Nou das niet verkeerd ideequote:
quote:
Yepquote:
Ik ga het ook niet laat maken vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:20 schreef Californium het volgende:
denk dat ik zo maar eens ga slapen....
Ik denk het ook niet na gister....quote:
Voor mij is dat echt veeel te kortquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
Klinkt niet als heel kort geslapen, maar ik ben echt helemaal kapot....
Had Chelsea maar Boularouz gehouden... die weet wel wat ie met Cristiano Ronaldo moet doenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Manchester mag van mij best winnen, maar haal dat klotejoch er even uit. Ronaldo.
Inderdaad, als ze die toch niet hadden verhuurd...quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had Chelsea maar Boularouz gehouden... die weet wel wat ie met Cristiano Ronaldo moet doen
Liverpool - Ac Milan 2005 spannendquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
1-1.
Van mij mag het wel de hele wedstrijd spannend blijven.
Ik heb dus ook minimaal 8 uur nodigquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor mij is dat echt veeel te kort
Heb eigenlijk gewoon 8 uur per dag nodig om fit te blijven, maar dat haal ik nooit. Daarom slaap ik in het weekend zoveel
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:34 schreef KaheemSaid het volgende:
22;00 al op bed, dat kan ik me niet voorstellen. Tijdens stage lag ik al niet vaak voor 24
Ik lig regelmatig om 22:00 in bed. En dan nog lezen, tv kijken, muziek luisteren. Ik slaap zelden voor 1:00. Alleen tijdens stage, toen sliep ik vaak rond 0:00 wel, als ik niet uit ging of naar concerten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:34 schreef KaheemSaid het volgende:
22;00 al op bed, dat kan ik me niet voorstellen. Tijdens stage lag ik al niet vaak voor 24
Ik ga meestal gewoon naar 24:00, we zitten hier ook vaak bij elkaar met mijn huisgenoten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig om 22:00 in bed. En dan nog lezen, tv kijken, muziek luisteren. Ik slaap zelden voor 1:00. Alleen tijdens stage, toen sliep ik vaak rond 0:00 wel, als ik niet uit ging of naar concerten.
Weet je zeker dat het balonnen warenquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:29 schreef Yesse het volgende:
Ik heb een balonnensmaak in mn mondNet wat ballonnen opgeblazen voor morgen (hebben het een klein beetje versierd in huis) omdat mn moeder morgen jarig is
Ze viert het pas zondag dus wilt ze ook dan pas haar cadeautjes.. Maar ik wilde toch wel iets geven
100%quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het balonnen waren?
Goedemorgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh, ik dacht misschien..... nouja, je weet welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |