ach als hij ze krijgt merken we het van zelf, is het niet van Eli, dan wel van het meisje bij mij op het werk wat op dit moment er nog erger uitziet als een krentenbol.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik zat net hetzelfde te denken, dat hij wellicht pepijn en devin zou kunnen hebben aangestoken.
(Bij de rest is hij niet veel in de buurt geweest, geloof ik)
(Pepijn zeker, met de speeksleuitwisseling die die twee gedaan hebben)
Andere zieke babies, beterschap!
Erg he? Hij heeft ook in een kistje gezeten, maar dat was gewoon geen leuke foto. Hier kijkt hij zo heerlijk boosquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:41 schreef k_i_m het volgende:
Jahoor, het schapenvachtje!!!.
.
Sorry Troel, mooie foto!.
Heb je het kaartje gehad trouwens?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:41 schreef Silmarwen het volgende:
Troel wat een geweldig mooi ventje heb je toch en die foto is echt heel erg leuk. Hij kijkt echt zo van "Wat nou?! Kom maar op!"
Nee, maar ik ben een keertje van kamer verhuisd. Wat leuk trouwens en lief.quote:
Dit is minder erg. Lijkt hij ook weinig last van te hebben. Anders dan standje kachel en algeheel ontstemd, geen jeuk oid.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:31 schreef Stiemie het volgende:
Zo nog even teruggelezen.
Yade wat ga je goed zeg! Al zelf drinken![]()
En Eli gelukkig geen pokkies dus. Of is wat ie nu heeft erger? Ben (gelukkig) nog niet thuis in de kinderziektes
En Troel wat kan Ruben serieus kijken zeg![]()
En verder voor alle zieke kindjes en oververmoeide mama's eenen veel beterschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |