Morgen rijden ze iig wel. de rest van de week alleen in de spits als er niets veranderd. Blijft ook maar duren met die gastenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Ben uitgeweest, plaatselijk festival. Lees: met z'n allen op een groot plein en elke keer als je je kont keert bots je weer tegen iemand bekends aan. Was gezellig ^^.
Wel jammer dat ik altijd zo duur drink. Moet echt ooit 's bier leren drinken, stuk goedkoper dan rode wodka enzo. Maar ik vind die zoete troep zo lekker
.
Na 't eten weer terug naar Tilburg.. weet iemand wanneer de bussen nou wel en niet rijden? Ik snap er geen reet meer van.. ze staken nog wel? Of niet meer?
haha geweldigquote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Mutsalert!
M'n tv was kapot maar die is weer gemaakt, dus vorige week heb ik 'm omgewisseld met de leen tv die ik hier had staan. Ben ik alleen vergeten de afstandsbediening en handleiding van de tv die ik te leen had mee terug te geven.. dus m'n vriend was net hier, die geef ik dus die afstandsbediening en handleiding mee terug.
Wil ik mijn tv uitzetten, reageert ie niet![]()
... verkeerde afstandsbediening mee teruggegeven![]()
.
Riiiight. Waar halen ze dat nou weer vandaanquote:Beste hetzusjevan,
De gemeente Tilburg vindt het belangrijk dat alle jongeren in Tilburg naar school gaan of een baan hebben. volgens onze informatie volg jij momenteel geen opleiding en heb je ook geen baan.
(...)
WTFquote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Riiiight. Waar halen ze dat nou weer vandaan. Die gaat dus retour, met de melding dat ik dus wel een opleiding volg..
Je bent gewoon lui! Terecht dat ze je aanpakken!quote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Riiiight. Waar halen ze dat nou weer vandaan. Die gaat dus retour, met de melding dat ik dus wel een opleiding volg..
Heb twee bijbaantjes en doe een opleiding. Heel lui jaquote:Op zondag 25 mei 2008 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent gewoon lui! Terecht dat ze je aanpakken!
Ik ook, dus?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:01 schreef Messenga het volgende:
Hoi, ik heb tentamenweek.
Waarom doe je dat niet thuis?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:29 schreef Mr.G het volgende:
Ik ben ziek ...
Maar desalniettemin zit ik op de uni een betoog te schrijven over de eenwording van Europa en de blokkade van het Nederlandse 'nee'.
Ingredienten:
-Traanogen
-Koorts
-Drop![]()
-Cola
-Bananen
-Heul veul zakdoekjes
2e hands waterpomp kopen en erop schroeven zelf! (als je beetje handig bent)quote:Op maandag 26 mei 2008 20:07 schreef theKiD het volgende:
Nachtdienst.. Geen internet op werk..![]()
En gaat t qua geld eindelijk een beetje voor de wind, krijg je weer een financiele tegenslagAuto heeft kapotte lagers voor de waterpomp
Ik mocht me auto niet meer meenemen toen ik kwam vragen waar dat geluid van kon zijn.. Dus tevoet naar me ouders toe om daar maar auto te lenen
Altijd vervelend van die onverwacht tegenvallers. Ik zou idd ook een nieuwe halen op de sloop en wellicht door een beunhaas als je die een kent laten monteren. Kan je flink wat geld schelen.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:07 schreef theKiD het volgende:
Nachtdienst.. Geen internet op werk..![]()
En gaat t qua geld eindelijk een beetje voor de wind, krijg je weer een financiele tegenslagAuto heeft kapotte lagers voor de waterpomp
Ik mocht me auto niet meer meenemen toen ik kwam vragen waar dat geluid van kon zijn.. Dus tevoet naar me ouders toe om daar maar auto te lenen
ik had dus vorige week ook een lek bij de watertank, kwamen ze gelukkig achter toen de motor al open lag voor een nieuwe distributieriem en ketting. Dus hebben ze gelijk gemaakt hoefde ik maar 1 keer de arbeidsuren te betalen.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:07 schreef theKiD het volgende:
Er wordt dinsdag, woensdag en donderdag gestaakt, door alleen in de spits te rijden.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:05 schreef hetzusjevan het volgende:
-knip-
Na 't eten weer terug naar Tilburg.. weet iemand wanneer de bussen nou wel en niet rijden? Ik snap er geen reet meer van.. ze staken nog wel? Of niet meer?
Is ook op de site van Veolia te lezen (ik typ nog altijd www.bba.nl inquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:04 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Er wordt dinsdag, woensdag en donderdag gestaakt, door alleen in de spits te rijden.
Als er deze week geen akkoord komt, gaat het hele OV vanaf 1 juni voor onbepaalde tijd plat.
FNV informatiesite
/me'sis buschauffeur in de consessie Tilburg.
Geen idee, maar aangezien het al lang geen bba meer is neem ik aan dat het een andere url is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik typ ook altijd bba.nl in, moet dat niet dan?.
bba.nog wel ja. Volgens Google is het tegenwoordig www.veolia-transport.nl , maarja dat typt zo lang en ik ben gewend aan de naam bba.quote:
Ben niet handig qua auto's en ik betaal dan liever een paar euro meer, dat ik weet dat het goed gedaan word. EN ik heb geen monteur oid in de vriendengroepquote:Op maandag 26 mei 2008 21:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
2e hands waterpomp kopen en erop schroeven zelf! (als je beetje handig bent)
Schop hem maar danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:04 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Er wordt dinsdag, woensdag en donderdag gestaakt, door alleen in de spits te rijden.
Als er deze week geen akkoord komt, gaat het hele OV vanaf 1 juni voor onbepaalde tijd plat.
FNV informatiesite
* Sjeekie_Beekie haaris buschauffeur in de consessie Tilburg.
Hoe komt het dat je zo weinig post dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:38 schreef fraubitch het volgende:
je kunt wel merken dat ik nauwelijks nog post hierhet tempo is drastisch gedaald
geen internet meer thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:40 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo weinig post dan?
:0 hoe komt?quote:
jah lijkt me ook wel irriquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:35 schreef JeffreyXL het volgende:
Zou het persoonlijk echt kut vinden als ik thuis geen internet zou hebben.
(I know, I'm an addict)
Of te wel gewoon een brandalarm. Waarschijnlijk niks ana het handje maar de brandweer moet het eerst veilig geven.quote:08:53:18 28-05-08 20 G BRAN PRIO 1 6733 6751 UNIVERSITEIT (4246) WARANDELAAN 2 TILBURG OMS ALG (INC: 05)
805280853181201999 1201999 BRW Midden en West Brabant ( Monitorcode )
805280853181201975 1201975 BRW Tilburg-Centrum ( Lichtkrant )
805280853181201336 1201336 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernetechniek )
805280853181201332 1201332 BRW Tilburg-Centrum ( HW )
805280853181201331 1201331 BRW Tilburg-Centrum ( TS )
805280853181200819 1200819 BRW Tilburg-Centrum ( Kazernealarm )
805280853181200818 1200818 BRW Tilburg-Centrum ( Bezetting TS )
805280853181200817 1200817 BRW Tilburg-Centrum ( Springbemanning )
Jankert!! Boehoe!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef Xtreem het volgende:
1) hoerige kut bussen. Door die luie lamzakken een vergadering gemist.
Jah ik kreeg net sms van mn zus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:39 schreef hetzusjevan het volgende:
t PRIO 1 6734 6752 ZURINGHOF 40 TILBURG WONINGBRAND (INC: 09)
1200018 Brandweer Regionaal OvD west-oost
1200837 Brandweer Tilburg Springbemanning Vossenberg
1200838 Brandweer Tilburg Bezetting TS Vossenberg
1200839 Brandweer Tilburg Kazernealarm Vossenberg
1201976 Brandweer Tilburg-Vossenberg Lichtkrant
1201999 Brandweer Regionaal Monitorcode
BRAAAAND!
Er kwam me toch een rits taa-tuu's voorbij.
Ah, de eerste buschauffeur is gesignaleerd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jankert!! Boehoe!Ga dan fietsen of neem een taxi lamzak!
Is best dichtbij.. maar heb er toch zeker drie voorbij horen komenquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah ik kreeg net sms van mn zus.
Zag hem ook al voorbij komen op de scanner
politie is er ook bij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is best dichtbij.. maar heb er toch zeker drie voorbij horen komen
Ernstige brand dus?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
Deel van mijn straat is ook afgezet krijg ik net te horen.
Brand is inmiddels geblust dat ik van mn zus heb gehoord. Er was niemand thuis dus geen gewonde. Vermoedelijk kortsluiting. Politie is nog aanwezig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ernstige brand dus?
Hee trouwens, weet je 'n goeie friettent hier in de buurt? Ik vind die op 't Paletplein niet zo.. zit er hier ergens nog eentje in de buurt?
Er zit hier helemaal niks?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Brand is inmiddels geblust dat ik van mn zus heb gehoord. Er was niemand thuis dus geen gewonde. Vermoedelijk kortsluiting. Politie is nog aanwezig.
Goede friettent ....
hmmm de enige echt goede die ik ken zitten niet in de buurt. Dat is Goirkestraat en dan tegen over de Cristine le duc
ehm, nee zo dichtbij ga ik nooit friet halenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Er zit hier helemaal niks?Damn.. Westermarkt ook niet.. pfft. 't Moet wel een beetje in de buurt zijn, da's iets te ver weg i guess
. Naja vriendinnetje komt wel met de auto daar niet van maartoch.
geen chauf hier maar je bent nog steeds lamme takquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, de eerste buschauffeur is gesignaleerd.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, de eerste buschauffeur is gesignaleerd.
motor agent verongeluktquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:46 schreef Tegan het volgende:
Iemand iets meegekregen van dat ongeluk op de Ringbaan Zuid? Rond 13:00 stond het echt helemaal vast, ik was bijna te laat voor mijn examen.
quote:Motoragent raakt gewond bij verkeersongeval
TILBURG: Een motoragent van de politie Midden en West Brabant raakte woensdagochtend 28 mei 2008 gewond bij een verkeersongeval. Hij is per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht. Het ongeluk gebeurde omstreeks op de kruising van de Ringbaan-Zuid met de Goirleseweg.
De motoragent was samen met zijn collega op weg naar een verkeersongeval met letsel op het Bels Lijntje. De collega reed achter het slachtoffer. Op de kruising ontstond een aanrijding tussen de voorste motorrijder en de personenauto. De agent reed op dat moment over de Ringbaan-Zuid in de richting van de Ringbaan-West. De automobiliste (37-jarige vrouw uit Goirle) reed over de Goirleseweg, komende vanuit de richting Goirle en stak de Ringbaan-Zuid over. Ter plaatse wordt het verkeer geregeld door verkeerslichten. Door de aanrijding kwam de motoragent ten val en schoof verder over het wegdek. Hij kwam met zijn lichaam tegen een verkeersheuvel tot stilstand. Zijn letsel is op dit moment nog onbekend. Hij is wel steeds goed aanspreekbaar geweest. Het gaat om een 46-jarige medewerker van de politie Midden en West Brabant.
De toedracht van het ongeluk wordt onderzocht door verkeersanalisten van een ander politiekorps. Uit oogpunt van objectiviteit is dat een standaardprocedure bij verkeersongevallen waarbij politieagenten betrokken zijn.
Dat snapte ik dus ook niet helemaal.quote:
hmmm dan heb ik het toch vaak fout gebruiktquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:26 schreef Tegan het volgende:
ver·on·ge·luk·ken (onovergankelijk werkwoord; verongelukte, is verongelukt; verongelukking)
1 door een ongeluk omkomen
ja hoor, nu die nieuwe serie op veronica aan het kijken ...quote:
ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hmmm dan heb ik het toch vaak fout gebruikt
agent kan dus gewoon niet motorrijden!
Jericho bedoel je?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoor, nu die nieuwe serie op veronica aan het kijken ...
Nog niet echt veel aan
nee, jericho is op maandag. Die is wel vet, denk wel bijna het eindequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jericho bedoel je?
Ik kijk hier Engeland - USA op BBC.
Seat autonoordhoek maar op het moment is het niets meer dan een bijbaantje. Heb er altijd fulltime gewerkt als verkoper maar heb besloten om terug naar school te gaan.quote:
Heb ik mijn auto misschien wel bij je gekochtquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:05 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Seat autonoordhoek maar op het moment is het niets meer dan een bijbaantje. Heb er altijd fulltime gewerkt als verkoper maar heb besloten om terug naar school te gaan.
Ja toch Paletplein gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
wat betreft het weer
Hetzusjevan, is het nog gelukt met ee nfriettent ? De mac zit trouwens ook dicht bij
Welkom tilburgerquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef Blite het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Tilburg-topic bestond![]()
*Is import-Tilburger sinds 2 jaar
Zou goed kunnen alhoewel ik sinds de sluiting van tilburg overgeplaatst ben naar Den Bosch waar ik op dit moment nog werk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb ik mijn auto misschien wel bij je gekocht
Welkom!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef Blite het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Tilburg-topic bestond![]()
*Is import-Tilburger sinds 2 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |