ja ben er ook mee bezig om het goed vast te krijgen, oefen als ik voor de buis hang op een halter met wat gewicht, en dan meteen ff die curls meepakkenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb die dingen in een ver verleden ook aangeschaft, kon er alleen niet goed mee overweg (m.a.w. het duurde te lang om ze goed om de stang te krijgen) dus heb ik ze nooit meer gebruikt.
Heb hier ook straps maar sinds ik magnesium heb, heb ik ze nooit meer gebruikt. Scheelt echt een hoop bij mij, is dat geen optie?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je mist de dvd met sex in the city...
Heb trouwens straps gekocht voor het deadliften, mijn grip gaat gewoon minder hard vooruit dan mijn hams, glutes en onderrug. Erg jammer maar helaas.
Nee, dat wordt in mijn gym niet gewaardeerd helaasquote:Op maandag 7 juli 2008 23:15 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Heb hier ook straps maar sinds ik magnesium heb, heb ik ze nooit meer gebruikt. Scheelt echt een hoop bij mij, is dat geen optie?
Meer squaten, die van mij blijven sinds kort op me reet hangen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef BushRanger het volgende:
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met m'n broeken, hoe doen jullie dat? Ik kan nu niet echt zeggen dat ik lijk op die kerel hier boven, maar als ik een broek neem met mijn breedte maat, dan passen m'n bovenbenen niet. Maar ja, een wijdere broek voor de benen resulteert in een broek die van m'n kont afzakt. Vanmiddag zo'n tien broeken aan gehad, inclusief 'loose fit' en het wil niet lukken. Hoe pakken jullie dat aan? Ben toch wel benieuwd...
uh een riem dragen? En als je aars groter moet dan lunges doenquote:Op zondag 13 juli 2008 12:10 schreef BushRanger het volgende:
Ik begin een beetje een probleem te krijgen met m'n broeken, hoe doen jullie dat? Ik kan nu niet echt zeggen dat ik lijk op die kerel hier boven, maar als ik een broek neem met mijn breedte maat, dan passen m'n bovenbenen niet. Maar ja, een wijdere broek voor de benen resulteert in een broek die van m'n kont afzakt. Vanmiddag zo'n tien broeken aan gehad, inclusief 'loose fit' en het wil niet lukken. Hoe pakken jullie dat aan? Ben toch wel benieuwd...
Ik heb het al gepost op de vorige pagina, maar hier dan nogmaals.quote:
Gast dat heeft volgens mij echt iedereen die een beetje groeit,, iig niks om je zorgen over te maken... bij die mooie plaatjes (men's health enzo) word het allemaal weg geshopt...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:48 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Die heb ik dus ook bij me oksels en lies benen.
Hoe komt dat??
Op een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat ze op mijn kont zittenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:04 schreef DAMH het volgende:
[..]
Gast dat heeft volgens mij echt iedereen die een beetje groeit,, iig niks om je zorgen over te maken... bij die mooie plaatjes (men's health enzo) word het allemaal weg geshopt...
En niet op je schouders of buik? Mooi toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:06 schreef Hartea het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat ze op mijn kont zitten.
Heb liever helemaal geen striae, wat moet mijn toekomstige partner wel niet denkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En niet op je schouders of buik? Mooi toch?
Ik denk dat de ene persoon er ook meer aanleg voor heeft dan de ander. Ik heb bijvoorbeeld helemaal nergens striae, terwijl ik de afgelopen periode behoorlijk ben 'gegroeid' in massa.
Dat je ergens(bodybuilding) voor wil gaan. Wat maakt striae uit je kijkt tog niet de hele dage ernaar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:27 schreef Hartea het volgende:
[..]
Heb liever helemaal geen striae, wat moet mijn toekomstige partner wel niet denken.
Dan trek je maar een iets langer rokje aan...quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:06 schreef Hartea het volgende:
[..]
Op een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat ze op mijn kont zitten.
striae komen aardig in de buurt van lichaamsverminking bij mij. Met bb ben je volgens mij met het tegenovergestelde bezig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:18 schreef floris.sp het volgende:
[..]
Dat je ergens(bodybuilding) voor wil gaan. Wat maakt striae uit je kijkt tog niet de hele dage ernaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |