hij hoort ook weer wat hoorquote:
spelbrekerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, in 't weekend zit ik Nijmeguuh.
In Nijmegen zijn er al 3 meets geweest, de 4e en 5e zijn al gepland. Van de Nijmegen-reeks heb ik net nummertje #101 aangemaakt.quote:
nou eehm.. maar wij hebben meer inhoudquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Nijmegen zijn er al 3 meets geweest, de 4e en 5e zijn al gepland. Van de Nijmegen-reeks heb ik net nummertje #101 aangemaakt.
baas boven baas
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Nijmegen zijn er al 3 meets geweest, de 4e en 5e zijn al gepland. Van de Nijmegen-reeks heb ik net nummertje #101 aangemaakt.
baas boven baas
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom moet ik altijd tegen stelletjes discussiëren, dat is heul niet eerlijk.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom moet ik altijd tegen stelletjesDordtselaanbewoners discussiëren, dat is heul niet eerlijk.
eehm in het verlengde vd kruiskade ergens ( iets voorbij chinatown geloof ik)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
15.00 zaterdag... maar waar is het nou ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis dus overigens een promo voor rotterdam. dat rotterdam een goeie stad is om je te nesten zegmaar.
en morgen ook?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goed idee, dan wordt het voor mij wel pas de derde donderdag van juni
Morgen is het volgens mijn kalender geen donderdag en de derde morgen van juni valt niet op zaterdag.quote:
No.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yo
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Morgen is het volgens mijn kalender geen donderdag en de derde morgen van juni valt niet op zaterdag.
dan doen we gewoon n ander keertje, wij moeten toch eigenlijk ook boodschappen doen, afwassen, opruimen, stofzuigen, ramen lappen en vuilnis weg brengenquote:
Ja, vond ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:41 schreef Fugie het volgende:
opzienbarend hoe rustig het is in het centrum op zaterdagochtend
Hmm...wij krijgen elke keer geloof ik alle kranten voor de hele straat door de bus gegooidquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:10 schreef junkiexp het volgende:
Ik woon hier al 3 1/2 jaar in centrum maar heb de havenloods maar 2 x ontvangen.
Een karaokebar in de Zwartjanstraatquote:Op zondag 25 mei 2008 16:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
men vannacht naar de karaokebar in de zwartjanstraat geweest met heel het studentenhuis.. Wat een volk zit daar
Ingevuld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef About2Break het volgende:
Hallo daar,
Voor school moet ik voor het vak aardrijkskunde een klein onderzoek doen. Met het onderzoek probeer ik erachter te komen of mensen de voorkeur geven aan een strippenkaart of de ov-chipkaart.
Omdat het een onderzoek in de eigen regio moet zijn zit ik met de enquête hier wel goed geloof ik.
Als je hem in wilt vullen alvast bedankt, het is maar een hele kleine enquête waar je binnen een minuut mee klaar bent.
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=3136
Met toestemming van remlof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |