Opsturen naar de Havenloods.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:30 schreef Duvel het volgende:
Ik dacht al: tijdje geen Havenloods gezien. Nu snap ik waarom:
[ afbeelding ]
Waarom werken voor je geld als je de Roteb hebt?
Het viel op ja, zie vorige topic!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Isegrim het volgende:
Hey Rotterdammers.Ik heb wéken zonder internet gezeten.
Ik ben best een lul soms, maar de NSB is toch een straatje te ver.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Opsturen naar de Havenloods.Ik vind het echt zó onwijs triest die gastjes die dat doen.
Je werd al gemist (zie vorige topic)quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:40 schreef Isegrim het volgende:
Hey Rotterdammers.Ik heb wéken zonder internet gezeten.
In dit geval zou ik wel NSB doen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben best een lul soms, maar de NSB is toch een straatje te ver.
Ik woon hier geen twee maanden meer, de "boeien"-factor is erg laag. Maar ik vond het wel weer grappig om er foto's van te maken, ik bedoel: begin van de avond, karretje met kranten, schichtig om je heen kijken terwijl je ze de container in stampt en dan schijnheilig met vijf kranten nog wat brievenbusjes vullen. Het is bijna geniaal. Tot het moment dat Obersturmführer Teufel een paar foto's maakt.quote:
Nog gezocht, Isegrim stond niet in het telefoonboek.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik lust helegaar geen kaassouflés. En ik heb dus een meet gemist.![]()
![]()
Hadden jullie niet even kunnen bellen ofzo?
Kut.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nog gezocht, Isegrim stond niet in het telefoonboek.
Oh, dan heb ik niks gemist.quote:Troost je: ik was er ook niet bij.
En vooral ook om zich heen kijkend alsof ze net iemand omgelegd hebben ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik woon hier geen twee maanden meer, de "boeien"-factor is erg laag. Maar ik vond het wel weer grappig om er foto's van te maken, ik bedoel: begin van de avond, karretje met kranten, schichtig om je heen kijken terwijl je ze de container in stampt en dan schijnheilig met vijf kranten nog wat brievenbusjes vullen. Het is bijna geniaal. Tot het moment dat Obersturmführer Teufel een paar foto's maakt.
Dat is jouw beslissing heul nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel erg de neiging om de Havenloods ff een linkje naar het topic te sturen.
Mwah, ik was degene die het zag en toen heeft Duvel snel de foto's gemaakt. Dus of ik er geen zeggenschap in heb, betwijfel ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is jouw beslissing heul niet. Buiten 't feit dat ze onherkenbaar zijn, en de de krant zelf ook
.
Niet op de foto die hier geplaatst isquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
De pakken Havenloodsen waren duidelijk te zien in de container.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet op de foto die hier geplaatst is. Enne, ik was ff vergeten dat jullie bij elkaar horen
, Duvel had ook gewoon op de meet moeten zijn
.
kwam er gisteren met de tram langs jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
In de vierambachtstraat zit tegenwoordig "het goedkoopste cafe van rotterdam", bier 1 euro whiskey 2,50. Daar de volgende meet
?
zijn duufke en xmquote:
ik heb het voor je gedaanquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik woon hier geen twee maanden meer, de "boeien"-factor is erg laag. Maar ik vond het wel weer grappig om er foto's van te maken, ik bedoel: begin van de avond, karretje met kranten, schichtig om je heen kijken terwijl je ze de container in stampt en dan schijnheilig met vijf kranten nog wat brievenbusjes vullen. Het is bijna geniaal. Tot het moment dat Obersturmführer Teufel een paar foto's maakt.
Hela! Nu ga je lopen NSB'en met mijn spullen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb het voor je gedaanvind het best een leuk ding die havenloods, en straks vertellen jouw bezorgturkjes aan mijn bezorgturkjes dat ze ook de vuilnisbak in kunnen, en dan krijg ik em ook niet meer
![]()
heb gewoon de link in het venstertje met bezorgklachten geplaktwedden dat jij de laatste twee weken weer een loodsje krijgt?
stiekum uitgehuwelijktquote:
Ik ook ja, valt wel op iigquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
kwam er gisteren met de tram langs jabenieuwd wat voor spul ze daar schenken. bezoekje waard toch?
Nee, dat had ze niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:47 schreef Isegrim het volgende:
@XcUZ_Me:
Had jij vandaag toevallig een witte skinny jeans óf een oranje truitje / shirtje / jasje aam?
Nee, ik in een skinny jeans is niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:47 schreef Isegrim het volgende:
@XcUZ_Me:
Had jij vandaag toevallig een witte skinny jeans óf een oranje truitje / shirtje / jasje aam?
Kwam waarschijnlijk uit dat vogelnest dat aan de Weenatoren hangt en waarvan mij de bedoeling ook nog altijd niet duidelijk isquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:20 schreef G-SaS het volgende:
Ik zag eergister een heel groot wit ei staan aan het begin van de lijnbaan (weena), met daaronder 'gebroken' stoeptegels alsof het uit de lucht was komen vallen.
Iemand enig idee war dit van/voor is??
hij hoort ook weer wat hoorquote:
spelbrekerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, in 't weekend zit ik Nijmeguuh.
In Nijmegen zijn er al 3 meets geweest, de 4e en 5e zijn al gepland. Van de Nijmegen-reeks heb ik net nummertje #101 aangemaakt.quote:
nou eehm.. maar wij hebben meer inhoudquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Nijmegen zijn er al 3 meets geweest, de 4e en 5e zijn al gepland. Van de Nijmegen-reeks heb ik net nummertje #101 aangemaakt.
baas boven baas
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Nijmegen zijn er al 3 meets geweest, de 4e en 5e zijn al gepland. Van de Nijmegen-reeks heb ik net nummertje #101 aangemaakt.
baas boven baas
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom moet ik altijd tegen stelletjes discussiëren, dat is heul niet eerlijk.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom moet ik altijd tegen stelletjesDordtselaanbewoners discussiëren, dat is heul niet eerlijk.
eehm in het verlengde vd kruiskade ergens ( iets voorbij chinatown geloof ik)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
15.00 zaterdag... maar waar is het nou ?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis dus overigens een promo voor rotterdam. dat rotterdam een goeie stad is om je te nesten zegmaar.
en morgen ook?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goed idee, dan wordt het voor mij wel pas de derde donderdag van juni
Morgen is het volgens mijn kalender geen donderdag en de derde morgen van juni valt niet op zaterdag.quote:
No.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yo
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Morgen is het volgens mijn kalender geen donderdag en de derde morgen van juni valt niet op zaterdag.
dan doen we gewoon n ander keertje, wij moeten toch eigenlijk ook boodschappen doen, afwassen, opruimen, stofzuigen, ramen lappen en vuilnis weg brengenquote:
Ja, vond ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:41 schreef Fugie het volgende:
opzienbarend hoe rustig het is in het centrum op zaterdagochtend
Hmm...wij krijgen elke keer geloof ik alle kranten voor de hele straat door de bus gegooidquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:10 schreef junkiexp het volgende:
Ik woon hier al 3 1/2 jaar in centrum maar heb de havenloods maar 2 x ontvangen.
Een karaokebar in de Zwartjanstraatquote:Op zondag 25 mei 2008 16:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
men vannacht naar de karaokebar in de zwartjanstraat geweest met heel het studentenhuis.. Wat een volk zit daar
Ingevuld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef About2Break het volgende:
Hallo daar,
Voor school moet ik voor het vak aardrijkskunde een klein onderzoek doen. Met het onderzoek probeer ik erachter te komen of mensen de voorkeur geven aan een strippenkaart of de ov-chipkaart.
Omdat het een onderzoek in de eigen regio moet zijn zit ik met de enquête hier wel goed geloof ik.
Als je hem in wilt vullen alvast bedankt, het is maar een hele kleine enquête waar je binnen een minuut mee klaar bent.
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=3136
Met toestemming van remlof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |