hmmm dan heb ik het toch vaak fout gebruiktquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:26 schreef Tegan het volgende:
ver·on·ge·luk·ken (onovergankelijk werkwoord; verongelukte, is verongelukt; verongelukking)
1 door een ongeluk omkomen
ja hoor, nu die nieuwe serie op veronica aan het kijken ...quote:
ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hmmm dan heb ik het toch vaak fout gebruikt
agent kan dus gewoon niet motorrijden!
Jericho bedoel je?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja hoor, nu die nieuwe serie op veronica aan het kijken ...
Nog niet echt veel aan
nee, jericho is op maandag. Die is wel vet, denk wel bijna het eindequote:Op woensdag 28 mei 2008 21:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jericho bedoel je?
Ik kijk hier Engeland - USA op BBC.
Seat autonoordhoek maar op het moment is het niets meer dan een bijbaantje. Heb er altijd fulltime gewerkt als verkoper maar heb besloten om terug naar school te gaan.quote:
Heb ik mijn auto misschien wel bij je gekochtquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:05 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Seat autonoordhoek maar op het moment is het niets meer dan een bijbaantje. Heb er altijd fulltime gewerkt als verkoper maar heb besloten om terug naar school te gaan.
Ja toch Paletplein gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 08:37 schreef Crazy-M het volgende:
wat betreft het weer
Hetzusjevan, is het nog gelukt met ee nfriettent ? De mac zit trouwens ook dicht bij
Welkom tilburgerquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef Blite het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Tilburg-topic bestond![]()
*Is import-Tilburger sinds 2 jaar
Zou goed kunnen alhoewel ik sinds de sluiting van tilburg overgeplaatst ben naar Den Bosch waar ik op dit moment nog werk.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb ik mijn auto misschien wel bij je gekocht
Welkom!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef Blite het volgende:
Ik wist niet eens dat er een Tilburg-topic bestond![]()
*Is import-Tilburger sinds 2 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |