Waar gaat Brian het in beleggen dan, in lieve konijntjes?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik pies in mijn broek.![]()
[..]
Bron.....moet ik het echt nog vermelden?
Ach, het is in beide gevallen een goede grapquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:34 schreef noekje het volgende:
evelien, ik had het foute nummer door een foto op fok, had best wel vaak gebeld, en nu is het nummer fout, dacht echt dat ik goed zat, dacht gewoon dat degenen die aan de telefoon kwamen steeds afwisselden, dus niet, trap niet in de foto's op fok. Straks nog maar een spaar keer goed proberen te bellen als ik mag van mij vader. moet nu gaan eten, moeder roept me. tot straks,
stuur 5656 naar amanda is veiliger.
Ah nee, dit kan niet echt zijn en anders is ze behoorlijk special.
Ontroerendquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron.....moet ik het echt nog vermelden?
FOK! de gekstequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:37 schreef Copycat het volgende:
Ja nou! Ik ben gewoon egt heel nieuwschierig!
Groedjes,
Esmeralda
In ontroerend goed, jonguh!quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar gaat Brian het in beleggen dan, in lieve konijntjes?
ontroerend goed, vandaar de tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron.....moet ik het echt nog vermelden?![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Deed het met liefde!![]()
Oh lord, ik heb het B&A gastenboek nu ook ontdekt![]()
Skattie, het is Cc die dat post...wel opletten hè?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:38 schreef Gert het volgende:
Waar gaat Brian het in beleggen dan, in lieve konijntjes?
Geef je mij het linkje? Ik vind het niet op Google. Zie het al.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK! de gekste![]()
Ik ga het ook maar eens proberen daar.
Dankjequote:Op woensdag 21 mei 2008 17:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php?start=0
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:42 schreef Scandalous het volgende:
Overigens vind ik Brian/Fries meer weghebben van een aanranding dan Huub/Amanda. Fries kon geen nee zeggen!!
quote:Als hij indruk wil maken en stoer wil doen,laat hem dan lekker met zijn eigen geslachtsdeel spelen en dat voor de camera vertonen!
Ik heb Fries ook niet horen kreunen van genot, en Amanda wel ! aanranding!!!quote:
Ik begon bij het lezen van onderstaand fragment, meteen te visualiseren wat er had kúnnen gebeuren. Een fijne dagdroom.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:46 schreef Charmian het volgende:
Dit vind ik het mooiste stuk uit dat artikel van de party:
[..]
quote:Een paardendeskundige legt op de redactie van party uit, dat fries geen rui[gecastreerde hengst]is, maar een hengst.
''Met een hengst moet je altijd op je hoede zijn. Waneer deze seksueel word geprikkeld,kan een enorme dekdrang ontstaan. Brian heeft geluk gehad er hadden ongelukken kunnen gebeuren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |