Ow, dat had ik ff gemist in de OP danquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met andersom? Mijn vingers in haar oren? Heb ik al gedaan (zie OP) en leek nou niet echt veel meer plezier te veroorzaken. Misschien dat ik het niet goed deed, dat kan natuurlijk ook.
Voor zover ik weet, bleef het bij één vinger per oor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:15 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
damn...chica loco??
en was het eerst één vinger in een oor en toen voorzichtig een tweede er bij proppen? of bleef het bij één vinger per oor?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:19 schreef Aoristus het volgende:
Neem je lijstje maar mee naar het idfa zou ik zeggen![]()
Misschien zit er een drukpunt in je oor, weet je nog waar ze drukte?
[ afbeelding ]
Dat vond ik nou ook, Vivi. Heb jij er ervaring mee?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:21 schreef Vivi het volgende:
Fascinerend.
Ze was wel een mix van van alles, maar zeker geen 100% inboorlinge. Ik hoop niet dat ik die vriend van me nu echt gemarkeerd ben is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit is een bekend fenomeen onder inboorlingen. Het is een vorm van markeren. Ze heeft je nu toegevoegd aan haar harem.
Oh? Ik dacht dat het voodoo was....quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit is een bekend fenomeen onder inboorlingen. Het is een vorm van markeren. Ze heeft je nu toegevoegd aan haar harem.
Ik ben ook eens een meisje tegengekomen dat al bijna klaar kwam als ik aan haar oren zat... Misschien was dit er ook zo eentje en dacht ze dat het bij jou ook zou werken?quote:Dus vandaar mijn vragen:
Is dit een nieuwe trend in Brazilië of zo? Is het een fetish die ik nog niet ken? Zijn er meer vrouwen die dit doen? Zijn er anderen die dit wel een hebben meegemaakt? Breng ik mensen hier op ideeën?
Ze droeg in ieder geval geen rubberen handschoenen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:00 schreef Daklem het volgende:
Heeft ze wel veilig ooraal bevredigd?
Dadelijk heb je Aids.
Dan had ze dat toch wel bij de eerste keer opgemerkt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:14 schreef xanopelt het volgende:
Ik ben ook eens een meisje tegengekomen dat al bijna klaar kwam als ik aan haar oren zat... Misschien was dit er ook zo eentje en dacht ze dat het bij jou ook zou werken?
Correct.quote:Braziliaanse vrouwen trouwens... GEIL
Ook als je in haar oren zat?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:14 schreef xanopelt het volgende:
Ik ben ook eens een meisje tegengekomen dat al bijna klaar kwam als ik aan haar oren zat...
Niet geprobeerd, maar het zou me niets verbazen. Ben het meisje inmiddels uit het oog verloren, maar ik zal het eens testen als ik haar weer tegen het lijf loop.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef speknek het volgende:
Ze moest gewoon een keiharde bout laten ontsnappen en wilde niet dat je het hoorde.
Dat zou het geweest kunnen zijn, maar ze deed het af en toe ook slechts bij één oor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:41 schreef speknek het volgende:
Ze moest gewoon een keiharde bout laten ontsnappen en wilde niet dat je het hoorde.
Zat ze dan toevallig met haar billen ook aan die kant?quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat zou het geweest kunnen zijn, maar ze deed het af en toe ook slechts bij één oor.
Volgens die vriend van me was er een taalbarrière.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:17 schreef Vogue het volgende:
Trouwens, UIO, waarom heb je het haar niet gewoon gevraagd aan haar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |