quote:Op woensdag 12 december 2007 20:14 schreef Roellio het volgende:
Ik lik altijd aan mijn pink en steek vervolgens een natte vinger in hun oor!
Knap dat je die quote gevonden hebt.quote:
Jij duwt dan ook altijd je vingers in de oren van je sexpartner?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:53 schreef Sjeen het volgende:
Misschien zocht ze gewoon wat houvast?
Nee, die van mij kan ik op andere plaatsen vasthoudenquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij duwt dan ook altijd je vingers in de oren van je sexpartner?
En? Wat is 't geworden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef Armageddon het volgende:
Klinkt goed allemaal. Ik ga het vanavond eens even uitproberen. Ik zal morgen mijn bevindingen hier posten.
Voetbal belangrijker dan sex? Wat ben jij voor kerel?quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:32 schreef Armageddon het volgende:
Tis er niet van gekomen. Kutvoetbalverlengingen
Laat ons weten hoe het was.quote:Vanavond nieuwe ronde.
Geen vieze oortjes, geen droom, geen drugs. Voor zover bekend ook geen verleden van psychische aandoeningen. Buiten dat oortjes gedoe is ze een normale latina.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:21 schreef tijger74 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze aan een oorlelletje zitten, maar een vinger in je oor?
Had je misschien vieze oortjes en wilde ze je dat op die manier duidelijk maken dat je ze moest schoonmaken.
Weet je vriend zeker dat het geen droom was, of dat hij voor die tijd drugs had gebruikt?
of heeft hij dat wijf liggen wippen die 14 dagen uit een gekkenhuis was ontsnapt.
Enfin vinger in je oor lijkt mij toch zo niet geil.
Wat jou betreft wordt het dus niet de nieuwe hype van 2008?quote:
Het was tijdens de daad, niet tijdens het hoogtepunt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:20 schreef Godshand het volgende:
Er zit geen fetish aan denk ik...
Ik denk dat ze niet wilde dat jij haar koeiegeloei ging horen toen ze klaar kwam
Mja, m'n zijn zeer gebrekkige kennis van de Portugese taal zou wel afdoende zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat ik weet waarom ze het deed! Ze schold je om wat voor reden dan ook de tering, maar ze wilde niet dat je het hoorde...
tis dan toch Chica Loca?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:15 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
damn...chica loco??
en was het eerst één vinger in een oor en toen voorzichtig een tweede er bij proppen? of bleef het bij één vinger per oor?
Mijn spaans is kennelijk ook niet zo goed, net als bij TS. Tis iig niet twee keer met een hoofdletterquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
tis dan toch Chica Loca?![]()
Tevens Ferengi-topic.
Dat laatste heb je gelijk inquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:57 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Mijn spaans is kennelijk ook niet zo goed, net als bij TS. Tis iig niet twee keer met een hoofdletter
Hahaha... dit is de meest voor de hand liggende reden...haha...maar dan zal ze ook wat vingers voor zijn neusgaten nodig gehad hebben... haha...quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef speknek het volgende:
Ze moest gewoon een keiharde bout laten ontsnappen en wilde niet dat je het hoorde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |