Avondvierdaagse :yquote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hele optocht van blagen en ouders hier (west, beukelsweg), waar is dat van?
Jij snapt het wel! Ik begreep het ook niet!quote:
Samenvatting:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Koewam, ik snap echt geen bal van je verhaal
Klopt!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Samenvatting:
- blind date
- gast was een sukkel
- Koewam wilde dat delen met vriendin en stuurt sms als sukkel naar toilet is
- Koewam stuurt sms-je met melding dat gast sukkel is naar sukkel zelf
Zo heb ik het begrepen iig.
Hij had een betonnen plaat voor zijn kop?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef Koewam het volgende:
[..]
Klopt!
Ik deed alsof het een grapje was en knipoogde en zo. Dat vatte hij verkeerd op want daarna wilde hij met me zoenen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef Koewam het volgende:
[..]
Klopt!
Ik deed alsof het een grapje was en knipoogde en zo. Dat vatte hij verkeerd op want daarna wilde hij met me zoenen.
Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:14 schreef Koewam het volgende:
Geloof me, heb ergere dingen op dates meegemaakt
Hmmm.. volgens mij was de ergste wel dat ik me zo zat te irriteren dat ik cola in z'n gezicht had geblazen.quote:
Ja dat is 't, vroeg ik gister al, maar vandaag zag ik ouders met hesjes "avondvierdaagse"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:59 schreef Isegrim het volgende:
Is het avondvierdaagse? Er liep hier net een grote kudde kinderen langs.
Mijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar gaan jullie maandag nederland - italie kijken? Idee om met z'n allen een kroeg uit te zoeken?
was net nogal gezellig op straat jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:59 schreef Isegrim het volgende:
Is het avondvierdaagse? Er liep hier net een grote kudde kinderen langs.
Oh, zat ik gister niet op te letten toen je 't vroeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat is 't, vroeg ik gister al, maar vandaag zag ik ouders met hesjes "avondvierdaagse".
eerst naar de sportschool en dan uitpuffen op de bank thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar gaan jullie maandag nederland - italie kijken? Idee om met z'n allen een kroeg uit te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |