat al van alles kan en waarmee je *echt* interactie hebt, zoveel meer dan bij een kleine baby. Maar ook: al zoveel zelfstandiger, veel minder 1 op 1 knuffeltijd etc. Moeilijk uit te leggen, maar van mij hoeft de tijd ook niet zo snel te gaan. Al heb ik dus nooit een kleine baby gehad.

ET, die 'ontlucht'houding die Kersjes beschrijft heeft het hier ook erg goed gedaan. Net als het aloude fietsen met de beentjes. Maar het blijft vervelend, die krampen en dat je het niet altijd kan oplossen.

En wat gaan jullie hard. Ik ga nog ff teruglezen.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:15:05 #18
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58812596
Nou, Saartje is iig nog een stukje kleiner dan mijn maatje 74/80!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:16:49 #19
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58812642
Het is voor mij ook heel dubbel hoor Webkim! Aan ene kant mag ze van mij altijd zo klein blijven en aan de andere kant ben ik nieuwsgierig hoe ze zal zijn als ze kan eten, zitten, spelen met haar broers, hoe ze eruit zal zien en hoe haar stem zal klinken als ze mama of papa roept
Ik ben iig heel blij dat ik het nog één keer mee mag maken, en zo bewust
Saartje
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:18:08 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_58812673
Ruben is eruit: bloemkool is niet lekker. Worteltjes wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:21:51 #21
14746 k_i_m
pi_58812779
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:06 schreef Webkim het volgende:

[..]

Misschien omdat ze dacht: "Mama, waarom doe jij mijn slaapzak aan?"
Dat je er uberhaupt inpast joh.
.
In my life
Why do I smile
pi_58812858
Thomas heeft vandaag op 1 dutje na AL zijn slaapjes zonder bakerdoeken gedaan!
*me so proud* Hij ligt nu ook zonder doeken, gewoon lekker stevig ondergestopt. Na de laatste voeding (uur of 1) baker ik hem nog maar wel, maar jee: ik dacht dat het afbouwen de hel zou worden want dat las ik zo vaak. Mijn mannetje is geweldig.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 21 mei 2008 @ 23:31:04 #23
14746 k_i_m
pi_58813186
Goed hoor! . Maar ik vind eigenlijk dat het ook wel een keer mee mag vallen na alle toestanden in het begin .
In my life
Why do I smile
pi_58815701
WAt goed webkim

ET, hopelijk zijn Nienke haar krampjes snel over!

alle kleine babietjes halen Pepijn in qua formaat

Mijn kleine spookje, wordt heel rap een eigenwijze dreumes nu.
Echt mooi om te zien hoe ze na bijna een jaar al een "echt persoontje" zjin.
Hij is vrolijk, ontdeugend en een echter klauterkabouter. Overal moet je OP! en het liefst zo hoog en zo gevaarlijk mogelijk. Hij zit ook echt onder de blauwe plekken.
Het "nee niet doen", "afblijven", "dat is niet om mee te spelen", enzo wat eerder in het topic genoemd werd is hier ook heel herkenbaar.

Er wordt sinds een paar dagen ineens weer gegeten als een kleine bouwvakker. (behalve groenten natuurlijk, maar ach dat wordt wel weer gecompenseert door de mega hoeveelheid fruit die hij verstouwd)
Alleen het gehang bij mama en zodra mama in huis is dus niet meer zelf kunnen spelen. Dat begint flink irritant te worden. En dan ben een middag/avond weg om te werken, dan kan meneer ineens wel lief zelf spelen.
En met mama buiten, of met mama op bezoek bij andere kindjes is wel goed.
Ach is vast een FAAAAAAAASEEEE.
Verder slaapt meneer sinds kort eindelijk 6-8 uur aan 1 stuk 's nachts Voordat ie 18 is, kan hij vast zonder eten tijdens zijn slaap
pi_58816495
ik snap die speciale houding om te ontluchten niet echt? Heeft iemand dat ergens wat gevisualiseerder??
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:15:29 #26
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_58816791
Hier ook maar eens een tvp plaatsen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:18:44 #27
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58816828
Ik ben alle vragen een beetje vergeten.

Uhm, langer blijven. Nee dat was niet echt een optie. Dat zou 1 dag langer zijn op de moeder/kind afdeling maar het was heel druk in het ziekenhuis. Het ziekenhuis is ook niet echt groot.
We wonen slechts 5 minuten van het ziekenhuis af, dus het valt reuze mee. Ik mag zoveel bellen en bezoeken als ik wil, alleen wordt het aangeraden voor mij de eerste week niet vaker dan twee keer per dag te gaan.
Dat is best moeilijk ja, maar als ik zie hoe goed ze voor haar zorgen en wat voor enge dingen Yade af en toe doet (zoals vergeten te ademen en dan paars worden) ben ik blij dat ze nog in het ziekenhuis is.

Troel, ik huur nu een dubbele electrische kolf om te kijken hoe het met de borstvoeding gaat. Stel dat dat nou een drama zou zijn, zou het zonde zijn dat ik er een heb aangeschaft. Verder heb ik nog een hand kolf van weleda en kolf ik 2 keer per dag in het ziekenhuis zelf.

Met Yade gaat het alweer beter! Elk dagdeel een beetje beter, echt geweldig. Ze hefet gisteren goed gehapt aan de borst en misschien zelfs wat druppels binnen gekregen. Haar navelklemmetje dingetje is er ook al af, en ze had zelfs de helft van haar flesje op, na het proberen aanleggen. Meestal is ze daarna te moe om nog toch drinken en krijgt ze het via de sonde.

We zijn zo super trots op haar. Het is zo bijzonder, je "kent" dat kleine hummeltje pas net en je voelt nu al zo enorm veel liefde voor haar. Ze laat je met alles smelten, elke gekke bek, of het feit dat ze in slaap valt en haar armpjes dan ineens heel schattig slap vallen. Hoe ze gaapt of het je onmogelijk maakt om een luier te wisselen en hoe vreselijk boos ze wordt als wat zij wil niet nu nu nu gebeurt.
pi_58816857
Et, veel succes met de krampjes. Ik doe Jennifer ook nog dagelijks dr buikje zachtjes masseren, voetjes masseren, fietsen en trommelen. Gewoon lekker een warme hand op dr buikje vind ze ook erg lekker (en ze poept er goed door).

Webkim, wat goed dat Thomas zonder doeken ook in slaap komt. Dat is echt wel iets om trots op te zijn.

K-P, zoals je al zei, iedereen doet het op zijn eigen manier. Ik weet niet hoe snel ik Jen moet pakken als ze huilt. Andere moeders laten een kindje gewoon even huilen. Ik leg Jen gewoon bij me in bed als ze moeilijk doet, andere vinden dat echt not-done. Iedereen is anders en ook alle kindjes zijn anders. Ik voel me niet zo heel snel beledigd, ik ben ondertussen van mn vader ook wel wat gewent: "Dat deden wij vroeger toch heel anders." .

P-iglet, succes met je klimmertje.

Maneki, wat is saartje al groot! Ik dacht dat Jen al aan de flinke kant was, maar Saartje groeit haar voorbij! Ook je foto's op hyve vind ik helemaal leuk! Wat is ze mooi en wat een haar!

Zo, ik hoop dat ik niemand ben vergeten... wel dus

Sil, Ik hoop dat Yade snel naar huis mag! Met de bv komt het vast goed. Dat je in het begin niet veel kolft kan ook wel kloppen, want kleine baby's drinken nu eenmaal nog geen liters weg. Maak je daar niet te druk over! (Dan loopt je productie misschien wel terug door de stress) Mijn nichtje is geboren met 32 weken en heeft daarna nog lang in het ziekenhuis gelegen. Uiteindelijk heeft zij tot 1,5 jaar borstvoeding gekregen. (even een succes verhaal om je een hart onder de riem te steken)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:24:00 #29
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_58816890
Dat was wel meer dan aandoenlijk. We kwamen om 19.55 (vijf minuten te vroeg) de couveuse zaal oplopen en de verpleegkundige was daar meer dan blij mee. Yade had zich al sinds 19.00 ontzettend aan liggen stellen omdat ze vond dat het wel weer eens tijd was voor wat aandacht van ouders en een plens voeding.
pi_58816955
p_iglet... faaaaase

Wij kwamen vanmorgen tot de ontdekking dat ilse nu toch al een week eerder naar bed gaat en langer slaapt!
We hebben besloten dat dit nu haar nieuwe patroon is
Tegen 18:30uur gaan we naar boven...18:50ligt ze er wel in dan en is ze stil tot ongeveer 7:30!
Om als je haar gaat halen acuut te beginnen met dingen aanwijzen en benoemen
pi_58816975
Als ik jen nu 's morgens voed dan moet ik haar niet aankijken. Zodra ik oogcontact maak begint ze te "praten". En vergeet ze dus te drinken. Hele verhalen is ze aan het vertellen en dan moet ook alles nog een keer goed bekeken worden. En drinken ho maar. Dus ogen dicht even goed laten drinken, en dan pas weer verder kletsen.
pi_58817525
hihi, klinkt wel gezellig Ticootje !
pi_58818074
Goedemorgen!! Hier onverwacht een lekker nachtje. Na mijn vorige post, dus helemaal geen gehuil mee. Hij lag alleen om half 7 op zijn buik. Maar na een schone luier van papa, heeft hij mij nog tot half 8 laten liggen..
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 23:15 schreef Memmel het volgende:
Nou, Saartje is iig nog een stukje kleiner dan mijn onze maatjes 74/80!!
ik moet heel snel meer mt 80 kleren gaan kopen, die 74 hebben soms driekwart mouwen

Troel, wij deden de groente in het begin in de vriezer in ijsblokbakjes. Bloemkool puur ging niet zo goed, maar met 1 blokje wortel erdoor een stuk beter..

Webkim, fijn dat het afbakeren zo makkelijk gaat!

Piglet, succes met je blauwe plekken klauteraar Hier hebben we de eerste 2 ook al gespot.. Krijg je als je opeens overal heen kan kruipen en dingen kunt gaan onderzoeken..

Sil &GI, wat goed dat Yade zo vooruit gaat! Elk stap vooruit, is er eentje dichter naar huis

Ticootje, dat klinkt gezellig! Maar idd niet zo handig als je wil voeden..
pi_58818737
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 07:28 schreef tinny het volgende:
ik snap die speciale houding om te ontluchten niet echt? Heeft iemand dat ergens wat gevisualiseerder??
Beetje brakke net wakker webcamfoto voor het idee:

Je baby's rug tegen jouw buik. Hoofdje op (of tussen ) borsthoogte. Je houdt je kindje stevig vast bij zijn bovenbeentjes. Zijn knietjes gaan zeg maar voorzichtig richting buikje, waardoor zijn kontje omhoog is. Zo kan hij 'overtollig gas' kwijt en dat lucht zo op.

[ Bericht 3% gewijzigd door Webkim op 22-05-2008 11:00:08 (photobucket is stom! dan maar ff zo.) ]
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:34:59 #35
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58818941
Plauwe plekken hebben we hier ook steeds. En Devin is ook helemaal into kopstoten uitdelen aan de muur, zijn speelgoed en wat er maar voor handen is. Gistermiddag knalde hij keihard tegen papa's borstbeen aan en dat werd natuurlijk brullen...

Devin is ziek
Gisteravond bij het naar bed brengen was hij een beetje warm bij nader inzien, en toien ik hem rond 23:00 uur voedde was hij gloeiend heet. Tijdens het drinken viel hij in slaap, dat heeft hij al zeker 9 maanden ofzo niet meer gedaan Besloten niet te tempen en hem gewoon terug in bed te leggen. Om 4 uur kwam hij pas weer en nu bleek hij 39.0 te hebben. De rest van de nacht bij ons in bed gelegen, hij was zo huilerig en zielig en zo kon hij zonder moeite bij me drinken wat hij ook voortdurend deed. Om 8 uur had hij 39.4 maar ionmiddels is het weer gezakt naar 38.6. Eten wil hij niet, de fles wil hij niet en liever ook niet naar papa. Nu ligt hij dus lekker tegen me aan, klein zieligje...
Wel balen, we zouden vandaag naar de Zwaluwhoeve gaan voor een heerlijk dagje sauna, massage, ontspanning en elkaar. Ik heb er zo naar uitgekeken maar nu blijven we dus thuis met een ziek kind
pi_58819089
Webkim, je plaatje doet het niet?

Arme Devin, Een klein zomergriepje? Wel jammer dat je nu niet weg kunt vandaag..
pi_58819227
Kerstje, wat jammer dat je dagje uit in het water valt.
Lekker tutten dus vandaag met Devin in bed.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:13:02 #38
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58822788
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:24 schreef GI het volgende:
Dat was wel meer dan aandoenlijk. We kwamen om 19.55 (vijf minuten te vroeg) de couveuse zaal oplopen en de verpleegkundige was daar meer dan blij mee. Yade had zich al sinds 19.00 ontzettend aan liggen stellen omdat ze vond dat het wel weer eens tijd was voor wat aandacht van ouders en een plens voeding.
Ik las dat jullie dicht bij het ZH wonen, wij ook . Ik heb toen de afspraak met de verpleging gemaakt dat ze ons gerust mochten bellen om eerder/later te komen als dat voor Freek handig uitkwam.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:25:32 #39
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58823068
Hier deden ze dat ook Leah: "Met .... klinieken, er is niks aan de hand!" Om vervolgens uit te leggen waarvoor ze belden. Lief vond ik.
Heel belangrijk vind ik in zulke periodes, dat de verpleging je zo veel steun, vertrouwen en zorg geeft.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:31:54 #40
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58823211
Hier riepen ze dat ook idd, "Niets aan de hand!", ik herinner het me nu pas weer nu jij dat schrijft .

Heel soms zat er een verpleegkundige bij die nièt aardig was, daar kon ik echt heel naar van slapen dan..
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:34:49 #41
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58824764
Meneertje uieindelijk maar een paracetamol gegeven omdat hij maar bleef kermen
Het lijkt nu ietsje beter te gaan, drinken doet hij goed en we hebben er zowaar een halve peer en wat tuinboontjes ingekregen Hij heeft nog steeds koorts en de dikke groene snot blijft maar komen. Ik denk dat hij ook nog eens last van tandjes heeft, er staan er 2 op springen in zijn bovenkaakje. Voor de rest is meneer hangerig, slaapt hij veel en bij voorkeur tegen mij aan.
We waren nog geschrokken net bij het verschonen, er hing een witte sliert half uit
Aangezien hij gister in de zandbak heeft gespeeld waren we bang dat het een wurmpje zou zijn. Toen we het eruit trokken bleek het gelukkig een sliertje asperge te zijn
pi_58824860
Beterschap voor Devin en ook voor Nienke met haar krmapjes

webkim, wat goed van Thomas!

P_iglet, ik moet echt ff bekennen dat ik Pepijn om op te vreten vind Wat een mooi mannetje!!

Sil & GI, veel sterkte en beterschap voor de kleine!

Hier gaat alles goed! Jet heeft afgelopen maandag 2 prikjes gehad, niet leuk Ze was boos joh !!
Ook hier lijkt het erop dat ze behoorlijk eigenwijs aan het worden is Ze doet dingen die niet mogen, maar ja hoe vaak moet je blijven zeggen dat ze iets niet mag?!
en sommige dingen zijn gewoon zo leuk dat ik stiekum soms heel hard moet lachen erom

Vanmorgen zat ze bijvoorbeeld de cd collectie van haar vader uit de rekjes te halen, cd'tje eruit, boekje eruit ....... oeh!

Memmel bijna groot feest .... Dan staat Jet bovenaan .... moeilijk!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58825015
GI, ik herinnerde me ineens nog dat het soort elektrische kolf ook belangrijk is. Ze hebben niet allemaal een even sterke motor, en om de bv in de beginperiode goed op gang te brengen heb je een echt goede kolf nodig. Dat zijn kolven die wel in ziekenhuizen gebruikt worden en door lactatiekundigen verhuurd worden, maar die je niet zomaar als particulier kunt kopen. Ik weet natuurlijk niet wat voor kolf jullie hebben maar misschien is het nuttig dat eens na te kijken. In ons ziekenhuis hebben ze de Medela Symphony en de Medela Lactina (zie hier voor plaatjes); het kan ook nog zijn dat de ene kolf beter bij je past en daardoor een betere opbrengst geeft dan de andere.
Fijn dat ze in het ziekenhuis goed verzorgd wordt en dat je er vertrouwen in hebt, da's heel belangrijk. En fijn dat je er zo dicht bij woont!
pi_58825209
Wat gaan jullie hard hier .

Mirte heeft op het KDV van haar druiven gesmuld, de velletjes uit haar mond geplukt en op de grond gedeponeerd... (heb ik haar niet geleerd, thuis slikt ze het hele handeltje gewoon door ). Hahaha. Klein donderstraaltje .
Fake it till you make it...
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:02:38 #45
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58825453
... en dan lig je ineens met het hele gezinnetje ziek in bed... buikgriep ofzo...

Arm Floortje, vannacht begon ze na een voeding ineens over te geven, zo hup álles eruit...
Daarna bleef ze steeds maar overgeven, vanuit haar tenen, zo zielig...

Ondertussen is ze wat opgeknapt, ze drinkt nu al 3 voedingen weer heel goed gelukkig, en heeft geen koorts...

Mama is nog t fitst van allemaal, dus ik zorg een beetje voor de rest...
En lief Lishe heeft al wat boodschapjes gebracht
pi_58825474
Jet, kleine dondersteen ..
Doet ze het ook als jullie een beetje uit het zicht bezig zijn?
Chris mag niet aan de radiatorombouw komen, en luistert (meestal in 1 of 2 keer) naar onze nee of uhuh (en anders halen we hem weg en leggen hem tussen zijn speelgoed). Maar hij doet hij eigenlijk alleen maar als wij op de bank zitten.. Niet als ik in de keuken hem half in de gaten houd. Alsof hij het erom doet

Devin, tandjes kunnen gemeen zijn.. Ik heb geloof ik vanochtend eentje op springen gezien. Deze keer de linker snijtand.. Dus nu zijn voortanden nog

De liedje, wat rot dat jullie allemaal ziek zijn.. Veel beterschap voor allemaal!
pi_58828734
Floortje beterschap!

Wij zien ook herstellende van ziek zijn Koorts enzo .....

DF, het maakt haar niet uit ze doet het gewoon

Volgens mij komt er weer een sprong aan, ze wil alleen maar bij mij zijn ....

oh ....oh .... daar gaan de cd'tjes weer!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_58828808
hihi ow wat herkenbaar Beaker!!!
Vooral ook dat lachen in moeten houden.
Omkijken, wat doen, en dan met een grote grijns in de gaten houden wat mama of papa's reactie gaat zijn
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:32:01 #49
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58831845
Oh mensen, ik ben net weer thuis. Van een groot evenement van kantoor dat ik had georganiseerd. Mijn voeten vallen er af. Anna ligt al lekker op bed en ik ga zo ook mijn bed in, ik kan niet meer.

Morgen vast boodschappen doen voor de verjaardag, opruimen en schoonmaken en bedenken waar we 20 gasten kwijt kunnen
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:34:27 #50
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58831938
Ik ga me maar eens melden in het waterpokken-topic...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58832303
Arme Eli... hopelijk weinig last van die pokkies
pi_58832739
Eli beterschap!

Memmel slaap lekker
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:14:25 #53
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58833043
Eli, dus toch al waterpokken
En bij DeLiedje en Beaker thuis ook al ziek
Hier nog steeds hoge koorts, 39.7 bij de laatste meting
Hij heeft ook overgegeven, tot 2 keer toe een volledige voeding eruit gegooid. Iets anders dan de borst wordt resoluut geweigerd, ik vind het zo zielig voor hem...

Hopelijk wordt iedereen gauw weer beter, beterschap allemaal!
pi_58833087
Sterkte Davinia!! Beterschap voor Eli.

hmm dan was eli met ballorig al besmettelijk.
Fok waterpokken uitbraak straks
pi_58834121
P-iglet, dat is het eerste waar ik aan dacht. Maar ik heb even opgezocht dat kindjes tot 6 maanden nog bescherming van de moeder hebben, dus meestal maar een lichte vorm krijgen.

Verder kan ik me er wel druk om maken, maar wat schiet dat op? Gewoon even aankijken.

Over ongeveer 1,5 week weten we wie Eli heeft aangestoken. En dan ben je er maar vanaf...
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:01:34 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58834584
Ik zat net hetzelfde te denken, dat hij wellicht pepijn en devin zou kunnen hebben aangestoken.
(Bij de rest is hij niet veel in de buurt geweest, geloof ik)

(Pepijn zeker, met de speeksleuitwisseling die die twee gedaan hebben )

Andere zieke babies, beterschap!
pi_58834834
Och jee, alle meet-baby's aan de fokpokken..
Ticootje, niet druk maken voordat er problemen zijn Met BV krijgen ze het vaak in lichte vorm, maar dan kunnen ze het nog wel een 2e keer krijgen.

In ieder geval een boel beterschap voor alle ziek/zwakke/misselijke en bepokte kindjes, moeders & vader
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:23:38 #58
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58835503
Ahhhh allemaal zieke kindjes... (en een zieke papa en mama )

Devin Floortje Eli Allemaal beterschap! En dan natuurlijk ook voor de zieke papa en mama

Vandaag zo'n lekker dagje met Linde gehad Vanmorgen werd ze al vroilijk wakker en ze heeft gewoon de hele dag niet een keer gehuild Vanmorgen zijn we om 10 uur weggegaan met de tram naar het Leidseplein en we hebben een broodje gegeten helemaal bovenin de Kalvertoren (Linde had een kaastosti ) en toen zijn we lekker gaan winkelen, heeft Linde onderweg een uurtje geslapen (en heb ik in de tussentijd veel te veel gekocht ) En toen hebben we bij de Hema een appelsapje gedronken en een stukje ananas gegeten (ze verkopen er verse voorverpakte stukjes ananas zo lekker!) en toen zijn we helemaal terug naar huis gelopen waar we om 4 uur aankwamen en toen heeft Linde heerlijk haar warme hapje gegeten.. Linde was onderweg steeds lekker aan het brabbelen en zwaaien naar iedereen Pfff kan je verliefd zijn op je eigen kindje?

Kersjes asperges zijn hier ook favoriet hoor, alleen ruik je Linde's luier daarna dan helaas wel al van een meter afstand
pi_58835694
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zat net hetzelfde te denken, dat hij wellicht pepijn en devin zou kunnen hebben aangestoken.
(Bij de rest is hij niet veel in de buurt geweest, geloof ik)

(Pepijn zeker, met de speeksleuitwisseling die die twee gedaan hebben )

Andere zieke babies, beterschap!
ach als hij ze krijgt merken we het van zelf, is het niet van Eli, dan wel van het meisje bij mij op het werk wat op dit moment er nog erger uitziet als een krentenbol.
Meisje van 8, zit echt van top tot teen onder, met waterpokken soms wel tot ruim een centimeter groot. Mooiste van alles is dat ze nergens last van heeft, zelfs nauwelijks jeuk.

Stiemie wat klinkt dat gezellig!!
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:37:44 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_58836060
Tja, het hoort erbij hoor Davinia EN als je het niet hier oploopt, dan loop je het inderdaad wel daar op, of nog ergens anders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:38:35 #61
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58836080
Stiemie, klinkt als een heerlijke dag!
Ik heb trouwens te vroeg gejuichd over Devin's plas, het stonk wel degelijk

Davinia, als Devin inderdaad de waterpokken krijgt dan is dat maar zo.
Ik hoop alleen dat het snel gebeurt zodat het op de verjaardagsfoto's niet meer zichtbaar zal zijn
pi_58848304
En hoe gaat het vandaag met alle pokkies/griepjes/tandjes en andere zieken?

Chris heeft ons vannacht een paar keer lekker wakker gemaakt. Dan waren de speen en/of de knuffel niet waar ze hoorden te zijn.. Tot een uur of 4 ieder anderhalf uur op, en toen met een schone luier nog tot half 8 door gelukkig. In ieder geval nog een stukje aan een kunnen slapen. Van mij mag dat tandje nou wel doorkomen. Vandaag ook al 2 poepbroeken en hij friemelt ook aan zijn oren..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:44:20 #63
54772 Silmarwen
pi_58848567
Yade had gisteren weer wat moeite ook zonder drinken en dus hebben ze besloten haar coffeine te geven. De verpleegkundigen en de kinderarts twijfelen overigens of ze wel 35 weken oud is en denken eerder aan 34 weken en dat ik toch misschien zwangerschapssuiker heb gehad.

De coffeine stimuleert haar hersentjes, het is wat ook in je koffie zit, en daardoor ademt ze beter door. Het gaat nu echt al zo veel beter. Als je over haar wangetje aait, hapt ze zoekend. Gisteren was ze alleen dood en dood op en bleef ze maar slapen, maar ze heeft ook haar eerste flesje zelfstandig gedronken! Vandaar dat ze ook zo enorm moe was.

Wel gek, wij hebben nog helemaal geen slapeloze nachten althans, ik kan niet goed slapen omdat op mijn zij liggen nog zeer doet maar wel al een baby!

Beterschap aan alle zielige kindjes! Pokjes, griepjes en andere pijntjes zijn ook helemaal niet leuk.

Ik kan trouwens ondertussen al bijna genoeg kolven om haar alleen mijn voeding te geven.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:46:36 #64
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58848620
Fijn dat ze beter ademt Sil! en dat je bijna alle voeding zelf kolft is natuurlijk helemaal fantastisch
Saartje
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:53:12 #65
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58848786
alle zieke kindjes veel beterschap!!!

fijn dat Yade het zo goed doet!! hopelijk mag ze snel naar huis en kunnen julie lekker genieten met elkaar.

Hier maakt dennis een puinzooi van zijn flessen, had vanacht om 3:45 zijn fles gehad, en werd om 8 uur wakker, wij proberen een flesje te geven, meneer drinkt 30 cc en gaat vervolgens op de speen knauwen terwijl hij mij breed grijnzend aankijkt. Ik fles in de warmhouder gezet en gaan knuffelen met hem, om 8:30 heeft ie vervolgens nog zo'n 100 cc naar binnen gewerkt om daarna weer te gaan etteren. afijn ben benieuwt hoe laat hij nu zijn fles wil, verwacht hem rond een uur of 12 weer, hopelijk gaat ie er dan beter in.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_58848863
Sil, wat fijn dat ze vooruit gaat! En dat je bijna 100% BV kunt geven.. Zeker voor die kleintjes geeft het toch weer extra bescherming..
En dat van die slapeloze nachten herken ik ook wel. Chris heeft 2 nachten op de neo gelegen, en ik boven op de kraamafdeling. Ik kon dus 2 nachten goed slapen, voordat we naar huis gingen. Ergens ook wel fijn om even goed bij te kunnen slapen, zodat je met je kleintje thuis weer fit aan de slag kunt! Maar nog liever heb je natuurlijk de kleine bij je. .
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:09:00 #67
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58854016
Silmarwen, wat klink je positief
Met zo'n instelling komen jullie d'r wel

Vannacht praktisch geen slaap gehad, kleintje bleef maar krijsen. Om 4 uur was zijn koorts wat gezakt en zat hij op 38.6. Toch maar een paracetamol gegeven, we zaten er zo doorheen en hij had duidelijk pijn. Uiteindelijk hebben we van 5 tot 7 geslapen, ik met Devin bovenop me. Vanochtend geen koorts meer, maar het gehuil ging maar door en hij wilde nog steeds niks eten.. Eind van de ochtend voor de zekerheid langs de huisarts gegaan en gelukkig zijn oortjes, keel en longen in orde, als er een infectie is geweest dan kon hij er niks meer van zien.
Maar ja, we hebben nog steeds een ziek jochie dat niet wil spelen, eten, kruipen... Alleen maar lamlendig aan mama hangen en heel zielig huilen... non-stop
pi_58854837
He Kersjes, wat een rotnacht.. Klinkt nog ellendiger dan de onze

Weet iemand vanaf wanneer we rode kool mogen geven? Ik dacht een jaar, of valt dat wel mee?
pi_58856379
Wat naar al die gebroken nachten met ziekige, huilende, lamlendige kindjes. Beterschap!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:36:48 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_58856684

Foto opgehaald vandaag. Ik ben helemaal verliefd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:41:43 #71
14746 k_i_m
pi_58856835
Jahoor, het schapenvachtje!!! . .

Sorry Troel, mooie foto! .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:49:14 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_58857048
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:41 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor, het schapenvachtje!!! . .

Sorry Troel, mooie foto! .
Erg he? Hij heeft ook in een kistje gezeten, maar dat was gewoon geen leuke foto. Hier kijkt hij zo heerlijk boos
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58857123
Troel, wat een grote jongen lijkt het daar! en Die blik..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:08:09 #74
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58857605
Troel, mooie foto, hoor! Hier is het echt een grote jongen al!

kersjes,

Het lijkt erop dat Eli de zesde (of 5e?) ziekte heeft ipv waterpokken. er zijn wat plekjes op zijn armen bijgekomen, maar geen blassjes oid... Weer bezorgd gemaakt om niets.
Wel weigert hij de fles

Phoe, echt voor mensen met flessenweigerende babies! Dat is echt erg!! Eli kunnen we nu tenminste waterige fruithappen geven, maar zo'n echt heel kleintje die geen fles moet, heb je weinig alternatieven, lijkt me.

Ff iets anders: Yade is toch de dochter van silmarwen en knut? maar GI reageert steeds over Yade. Is GI dan mss Knut? Of ben ik compleet verkeerd aangesloten? (Is een zeer reeele optie, trouwens )
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:21:16 #75
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58857964
Wat is het lekker weer buiten

Vanmorgen met Linde naar het ziekenhuis geweest voor de nabespreking. Eigenllijk is er weinig uitgekomen, maar het belangrijkste is dat ze dus ook nu Linde weer helemaal beter is nog steeds een klein piepje horen bij het ademen. In combinatie met haar eczeem zou dit kunnen wijzen op een allergische aanleg. Omdat dit in de zomer echter veel minder is, hebben we afgesproken dat er een brief naar de huisarts gaat met het verzoek om een doorverwijzing indien ze weer een luchtweginfectie heeft. Een mooie oplossing dus.

Daarna hebben we samen weer heerlijk een uur op een terrasje gezeten in de halfschaduw van een boom en dat was Zo gezellig; ik een broodje en Linde een boterhammetje. Die kan ze trouwens al heel goed zelf eten dus we hebben voor thuis zo'n tommie tippie zuignap gehaald zodat ze haar bordje niet van tafel kan maaien als ze zelf brood gaat eten

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 23-05-2008 15:33:06 ]
pi_58858076
Davinia, nu je het zegt.. Lijkt inderdaad alsof Yade 2 papa's heeft

Eli toch een pukkeltjes ziekte. Nou ja, dan is die ook maar geweest Heeft hij er nog last van?

Stiemie, mooi dat ze dat piepje toch blijven volgen.. Is wel fijn dat zij de huisarts aanschrijven, dan heb je volgende keer minder gedoe met verwijzingen..

Hier een slaapkoppie vandaag.. Half 8 eruit, kwart over 9 erin..Half 12 eruit, kwart over 1 erin.. EN nu ligt hij nog te slapen. Nou ja, als hij slaapt heeft hij geen last van zijn tandje. en maakt misschien nog wat goed van de afgelopen nachten.. Bij zijn vorige tandje had hij ook al 1 zo'n slaapdag.. Toch typisch..
pi_58858089
hihi troel, hij kijkt echt zo van... moet dat nou zo'n foto... hihi geweldig!!
vind het echt passend bij die supermarkt, kind in kistje, kind op vachtje foto's

Linde, fijn dat je zo'n goede oplossing hebt!

Davinia, je kan ook nog een gewone beker proberen... Of gewoon uit jou glas mee laten drinken.
Sterkte!

Kersjes, sterkte, en beterschap voor Devin
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:31:01 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58858230
Zo nog even teruggelezen.

Yade wat ga je goed zeg! Al zelf drinken

En Eli gelukkig geen pokkies dus. Of is wat ie nu heeft erger? Ben (gelukkig) nog niet thuis in de kinderziektes

En Troel wat kan Ruben serieus kijken zeg

En verder voor alle zieke kindjes en oververmoeide mama's een en veel beterschap!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:35:58 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_58858371
En weer weg.

[ Bericht 89% gewijzigd door Troel op 23-05-2008 15:46:31 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:41:59 #80
54772 Silmarwen
pi_58858538
Troel wat een geweldig mooi ventje heb je toch en die foto is echt heel erg leuk. Hij kijkt echt zo van "Wat nou?! Kom maar op!"
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:42:30 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_58858553
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef Silmarwen het volgende:
Troel wat een geweldig mooi ventje heb je toch en die foto is echt heel erg leuk. Hij kijkt echt zo van "Wat nou?! Kom maar op!"
Heb je het kaartje gehad trouwens?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:42:49 #82
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58858567
Hehe, ja ik heb twee accounts. Meer omdat er op Knut heel erg veel terug te vinden wat eventuele collega's niet hoeven te weten. Aangezien ik in de detachering zit heb ik dus vaak een periode dat ik wel op mijn werk op FOK! rond wil lopen maar niet dat iedereen weet dat ik Knut ben. Daarom zit ik altijd op mijn werk ingelogd als GI.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:48:09 #83
54772 Silmarwen
pi_58858714
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Heb je het kaartje gehad trouwens?
Nee, maar ik ben een keertje van kamer verhuisd. Wat leuk trouwens en lief. Ik zal het eens vragen vanavond, op de afdeling.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 17:43:24 #84
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58861502
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef Stiemie het volgende:
Zo nog even teruggelezen.

Yade wat ga je goed zeg! Al zelf drinken

En Eli gelukkig geen pokkies dus. Of is wat ie nu heeft erger? Ben (gelukkig) nog niet thuis in de kinderziektes

En Troel wat kan Ruben serieus kijken zeg

En verder voor alle zieke kindjes en oververmoeide mama's een en veel beterschap!
Dit is minder erg. Lijkt hij ook weinig last van te hebben. Anders dan standje kachel en algeheel ontstemd, geen jeuk oid.

@P_iglet, ik zat idd al te denken om een beker te proberen. Gewoon uit de fles zonder speen vrat hij ook niet. Mss maar eens een echte beker erbij halen...

Stiemie, fijn dat de doktoren je serieus genoeg namen om een verwijsbrief mee te geven. Geeft het een beetje rust ook?

Ja, heerlijk he, dat weer!

Morgen weer buitenbadje opblazen en dan kan Eli weer spatteren in het badje (als hij inmiddels durft )
  vrijdag 23 mei 2008 @ 17:49:38 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58861633
Wat sneu van alle zieke kindjes...

Sil en Knut, fijn dat Yade zo goed gaat!

Hier heb ik een jongetje dat de hele dag door ligt te brabbelen, gillen en pruttelen en... krijsen... Het enige dat hij wil is namelijk op zijn buik draaien, maar daar wordt hij het snel weer zat maar hij komt zelf nog niet terug, maar als ik het dan doe is het uiteraard ook weer niet goed en dus veel gemopper en soms echt heel bozig krijsen. Dat ken ik echt helemaal niet van hem!
Maar toch ook wel heel schattig hoor, dat bozige gemopper!
Oh, en we hebben weer een tand op doorkomen, dus daar kan een deel van het gemopper ook nog vandaan komen.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:30:53 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58863801
Vandaag babymassage gedaan. Ik had me er zo op verheugd!! En het voldeed echt prima aan mijn verwachtingen. Ik vond het heerlijk en Jen gelukkig ook. Lekker in het bad geweest, ook dat vond ze lekker. Heerlijk ontspannen samen.

Jen begint steeds meer andere geluidjes te maken. Ik lig steeds dubbel. Ze doet een soort schaterlachen.
pi_58865783
hmm, hier een slaapkoppie vandaag.. En zonet een beetje mieperig.. FlasH vond hem iets warm en de temp bleek op 40.0 te komen.. Maar hij was redelijk actief, heeft goed gegeten en gedronken.. Dus bijzonder weinig last.. Zonet met een zetpil in bed gestopt. Maken hem vannacht nog wel even wakker (als hij het zelf niet wordt) om de temp te checken en eventueel een 2e zetpil te geven..
Kunnen ze zo'n koorts van tandjes krijgen?
pi_58866151
deepfreeze, hier heeft ilse ook eens eventjes zo'n hoge temp. gehad met daarna als enige verklaring de tand die doorkwam 2dgn later!
Ik zou dus denken.. dat het zou kunnen ja

slim om vannacht toch even bij hem te gaan voelen/kijken!
als hij niet warm voelt, lekker laten pitten

ilse heeft vandaag als een idioot pannenkoeken naar binnen zitten proppen trouwens
ik had er geraspte appel doorheen gedaan, om het geheel wat voedzamer te maken ... ging súper!
Nu nog wachten op de dag dat ze leert eerst mond leeg te moeten maken voor er weer wat in te stoppen, nu zat het zo vol dat ze haar mond niet meer dicht kreeg
ohja..ik merkte vandaag dus ook voor het eerst dat ze het blazen na doet !!
pi_58866469
Oeh, lekker pannekoeken Wat een lekkere kliederboel! Chris heeft laatst ook 1 gehad. En ging ook super.. Wij hadden er geprakte banaan op gedaan voor de vitamientjes
pi_58866524
banaan! goed idee ook

hier dachten we ook al aan champignons..kaas..paprika..courgette..
niet allemaal tegelijk hoor, maar zo op zijn tijd
pi_58872979
Silmarwen & Knut, fijn dat Yade het zo goed doet!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 08:29:28 #92
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58873010
ahgoooos wat keilief die ilse zo blazend met die bolle wangies
en wat een goeie eetlust zeg ze schuift die pannekoeken zo naar binnen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58873088
Nou vannacht een rustig nachtje gehad, vergeleken met de vorige.. Rond kwart over 2 werd ik wakker van een gevallen speen (wekker stond om half 3). Meneer lag in een lichte slaap met zijn speen er nog in .. Maar nog wel warm. Temp bleek 38.8, dus niks meer aan gedaan. En vanochtend was het nog steeds 38.8, maar meestal loopt de temp in de loop van de dag op, dus dan kan het wel kloppen dat hij 's avonds warmer is.. Hij gedraagt zich verder niet ziek, dus zal wel loslopen..
Ik mag alleen niet meer in zijn mondje voelen, dus geen idee hoeveel/welke tanden eraan gaan komen.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 08:55:02 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58873116
Ah, die Ilse, wat een top filmpje!
Fijn dat de beebjes goed vooruit gaan.

Ik heb vandaag een ren en vlieg dag. Anna is nog bij opa en oma ivm gisteravond (de Toppers - normaal niet mijn eerste keuze, maar wat een geweldig feest!! Ik heb genoten!!) en dan kan ik mooi even slingers gaan halen, het huis aan kant maken enzovoorts. Manlief gaat boodschappen doen. Morgen om 11 uur barst het feestgedruis los!
pi_58873160
Memmel, nog maar 1 dagje hier.. en dan mag Anna al naar de dreumusjes! En komt Chris de top10 binnen
Veel plezier morgen en succes met vliegen
  zaterdag 24 mei 2008 @ 09:10:11 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58873187
ho ho, nog TWEE hele dagen he....

*memmel verkeert lekker nog in een ontkenningsfase*
pi_58873204
eh, vandaag is niet heel meer.. Dus morgen nog 1 hele dag.. En overmorgen is Anna een Dreumusje!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:02:20 #98
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58873585

Maar technisch gezien pas om 22.10 uur 's avonds? Telt dat?
pi_58873668
hihi, nee .. dát telt niet !

Wat leuk dat je zo genoten hebt van een hele foute avond!
Deepfreeze, gelukkig vannacht dus geen hoge koorts meer... hopen dat het na vandaag allemaal weer rustiger wordt.

Hier vanmorgen op de fiets naar de winkels, ilse bij mij achterop en V. met fietskarretje om de bagage weer mee naar huis te nemen... ging super!
Tot een oude tang bij de kassa het opeens nodig vond dat ze ilse even op haar neus tikte
ilse dook achterover en ik meteen "goed zo meid..dat komt ook wel wat tè dichtbij he?!"
Mevrouw Tang nam acuut afstand
pi_58873976
Marit, was zonet 38,3. Dus het dalen zet nu ook lekker door..

En groot gelijk van Ilse om achteruit te duiken.. Dat mens zou het zelf ook niet leuk vind als wij aan haar neus zouden zitten.. Ook baby's hebben personal space..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')