Dan ligt het aan je zweethandjes.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:46 schreef Little_Angel het volgende:
Nou blijkbaar ligt het niet aan mij want het is niet weg. Helaasch.
Kom maar hier, lukt me binnen een 2 minuten nog welquote:Op zondag 25 mei 2008 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, in een windows bak prik je zo meer geheugen of een andere videokaart, dat zie ik je met een mac niet doen.
Ondanks dat ik een muis gebruik en met mijn handpalmen niet steun?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een muis gebruik en met mijn handpalmen niet steun?
Vreemd
Nog niet, het is een wonderquote:
Nou dit gaat al lang niet meer over fanboysquote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar dat topic is niet voor om teTonks, daar hebben we deze toch voor?
Ik bedoelde dan ook de videokaart met extra geheugen. Wissel jij een videokaart van een mac in 2 minuten?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:54 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Kom maar hier, lukt me binnen een 2 minuten nog wel
Ik heb alleen geen reden om een snellere en veel duurdere videokaart er in te stoppen. Alles werkt al naar behoren op een macquote:Op maandag 26 mei 2008 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook de videokaart met extra geheugen. Wissel jij een videokaart van een mac in 2 minuten?
Binnen een windows bak wel.
Omdat ik dan support krijg?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:47 schreef the_jasper het volgende:
Waarom zou je in godsnaam osx op een server willen draaien.
Als je eenmaal al zo ver bent dat je een BSD achtige os gebruikt kan je net zo goed al the way gaan.
Plus is veel meer software beschikbaar (of er is een brakke port van op osx, waar je nog steeds niets aan hebt) op linux en bsd
Gelukkig maar. Gamers zijn stom, en niet Mac-waardig.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef Afwazig het volgende:
Ik zie mezelf nog niet zo gauw een potje relaxed gamen op een Mac.
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb alleen geen reden om een snellere en veel duurdere videokaart er in te stoppen. Alles werkt al naar behoren op een mac
Tja. Zullen we het er maar op houden dat je op een windows bak toch veel meer kan, om te beginnen met games?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:04 schreef skiczukie het volgende:
Gelukkig maar. Gamers zijn stom, en niet Mac-waardig.
Doe maar... dan ga ik weer even verder met mijn uber-retro lanparty op de alleroudste macbooks... Graphics zijn voor nichten, echte mannen spelen UT99 en Quake 3 Arenaquote:Op maandag 26 mei 2008 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Tja. Zullen we het er maar op houden dat je op een windows bak toch veel meer kan, om te beginnen met games?
Een Mac is ook niet bedoeld om te gamen. Met een Rolls-Royce ga je toch ook geen rally rijden.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Tja. Zullen we het er maar op houden dat je op een windows bak toch veel meer kan, om te beginnen met games?
Om te beginnen, prima, daarna eindigt namelijk het meer kunnen van windowsquote:Op maandag 26 mei 2008 23:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Dat is leuk voor je. Nerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:06 schreef Afwazig het volgende:
Als je een videokaart van 500 Euro koopt en je kan er na een half jaar niet meer high end mee gamen doe je echt iets verkeerd.
Ik heb er een jaar terug 1 van 175 gekocht, kan er nu nog nieuwe games mee spelen. Call of Duty 4 draait hier super bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |