Wat's met jouw avatar? Wat heb zij op d'r muil zitten?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Sektes![]()
Onze leider moet opgevrolijkt worden want hier wordt Noekje niet vrolijk van.
Dat heb ik inmiddels allemaal wel gezien. Juf Judith nog niet..quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
Dan heb je echt wat gemist, dan heb je ook terror jaap tijdens het talpa tijdperk gemist?
THUUIISSSS,.. Th, thu, THUUUIIISSss..quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Desii het volgende:
Ik zoek de "gouwe ouwe" waarin Brian - ons dorp zingt met Juf Judith
maar ik kan hem niet vinden..... helaas
0909-1303 ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Kun jij niet af en toe op de streams dat nummer heel snel door het beeld laten gaan. Schreeuwend en flikkerend! Dat als mijn kinderen even meekijken, ze 2 seconden later schuimbekkend op de grond liggen.
Je kunt niet alles gezien hebben want niet alles staat op joeptoep.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels allemaal wel gezien. Juf Judith nog niet..
Ik ook niet, hem me rot gezocht, ik weet wel de COS: 900quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Desii het volgende:
Ik zoek de "gouwe ouwe" waarin Brian - ons dorp zingt met Juf Judith
maar ik kan hem niet vinden..... helaas
Al mijn video's zijn van het beginquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels allemaal wel gezien. Juf Judith nog niet..
weet je dat heel zeker? want zoals ik het me herriner was het wel weer na een hoogtepunt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet om het voor hem op te nemen, maar hier hebben beide heren wel eens last van. Huub heeft Amanda ook een autoongeluk toegewenst toen er geen sprake van ruzie was en voor het slapen gaan even bidden dat Brian en Amanda niet meer wakker zullen worden. Dus tja...
Wie?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat's met jouw avatar? Wat heb zij op d'r muil zitten?
*slingert streams aan, roept kinderen en houdt handen voor de ogen*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |