Al mijn video's zijn van het beginquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels allemaal wel gezien. Juf Judith nog niet..
weet je dat heel zeker? want zoals ik het me herriner was het wel weer na een hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet om het voor hem op te nemen, maar hier hebben beide heren wel eens last van. Huub heeft Amanda ook een autoongeluk toegewenst toen er geen sprake van ruzie was en voor het slapen gaan even bidden dat Brian en Amanda niet meer wakker zullen worden. Dus tja...
Wie?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat's met jouw avatar? Wat heb zij op d'r muil zitten?
*slingert streams aan, roept kinderen en houdt handen voor de ogen*quote:
Hij is leukquote:
En dan maar hopen dat er ook veel Jaap fans en Brian en Amanda fans naar je streams kijken... subliminale beinvloedingquote:
Heel erg veel van die Gouwe Oude waarin Brian verschrikkelijk was... zijn verdwenen! Kwam er een tijdje terug ook opeens achter.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Desii het volgende:
Ik zoek de "gouwe ouwe" waarin Brian - ons dorp zingt met Juf Judith
maar ik kan hem niet vinden..... helaas
Het zou kunnen dat RTL/Talpa contact heet opgenomen met joetoep om content te laten verwijderen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:06 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heel erg veel van die Gouwe Oude waarin Brian verschrikkelijk was... zijn verdwenen! Kwam er een tijdje terug ook opeens achter.
het dorp van Bwennie Bren ( ofzoiets) is ook weg!. Ik weet wel dat de mensen met filmpjes die negatief waren voor Brian maanden geleden al bederigd werden. Toen durfden er een aantal niet verder te gaan met filmpjes over de gouden kooi waarin Natasja of Brian negatief over kwamen. ( ook al was het de waarheid)
Er is veel weg
Briljant!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:01 schreef Desii het volgende:
Speciaal voor Smash it......... niet ons dorp.... maar verstoppertje spelen met Juf Judith
Wie maakt er even een wmv bestandje ter promotie van huub ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie?
[..]
*slingert streams aan, roept kinderen en houdt handen voor de ogen*
Go Hidi!
Amanda fans denken nu toch al dat het programma Huub's Gouden Kooi heetquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er ook veel Jaap fans en Brian en Amanda fans naar je streams kijken... subliminale beinvloeding
ik was net ook al aan het zoeken naar de bwenniebrenversie, maar die staat er niet meer op!quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:06 schreef Lieve het volgende:
[..]
Heel erg veel van die Gouwe Oude waarin Brian verschrikkelijk was... zijn verdwenen! Kwam er een tijdje terug ook opeens achter.
het dorp van Bwennie Bren ( ofzoiets) is ook weg!. Ik weet wel dat de mensen met filmpjes die negatief waren voor Brian maanden geleden al bederigd werden. Toen durfden er een aantal niet verder te gaan met filmpjes over de gouden kooi waarin Natasja of Brian negatief over kwamen. ( ook al was het de waarheid)
Er is veel weg
Dit is een sekte waar we zelf voor kiezenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Sektes![]()
Onze leider moet opgevrolijkt worden want hier wordt Noekje niet vrolijk van.
LOL, ja. Ik moest er erg om lachen toen ik het zag. Ik weet niet wat ik had gedaan als er Brians Gouden Kooi had gestaan trouwens.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Amanda fans denken nu toch al dat het programma Huub's Gouden Kooi heet
Ik hoef hem geeneens te zien en kan hem zo al voor me halen!quote:
De fitness slopen vanwege al dat onrecht?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL, ja. Ik moest er erg om lachen toen ik het zag. Ik weet niet wat ik had gedaan als er Brians Gouden Kooi had gestaan trouwens.
En zijn schaamte probeert hij te bedekken met grapjesquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
Oh mèn, ik luister nu weer eens naar dat telefoongesprek van Judith met Brian. Wat een enge ingehouden woede bij Brian. Die stem die constant overslaat, dat gespannen gezicht.
Ik wil alleen maar kunnen zingen.
Fail. Major fail.
Oh, minimaal. Spreekt vanzelf. Maar ik denk dat ik een grote actie tegen HiDiHo was opgestart: Pas op! Deze streams zijn geen natuurgetrouwe weergave van de Kooigebeurtenissen! Als je de waarheid omtrent Brian wél wilt zien, kijk dan bij [url].quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:13 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De fitness slopen vanwege al dat onrecht?
Nog nooit iets verwijderd bij mijquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat RTL/Talpa contact heet opgenomen met joetoep om content te laten verwijderen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:09 schreef Dementor het volgende:
Conjo!!!
Ga maar bellen!
Sorry mensen ik moet af en toe even mijn hart luchten.
Wat ziet dat er weer úit! Heeft ze nu een nachtponnetje aan ofzo? Zeker met pumps erbij?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:16 schreef tipsch het volgende:
538 gaat Amanda bellen, Amanda zit er klaar voor. Is ze op zoek naar haar volumeknopje?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:41 schreef tipsch het volgende:
Modje Hratc vervolgt:
[ afbeelding ]
Check die language san!
![]()
Huub deed het erg goedquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:18 schreef Desii het volgende:
Deze is ook lachen
Iedereen moest van Juf Judith zijn/haar levensverhaal vertellen in 5 minuten...
Toen kwam Huubje![]()
@BQ..... weet jij of dat filmpje van "ons dorp" nog bestaat met in de hoofdrol Brian
Dat is met alle sektes zo. Het is alleen zo lastig om eruit te komen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is een sekte waar we zelf voor kiezen![]()
En het bevalt me primo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |