De VK heeft inmiddels contact opgenomen. Ze raadt aan om even tot donderdag af te wachten. Kan zijn dat m'n lichaam nu toch vanzelf gaat afstoten. Mocht dat niet gebeuren gaat ze donderdag bellen met de gyneacoloog voor het vervolg. De pillen waar ik hier over hoorde (van jou toch Happy?) geven ze hier blijkbaar niet, dus het zou waarschijnljk toch een curretage worden. (Hoewel ik dat liever niet wil) Ik laat Martijn dus op advies van de VK straks wat vrouwenmantelcapsules halen, wellicht helpt dat de boel op gang.
Zelf zit ik nog een beetje in een achtbaan. Het ene moment gewoon rustig en het volgende moment jank ik alles bij elkaar. Het is ook weer heel onwerkelijk, net zoals het zwanger zijn eigenlijk. Martijn is lief

Heeft zelf natuurlijk ook verdriet, maar doet z'n best er voor me te zijn.
Dit gaat een fiks gevalletje uithuilen worden gok ik zo. Vorige keer was het maar 5 weken en kon ik er na een dag of wat wel weer redelijk mee omgaan, maar dit is anders. Ik had m'n planning al zo'n beetje rond. Was al een beetje gewend aan het idee. Ik zag verdorie een hartje 3 weken geleden! Dan gaat het vrijwel nooit meer mis....
Zo heel soms sucks life bigtime...
ik krabbel wel weer op hoor, maar vandaag is het een dag om te zwelgen. Ach hell, misschien zwelg ik de hele rest van de week wel.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?