Meld gewoon de vakgerichte beurzen en evenementen ook maar gewoon hierquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:39 schreef Gurb het volgende:
Dit ga ik even in de gaten houden, tenslotte moet ik over 1,5 jaar een complete woning in gaan richten.
Is het ook de bedoeling om vakgerichte beurzen en evenementen hier te noemen (bouwbeurs, bouwrai, bouwrelatiedagen, betonvakdagen, gereedschapsmiddagen, enz) of is dit meer voor de algemene K&W 'er?
Ik zie de vakbeurzen wel als een aanvulling op deze agenda; zolang het maar iets de bouw in zijn algemeenheid te maken heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:20 schreef maok het volgende:
Leuk idee. Misschien alleen voor de evenementen voor particulieren? De vakbeursen zijn niet zo interessant voor de gemiddelde woner of klusser hier denk ik.
Ik vind het alleen niet echt overzichtelijk als er straks meer in staat. Als je snel even wilt kijken of er binnenkort nog iets in de buurt is staat er wel een grote lap tekst. Misschien met linkjes of spoilers oid gaan werken? (als is dat laatste weer niet handig als de bager layout niet gebruikt)
Dus daarom toegevoegd aan de lijst; ook iets aan de overzichtelijkheid gedaan; als de lijst nog langer wordt dan ga ik het opsplitsen in maanden e.d.quote:Fair op Stalplein en Chateletlaan
Bezoek(st)ers van fleurig hebben sinds jaar en dag ook een bovengemiddelde belangstelling
voor het buitenleven en exclusieve spullen/hebben-dingen die het in- en om huis + tuin
zo gezellig kunnen maken.
quote:Ook dit jaar is het mogelijk om persoonlijk advies te krijgen van Rob Verlinden, want "Rob's Roadshow" reist het het land weer door. Nederlands bekendste tuinman is in de weekenden te zien in de vestigingen van Intratuin. Hier geeft Rob, vaak samen met trendwatcher Romeo Sommers, presentaties en adviezen. Gedurende de twee uur durende shows geven zij met enthousiasme, creativiteit en vakmanschap demonstraties en adviezen op maat, op gebied van zowel planten als styling.
Rob's Roadshow vindt plaats tussen 14.00 en 16.00 uur. Het bijwonen van de roadshow is geheel kosteloos.
Agenda:
Vestiging Datum Roadshow Aanwezig
Intratuin Hoorn wk 17: zaterdag 26 april Rob en Romeo
Intratuin Venlo wk 19: zaterdag 10 mei Rob Verlinden
Intratuin Weert-2 wk 21: zaterdag 24 mei Rob en Romeo
Intratuin Ijsselstein wk 22: zaterdag 31 mei Rob Verlinden
Intratuin Lelystad wk 24: zaterdag 14 juni Rob en Romeo
Intratuin Numansdorp wk 42: zaterdag 18 oktober Rob en Romeo
Intratuin Arnhem wk 43: zaterdag 25 oktober Rob Verlinden
Intratuin HI Ambacht wk 44: zaterdag 1 november Rob en Romeo
Intratuin Meppel wk 47: zaterdag 22 november Rob en Romeo
Intratuin Venlo wk 49: zaterdag 6 december Rob en Romeo
Intratuin Roermond wk 49: zondag 7 december Rob Verlinden
Intratuin Heerlen wk 50: zaterdag 13 december Rob en Romeo
Intratuin Kerkrade wk 50: zondag 14 december Rob en Romeo
Mijn persoonlijke ervaring:quote:De Open Dag Hout is een themadag met als onderwerp hout, in de meest ruime zin van het woord.
De standhouders, of zoals wij ze noemen: deelnemers / exposanten, tonen voorwerpen, objecten, modellen, vaardigheden, kunsten of andere zaken van de meest uiteenlopende aard, echter altijd met een "link" naar hout. Over het algemeen zijn het hobbyisten, ambachtslieden of semi professionele handwerkslieden. Wat zij tonen is van hoge kwaliteit met oog voor detail en perfectie. Echter ook degenen die menen dat hun werkstukken niet goed genoeg zijn voor expositie, zijn van harte welkom. Voorop staat niet de kwaliteit, maar het plezier en de creativiteit die de mensen uitstralen als zij bezig zijn met hout. De sfeer is het beste te omschrijven als een gezellige informele ontmoetingsdag.
Ook dit jaar is er weer een kinder timmerhoek waar kinderen, evenals vorig jaar in Assen, onder deskundige leiding van Klusmaster Dennis Mulder, naar hartelust kunnen timmeren en knutselen met hout.
En toegevoegdquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:08 schreef Gurb het volgende:
De open dag hout, 2 november in Amersfoort mag er wat mij betreft ook wel in:
wat info van de website:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring:
Een paar jaar terug ben ik er zelf geweest, en het is een leuke dag om te kijken wat mensen allemaal kunnen met hout. Dit jaar ga ik zelf waarschijnlijk ook weer, beetje rondkijken, en misschien nog wat inspiratie opdoen voor mijn eigen huis
de website:
http://www.opendaghout.nl
Woonevent Maastricht aangepastquote:Beste Vonkenboer,
Allereerst wil ik u bedanken voor het vermelden van ons evenement op uw website. We hebben echter besloten om een intensieve samenwerking aan te gaan met Jumping Indoor Maastricht en Art in the Park. Daarom wordt het evenemenent verplaatst van 22-26 oktober naar 20-23 november 2008.
De openingstijden:
Donderdag 20 november 11.30 - 23.00 uur
Vrijdag 21 november 09.30 - 23.00 uur
Zaterdag 22 november 09.30 - 23.00 uur
Zondag 23 november 09.00 - 20.00 uur
Voor meer informatie kunt u terecht op onze website: www.wooneventmaastricht.nl, of op www.jumpingindoormaastricht.nl, www.artinthepark.nl
Ik wil u daarom vriendelijk vragen om dit op uw website te veranderen
Met vriendelijke groet,
Ellen Peters
Stagiaire Woonevent Maastricht
quote:
Wat : Woonbeurs 2008
Waar : Amsterdam RAI
Wanneer : 30 september t/m 5 oktober 2008
Website : www.woonbeurs.nl
De woonbeurs Amsterdam is al meer dan 15 jaar de grootste en meest complete woonbeurs van Nederland. Het beste, mooiste, en het laatste op woongebied !
Uniek is de koppeling met de toonaangevende woonbladen zoals VT Wonen, Eigen Huis & Interieur en vele anderen.
Wat : Kunst & Lifestyle
Waar : Ahoy Rotterdam
Wanneer : 24 t/m 26 oktober 2008
Website : www.kunstevent.nl
Naar KUNST & lIFESTYLE IN AHOY komen honderden professionele kunstenaars uit binnen- en buitenland. Maar ook galerieen weten steeds beter de weg naar deze beurs te vinden.
Nieuw dit jaar is het lifestylepaviljoen. Omdat kunst voor in huis of de werkomgeving in het verlengde ligt van de inrichting aankleding van het huis of de werkomgeving is het thema interieur en advies een belangrijk onderdeel van het lifestyle paviljoen.
Bedrijven die zich bezig houden op het gebied van interieur (design meubelen, binnenhuis architectuur-advies), buitenleven zoals tuinarchitectuur, tuinaanleg, tuinmeubilair, spa's en sauna's zijn welkom op de beurs. Ook wellness, verzorging, mode horen in het lifestyle paviljoen.![]()
Wat : Open Dag Hout 2008
Waar : Theater en Stadshal De Flint - Coninckstraat 60 - Amersfoort
Wanneer : Zondag 2 november
Website : http://www.opendaghout.nl/
De Open Dag Hout is een themadag met als onderwerp hout, in de meest ruime zin van het woord.
De standhouders,
Of zoals wij ze noemen: deelnemers / exposanten, tonen voorwerpen, objecten, modellen, vaardigheden, kunsten of andere zaken van de meest uiteenlopende aard, echter altijd met een "link" naar hout.
Over het algemeen zijn het hobbyisten, ambachtslieden of semi professionele handwerkslieden. Wat zij tonen is van hoge kwaliteit met oog voor detail en perfectie. Echter ook degenen die menen dat hun werkstukken niet goed genoeg zijn voor expositie, zijn van harte welkom. Voorop staat niet de kwaliteit, maar het plezier en de creativiteit die de mensen uitstralen als zij bezig zijn met hout. De sfeer is het beste te omschrijven als een gezellige informele ontmoetingsdag.
Wat : Huis 2008
Waar : Expocentrum Hengelo Overijssel
Wanneer : 7 t/m 9 november 2008
Website : http://www.expocenter.nl/ech/nl/events/huis.html
De beurs HUIS is sinds jaar en dag hét platform voor alle particulieren die informatie willen inwinnen over bouwen, verbouwen, kopen en huren. Het “alles onder 1 dak principe” biedt de bezoeker de mogelijkheid vrijblijvend te informeren naar zijn specifieke wensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |