Hier nog éénquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:32 schreef Smash-it het volgende:
Jaapie!! Eet het op! Eet het op! Je kan het!!
(ik ga ook eten)
Dat is z'n nieuwe imago: "Jaap, the new version, bigger and fatter"quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij lijkt op elke cap vetter als op de vorige
Stel je voor hoe Huub en Jaap te zien krijgen hoe ze door het slijk gehaald worden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:43 schreef SIRA het volgende:
B en A al bij Boulevard?
Huub en Jaap wilde Boulevard kijken maar dat mag natuurlijk weer 's niet.
Ga daar nou maar niet vanuit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stel je voor hoe Huub en Jaap te zien krijgen hoe ze door het slijk gehaald worden.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
@Desii, in de vorige COS vroeg je om een filmpje van Brian met "Thuuuuiiissss". Alles is verwijderd van YT, ook het filmpje van BwennieBren met haar parodie "Krottenwijk" . Goed bezig JdM.
Ik heb het over H en J, B en A krijgen straks fuckin kroontjes op hun hoofd van Alberto en Daphne Ploepkoek.quote:
Gokje....Lobasca?quote:
Ja of over de *aanranding*quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:47 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Albert begint over Fries gebeuren
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:47 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop dat Albert begint over Fries gebeuren
Ah, thanks, bij mij was hij verwijderd.quote:
Moeten ze de nacht van donderdag op vrijdag in de villa doorbrengen??quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:49 schreef Desii het volgende:
Kan me voorstellen dat de bewoners zich genaaid voelen dat ze nog 1 nacht moeten blijven slapen.....
Er zal wel en epiloog volgen
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een ontzettend vals stuk over Brian in die Party zeg.....te misselijk voor woorden. Woorden als "minutenlang" en alsof hij bewust Fries "bewerkt" heeft. Degene die dit geschreven is minder dan een low live. Als je dan toch zoveel lef hebt, iemand bewust af wil maken, pak dan een mes en zoek je slachtoffer op.
zucht.. we kunnen er alleen over dromen....quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
zou het niet lachen zijn als Brian hem volledig flipt in de live uitzending van Boulevard op het moment dat ze met het Party artikel komen!!!
Daarom neem ik het opquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
zou het niet lachen zijn als Brian hem volledig flipt in de live uitzending van Boulevard op het moment dat ze met het Party artikel komen!!!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, wat een ontzettend vals stuk over Brian in die Party zeg.....te misselijk voor woorden. Woorden als "minutenlang" en alsof hij bewust Fries "bewerkt" heeft. Degene die dit geschreven is minder dan een low live. Als je dan toch zoveel lef hebt, iemand bewust af wil maken, pak dan een mes en zoek je slachtoffer op.
Dat ie Daphne een klap op haar kutsjmoel geeftquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
Die Andries tochquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zal ik eens zeggen, karma is a bitch. Eindelijk is het zijn beurt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zeg WinWin situatiequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat ie Daphne een klap op haar kutsjmoel geeft
Dellie: dat doet die anders nooit!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat ie Daphne een klap op haar kutsjmoel geeft
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:56 schreef wie.. het volgende:
Zijn die uitzendingen live van boulevard ?
Payback time, zal eens een keertje tijd worden ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, die ken ik volgens mij niet?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Desii het volgende:
[..]
yep..... geweldig...![]()
Heb je ook nog thuisssss van Brian, ergens kunnen vinden
volgens mij welquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten ze de nacht van donderdag op vrijdag in de villa doorbrengen??
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg zowat de slappe lach.
Of moet ik me schuldig voelen dat ik jonge meisjes op het verkeerde pad heb gezet
Als het mij zou overkomen ben ik bang dat ze een dag later nieuw meubilair zouden kunnen kopen. Overigens iedereen die dit wel leuk vind komt bij mij de deur niet in en kunnen het beter ook niet zeggen als ze recht tegenover mij staan, zo ontzettend laag vind ik het.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:53 schreef RSie het volgende:
Het was gewoon een lage COS hoaxquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het mij zou overkomen ben ik bang dat ze een dag later nieuw meubilair zouden kunnen kopen. Overigens iedereen die dit wel leuk vind komt bij mij de deur niet en kunnen het beter ook niet zeggen als ze recht tegenover mij staan, zo ontzettend laag vind ik het.![]()
Die knul wordt echt finaal afgeslacht. Laat hem toch gewoon zijn zoals hij is, dat is af en toe al erg en beschamend genoeg.
Bedankt alle anti Brian streamers van alle fora, dat jullie het zo op hebben geblazen. Het is jullie gelukt om het onder de aandacht van de media te brengen met jullie goor geblaat...., echt toppie...
Dat is schijnbaar verplicht in die filmpjes over B en A.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:08 schreef Varen het volgende:
Nu het sentimentele gedeelte
zo ...daar werd Brain niet leuk neergezetquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Zo, dat waren wel een paar heftige filmpjes!
Helaas ging het verder helemaal niet daarover, maar over de enorme groei van Brian en in zijn kielzog Amanda.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:09 schreef milk-shake het volgende:
zo ...daar werd Brain niet leuk neergezet![]()
![]()
![]()
Het is Zo'n enorm leuke tegenzet dit! Nog maandenlang overal bij iedere kapper in iedere leesmap en in elk ziekenhuis ziet Rat zichzelf als de paardenrukker. éénmaal wraak! Dat is voor mij ook genoeg!quote:
Jaap was veel beter, B en A stonden erbij als zoutzakken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:11 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een sterk optreden van Brian en Amanda bij Boulevard, ik vind dat ze het beter deden dan Jaap gisteren. Dit oogde wel symphatiek.
Vervelend dat Rutger van GeenStijl de co-host wordt morgen, ik heb het niet zo op geenstijl.nl.
Ja, vraag maar aan Tommyquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:09 schreef Kinga het volgende:
Och och och, Brian heeft geleerd zich beter te beheersen... ROT TOCH OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |