Dan vind je dit misschien ook wel leuk => http://www.nachtstrandwandeling.nl/quote:Op zondag 1 juni 2008 13:58 schreef Isegrim het volgende:
Dan ga ik liever naar een echt strand.Hm, misschien doe ik dat trouwens wel, een lekkere strandwandeling.
Cool.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan vind je dit misschien ook wel leuk => http://www.nachtstrandwandeling.nl/
Stond op het station aangeplakt.
optie 2quote:Op zondag 1 juni 2008 15:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan iedere kant? of honderacht aan elke kant?
* littledrummergirl neuriet: in the ghetto... oeeeehquote:Op maandag 2 juni 2008 15:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm een klant vertelde net dat er in de buurt van de wijnhaven door de politie geschoten werd
Vandaar al die sirenes eerder.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hmm een klant vertelde net dat er in de buurt van de wijnhaven door de politie geschoten werd
quote:1430020 08:48:44 01-06-08 419 Schietpartij 1 Revolution Van Oldenbarnevelthof 13 rt, 1 gewonde Politie Rotterdam-Rijnmond
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef Koewam het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer onder schot gehouden door twee agenten. Was mel om middernacht dan.
M'n uiterlijk, en ik was aan het rennen...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat was die keer dat je de tram wilde halen?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
M'n uiterlijk, en ik was aan het rennen...
Ja!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat was die keer dat je de tram wilde halen?
Wat maak jij veel enge dingen mee zeg.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja!
Ik vond dit wel minder eng dan dat een vriend die naast me liep werd gestoken door een zwerver
(alleen was dat in amsterdam)
daarom word ik zo vaak meegevraagd naar de kroegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat maak jij veel enge dingen mee zeg.
Avondvierdaagse :yquote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hele optocht van blagen en ouders hier (west, beukelsweg), waar is dat van?
Jij snapt het wel! Ik begreep het ook niet!quote:
Samenvatting:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Koewam, ik snap echt geen bal van je verhaal
Klopt!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Samenvatting:
- blind date
- gast was een sukkel
- Koewam wilde dat delen met vriendin en stuurt sms als sukkel naar toilet is
- Koewam stuurt sms-je met melding dat gast sukkel is naar sukkel zelf
Zo heb ik het begrepen iig.
Hij had een betonnen plaat voor zijn kop?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef Koewam het volgende:
[..]
Klopt!
Ik deed alsof het een grapje was en knipoogde en zo. Dat vatte hij verkeerd op want daarna wilde hij met me zoenen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef Koewam het volgende:
[..]
Klopt!
Ik deed alsof het een grapje was en knipoogde en zo. Dat vatte hij verkeerd op want daarna wilde hij met me zoenen.
Vertel, vertel!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:14 schreef Koewam het volgende:
Geloof me, heb ergere dingen op dates meegemaakt
Hmmm.. volgens mij was de ergste wel dat ik me zo zat te irriteren dat ik cola in z'n gezicht had geblazen.quote:
Ja dat is 't, vroeg ik gister al, maar vandaag zag ik ouders met hesjes "avondvierdaagse"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:59 schreef Isegrim het volgende:
Is het avondvierdaagse? Er liep hier net een grote kudde kinderen langs.
Mijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar gaan jullie maandag nederland - italie kijken? Idee om met z'n allen een kroeg uit te zoeken?
was net nogal gezellig op straat jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:59 schreef Isegrim het volgende:
Is het avondvierdaagse? Er liep hier net een grote kudde kinderen langs.
Oh, zat ik gister niet op te letten toen je 't vroeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat is 't, vroeg ik gister al, maar vandaag zag ik ouders met hesjes "avondvierdaagse".
eerst naar de sportschool en dan uitpuffen op de bank thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar gaan jullie maandag nederland - italie kijken? Idee om met z'n allen een kroeg uit te zoeken?
Ik heb er ook eenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb hier toevallig wel twee Welpies op mijn beeldscherm staan.
Niet eens een shirt om aan te doen, schaam jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb werkelijk niks in huis dat oranje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
dat doet de rest van de straat wel voor je hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb werkelijk niks in huis dat oranje is
en dan mee doen aan dat vrouwonvriendelijke ek lingeriequote:
so truequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lenen doe je bij leen van Frisia, dat heet "in de sfeer komen". Hele zomer felle kleuren strings dragen en die 2 weken oranje is opeens "je ervoor lenen".
die bimbo's die in de rust penaltys gaan nemen in lingerie... beetje goedkoop wel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |