abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58790359
wanneer komt ie nou met het vodje.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:06:53 #177
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58790394
Hij hakkelt en lult maar een eind raak. Wanneer geeft iemand hem een nekschot? HAHA HA.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 22:08:01 #178
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58790432
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:06 schreef Steeven het volgende:
Hij hakkelt en lult maar een eind raak. Wanneer geeft iemand hem een nekschot? HAHA HA.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:08:19 #179
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_58790447
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
HB geeft nu toe dat hij IP-adressen niet aan mensen kan koppelen en hij wil wel extra IP-adressen bewaren tegen terrorisme.

Oepsje HB?
ik wilde net zeggen idd
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:09:54 #180
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58790489
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
HB geeft nu toe dat hij IP-adressen niet aan mensen kan koppelen en hij wil wel extra IP-adressen bewaren tegen terrorisme.

Oepsje HB?
Eh, Gregorius Nekshot woont niet in de ISP c.q. webhost, zoals ik het interpreteerde. En dat is juist. Verdonk beweerde dat je aan het IP adres van de website kon zien waar een persoon woont. Dat is zeker in dit geval onjuist. Je kunt daarnaast niet zomaar voor een licht vergrijp (het is geen massamoord of iets) als deze NAW gegevens verkrijgen via de ISP / webhost als deze die gegevens al heeft, dat lijkt me wel zo gezond, nietwaar?

En dan heb ik nog niet eens een IT-opleiding gedaan. (of heb ik toch stiekem een flinke foutieve bewering gemaakt?)
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_58790537
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Eh, Gregorius Nekshot woont niet in de ISP, zoals ik het interpreteerde. En dat is juist. Verdonk beweerde dat je aan het IP adres van de website kon zien waar een persoon woont. Dat is zeker in dit geval onjuist. Je kunt niet zomaar voor een licht vergrijp (het is geen massamoord of iets) als deze NAW gegevens verkrijgen via de ISP als deze die gegevens al heeft, dat lijkt me wel zo gezond, nietwaar?

En dan heb ik nog niet eens een IT-opleiding gedaan. (of heb ik toch stiekem een flinke foutieve bewering gemaakt?)
Waarom niet de provider binnenvallen? Zij zijn toch verantwoordelijk voor de content die gepubliceerd wordt via hun computers?
pi_58790607
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:11 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Waarom niet de provider binnenvallen? Zij zijn toch verantwoordelijk voor de content die gepubliceerd wordt via hun computers?
Nee.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 22:14:09 #183
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58790610
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Eh, Gregorius Nekshot woont niet in de ISP c.q. webhost, zoals ik het interpreteerde. En dat is juist. Verdonk beweerde dat je aan het IP adres van de website kon zien waar een persoon woont. Dat is zeker in dit geval onjuist. Je kunt daarnaast niet zomaar voor een licht vergrijp (het is geen massamoord of iets) als deze NAW gegevens verkrijgen via de ISP / webhost als deze die gegevens al heeft, dat lijkt me wel zo gezond, nietwaar?

Maar wel met veel machtsvertoon binnenvallen en iemand 30 uur vasthouden?
Ze hadden hem kunnen mailen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 22:16:33 #184
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58790673
Zeiksnor HB, teveel details, boehoehoe. Nee, lul, JIJ bent verantwoordelijk voor dat kneuzige gedrag van je OvJ!!!!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:16:35 #185
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58790675
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:11 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Besef je wel dat dit juist veel schadelijker zou zijn? En nog véél buitensporiger?

Een provider binnenvallen verkiezen boven deze? Dat lijkt me toch wel een beetje vreemd op zijn minst. Een provider is -niet zomaar- verantwoordelijk voor datgene wat er gehost is. Terecht. En al helemaal niet bij iets waar minder dan maximaal 8 jaar celstraf op staat, zoals dit kleine vergrijp.
pi_58790731
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee.

Hosting provider Leaseweb moet illegale site afsluiten en naam en adresgegevens van sitehouder verstrekken

deportatiemachine

Blijkbaar kan de overheid en zelfs een particuliere stichting als Brein websites blokkeren. Waarom duurt het dan in dit geval drie jaar voor ze weten wie er achter een site zit?

"Op een website woont niemand".....right.
pi_58790780
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:16 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Besef je wel dat dit juist veel schadelijker zou zijn? En nog véél buitensporiger?

Een provider binnenvallen verkiezen boven deze? Dat lijkt me toch wel een beetje vreemd op zijn minst. Een provider is -niet zomaar- verantwoordelijk voor datgene wat er gehost is. Terecht. En al helemaal niet bij iets waar minder dan maximaal 8 jaar celstraf op staat, zoals dit kleine vergrijp.
quote:
Justitie zocht enkele jaren geleden al contact met de hostingprovider van www.gregoriusnekschot.nl met het verzoek om zijn persoongegevens. Ze waren alleen te laks om een sommatie te overleggen die hen direct in contact had gebracht met de cartoonist.
Je hoeft geen provider "binnen te vallen" voor die gegevens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:20:30 #188
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_58790792
wat een huillie met z'n details
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:20:43 #189
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58790803
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Maar wel met veel machtsvertoon binnenvallen en iemand 30 uur vasthouden?
Ze hadden hem kunnen mailen.
Ik vraag me überhaupt af of Justitie een mail naar een verdachte zou mogen sturen, in verband met rechtsgeldigheid e.d.
pi_58790812
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:16 schreef Yildiz het volgende:

[..]

OK. De provider sommeren om de gegevens van Nekschot te overhandigen dan.

Zoiets hoeft niet langer dan een maand te duren toch?
pi_58790920
stop eens met dat ge-sms naar die man.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:25:38 #192
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58790934
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:20 schreef Wokkel het volgende:

[..]

OK. De provider sommeren om de gegevens van Nekschot te overhandigen dan.

Zoiets hoeft niet langer dan een maand te duren toch?
Ik zou niet weten wat de regel is betreffende de zwaarte van de vergrijpen voordat men toe dient te geven aan een sommatie. Betreffende grootschalige auteursrechtschending (wat als zwaar misdrijf wordt gezien, en waarvan o.a. BREIN aangifte indienen) dient een ISP volgens mij wel te luisteren, in dit geval, lijkt mij, niet. Vandaar dat waarschijnlijk die sommatie niet is verstuurd, als de ISP's daar niet aan te hoeven voldoen. Dat terwijl een verzoek natuurlijk altijd verstuurd kan worden (waar door de ISP dus niet op werd gereageerd). Maar de meeste hosts zijn niet zo meewerkend. Wat de volledig rechtmatige keuze lijkt voor ISP's.

-edit- @ Verdonk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Yildiz op 20-05-2008 22:31:27 ]
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 22:28:40 #193
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58791021
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:20 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik vraag me überhaupt af of Justitie een mail naar een verdachte zou mogen sturen, in verband met rechtsgeldigheid e.d.
Kom op zeg, HB draait er om heen, Justitie kan zo gegevens vorderen bij een ISP. Ze wisten ook de woning te vinden, hoe zijn ze aan het adres gekomen???
pi_58791035
Hirsch Ballin begint op de tafel te slaan .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:31:04 #195
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_58791098
wat gebeurt er, m'n internet is net snel genoeg om te surfen dus ik kan het zelf niet meer zien .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_58791111
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:28 schreef cultheld het volgende:
Hirsch Ballin begint op de tafel te slaan .
HB is het spoor totaal kwijt en wordt bijgewerkt via SMS omg kan iemand aub dit heerschap afvoeren.
FH blijft geweldig !
pi_58791169
"Hier gaat iemands anders sms af" terwijl hij HB's gsm afgeeft :)

Wat een Breezahs.
pi_58791182
wahahahaha Plasterk, ruimbaan voor de vrijheids van meningsuiting en hard tegen discriminatie..... :P:P

Er gaat hier iemands SMS af !!! Hands over gsm to HB !!! omg wat een Farce !!!!
  † In Memoriam † dinsdag 20 mei 2008 @ 22:34:19 #199
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_58791191
En Verdonk roeleert, zowel bijval van D66 als GL.
Pvda-Minister van Onderwijs: hypocriete kutzak.
pi_58791248
ik vind dat die sms-jes nu openbaar gemaakt moeten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')