Wat bedoel je precies? En wat korte heuvel?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
zouden huub en claire nou in tilburg gaan wonen... want ik denk dan dat huub echt zijn tanden kan gaan zoeken op de korte heuvel als ie zich maar voor 10% zo gedraagt...
Komen die uit Tilburg? Ik zit wel de finale te kijken.. haha Huubje eruitquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
zouden huub en claire nou in tilburg gaan wonen... want ik denk dan dat huub echt zijn tanden kan gaan zoeken op de korte heuvel als ie zich maar voor 10% zo gedraagt...
Thnx G!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:38 schreef Mr.G het volgende:
Voor de mensen die de laatste tijd onder een steen hebben geleefd met smaak en dit dus niet kunnen weten: Huub en Claire uit de gouden kooi.
Claire woont in Tilburg..quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Komen die uit Tilburg? Ik zit wel de finale te kijken.. haha Huubje eruit. Mwehe.
Van mij mag Brian winnen~.
Plato, incl. tof dispuut. Jij ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Claire woont in Tilburg..
Welke vereniging zit je, G?
En het werd Jaap, dat had ik dan weer niet gedacht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik zit wel de finale te kijken.. haha Huubje eruit. Mwehe.
Van mij mag Brian winnen~.
* Crazy-M stemt in met TheKid.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Plato, incl. tof dispuut. Jij ?
Mijn vriendin heeft nog met Claire op school gezeten. Wie wil me aanraken?![]()
Olof, zonderquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Plato, incl. tof dispuut. Jij ?
Mijn vriendin heeft nog met Claire op school gezeten. Wie wil me aanraken?![]()
Niet alleen vervelende dingen toch? Veel plezier op Pinkpopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Druk weekje voor mijn doen..
Zondag naar Tilburg Ma tot en met do tentamens Vrijdag naar Landgraaf naar een vriendinnetje Zaterdag en zondag Pinkpop Maandag en dinsdag werken in Tilburg Woensdag ouderlijk huis.
M'n hondje anderhalve week niet zien, auw![]()
[ afbeelding ]
Nee, klopt zijn ook leuke dingenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:31 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Niet alleen vervelende dingen toch? Veel plezier op PinkpopWel een lief hondje trouwens.
Ik doe vandaag een dagje studie in de bieb. Die studievereniging met onvoldoende samenvatiingen is toevallig Complex? Je hoort hier overal mensen klagen daarover namelijk![]()
@ Mess
leden 'vo
Mijn kaartje heb ik begin Februari al gehaaldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, klopt zijn ook leuke dingen.
Jep, Complex it is. Wat voor studie doe jij dan?![]()
Hee KiD, jij ook naar Pinkpop? Ik las in het Pinkpop topic iets over dat je kaartjes had gekocht via marktplaats?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn kaartje heb ik begin Februari al gehaaldKaartje van MP is voor superrrtuxxx
Wij gaan idd naar pinkpop toe ja
De gemiddelde Tilburger zou hem al vol op zijn bek rammen iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
Als je werk leuk vind, dan heb ik gisteravond idd nog iets leuks gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef JeffreyXL het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |