* PietjePuk007 checkt banmeldtopicquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb -Mylove- weer gespot op het forum
voor een trein "springen": hoe gaat dat? #2
welcome back alles goed?quote:
helaasquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* PietjePuk007 checkt banmeldtopic![]()
Nog niet.
Mogguh
Al spamt ie 't hele forum vol, zolang ie hier maar wegblijftquote:
en wat ga jij vandaag doen ?quote:
dan hebben we ook geen last van m want dan is ie zo weer weg na een klooncheckquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al spamt ie 't hele forum vol, zolang ie hier maar wegblijft.
Ik kreeg gister een pm van hem, dat ik het wel heel erg uitlokte zo terwijl hij juist weg wilde blijven uit het Nijmegen ergenis topic.. Met precies dezelfde spelfoutquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al spamt ie 't hele forum vol, zolang ie hier maar wegblijft.
cutequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een pm van hem, dat ik het wel heel erg uitlokte zo terwijl hij juist weg wilde blijven uit het Nijmegen ergenis topic.. Met precies dezelfde spelfout
een sm-ertje dus, die HMquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een pm van hem, dat ik het wel heel erg uitlokte zo terwijl hij juist weg wilde blijven uit het Nijmegen ergenis topic.. Met precies dezelfde spelfout
Hoezo leegruimen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Staatsrecht van Belgie en Duitsland leren
En daarna mijn kamer leegruimen
ik vind ze een beetje zieligquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind die Justin Timberlakenaampjes ook wel grappig
Ik haat op Kamers wonen.. tis nergens voor nodig en ik mis mijn Mammie en Pappie dus ik ga weer bij m'n ouders wonenquote:
nah dat is hm niet denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een sm-ertje dus, die HM
wel lezen, niet posten
ik neem m wel overquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik haat op Kamers wonen.. tis nergens voor nodig en ik mis mijn Mammie en Pappie dus ik ga weer bij m'n ouders wonen
ja die had weer n kloon aangemaaktquote:
de pmer is die niet denk ik (mt de justin timberlake kloons)quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de pm-er of de sm-er?
ik ga zo maar eens weer per broem naar Nijmegen..
stomme bussen
agossiequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik haat op Kamers wonen.. tis nergens voor nodig en ik mis mijn Mammie en Pappie dus ik ga weer bij m'n ouders wonen
nou ja.. nee, maar de benzine wordt er niet goedkoper opquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de pmer is die niet denk ik (mt de justin timberlake kloons)
alsof je t erg vind om te rijden met dit weer ;')
Meen je nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh is maar half uurtje naar CS en dan de lijn 10.. Als ze rijden tenminstequote:Op woensdag 21 mei 2008 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meen je niet, is 't reizen van en naar de uni wel te doen vanuit je ouders?
das ook weer zo.. maar met een motor valt het toch wel mee aan kosten ? (zeker tov een auto)quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja.. nee, maar de benzine wordt er niet goedkoper op
oh noes, inside informationquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou wel graag op kamers gaan maar als ik nu hoor wat er gebeurt is zou ik ook gelijk vertrekken
nah moet ze zelf maar vertellen als ze dat wilquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij lult maartis echt gewoon dat ik er eigenlijk geen bal aan vind en dan kan ik net zo goed bij mijn ouders zitten
Hier ook niet, maar als ze m'n kamer gaan verbouwen moet ik welquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Mên, dat zou echt niet meer in me opkomen, thuis wonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |