Ja hoor, ze kan je ernstig lichamelijk letsel toebrengen waardoor je naar het ziekenhuis moet, ze kan je gehandicapt schoppen en ze kan je natuurlijk ook nog op creatieve wijze van kant maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Dus zij slaan en schelden en mijn strot dicht knijpen.
Kan het nog erger ?
Nee, ik heb zelfrespect dus als mijn vriend dit zou flikken kon hij oplazeren.quote:Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Hoor wie het zegt..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:28 schreef CasualMark het volgende:
Klacht: iemand die ontploft als er een beetje ranja over zijn bed gaat.
Klacht: mietjes die niet eens kunnen voorkomen dat een vrouw hun strot dichtknijpt.
(of moet ik hier een nieuw topic voor openen)
Naja zo erg zal het niet wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hoor, ze kan je ernstig lichamelijk letsel toebrengen waardoor je naar het ziekenhuis moet, ze kan je gehandicapt schoppen en ze kan je natuurlijk ook nog op creatieve wijze van kant maken.![]()
[..]
Was nog niet eens in me opgekomen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:33 schreef ruud.nl het volgende:
Goede lemming!![]()
Nu even het origineel zoeken...
In mijn bed ligt nadat mijn vriendin is geweest ook nog wel eens gesmolten chocola. Vaak in combinatie met slagroomquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Beetje ranja ? Heel glas. En dit is niet het eerste..
Wat denk je van stukjes chips (vooral leuk als je gaat slapen. Kriebelt en prikt lekker)
Chocola ?
Duidelijk te merken dat jij geen vriendin hebt of homo bent
Ga dan ook niet eten/drinken in bed. Je kan toch op de bank tv kijken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Wat denk je van stukjes chips (vooral leuk als je gaat slapen. Kriebelt en prikt lekker)
Chocola ?
Met een schrille stem riep jij zeker uit "ranja, ranja over mijn bed"? Waarna je vriendin je strot dicht kneep.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
Nja.. ze heeft btw ook een knoop in mijn ketting gelegtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:41 schreef Devlinsect het volgende:
Als dit serieus is![]()
Suc6 later mocht het tot samenwonen en evt. kinderen komen met zoeen biatch
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Nja.. ze heeft btw ook een knoop in mijn ketting gelegt
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat fietst lastig, met een knoop in je ketting.
Ik heb het origineel nog steeds niet gevonden trouwens.![]()
Och gossie.. een emo..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hoe oud ben jij, 14? Ruzie met je vriendin over ranja (ranja!) en chips over je bed?
Een aso wijf dat je bij de keel grijpt?
Ik weet al weer genoeg...
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef BK_102 het volgende:
Oh ja.. even voor de GoT'ers onder ons die dit niet snappen..:
Wat zou jij doen als jouw vriendin ranja over je Übergeile pc'tje gooit ?
Opgedroogde ranjaplakquote:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat m'n vriend ontploft en kwaad wordt als ik per ongeluk mors.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Gisteren was m'n vriendin weer eens bij mij. Lagen lekker tv te kijken.
Ineens.... plons,... glas met ranja over mijn bed heen. Aangezien dit niet de eerste keer was ontplofte ik en werd boos.
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Klacht : Strot dicht knijpende vriendin.
Oke bed nog niet zo super erg..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:12 schreef Dorkquemada het volgende:
Nou nou, wat erg hoor... beetje ranja over je bed
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
TS heeft een agressieve kamperPriscilla als vriendin!
Kan gebeuren hoor. Ze doet het niet expres. Kan me voorstellen dat je baalt, maar om dan zo kwaad op haar te worden is ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:16 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Oke bed nog niet zo super erg..
Maar wel mijn nachtkastje en 2 gsm opladers
Die waren ook doordrenkt..
Ben benieuwd of ze het nog doen...
Zo snel mogelijk een doekje erbij pakken, zodat het niet op de onderdelen zelf komt..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef BK_102 het volgende:
En ze reageren ook nogquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:23 schreef wTs het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een doekje erbij pakken, zodat het niet op de onderdelen zelf komt..
Ja alsof zij gaat zeiken als hij z'n kwakkie morst op haar bed. Schijnheil.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:12 schreef Dorkquemada het volgende:
Nou nou, wat erg hoor... beetje ranja over je bed
Ze had gewoon zin in een potje stevige domina-sex.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Ineens.... plons,... glas met ranja over mijn bed heen. Aangezien dit niet de eerste keer was ontplofte ik en werd boos.
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Aan jou de eer om dit topic te verbeteren.,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Wat een afschuwelijk topic en wat een kutposts van TS zeg
TS is een tokkie met een tokkievriendin
De reddingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Plaatje voor in de OP, om het topic nog een beetje dragelijk te maken:
[ afbeelding ]
wehehehe, denk je nou echt dat ze klaarkwam?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ranja? Weet je zeker dat je vriendin niet toevallig ongesteld was toen ze klaarkwam?
Ben jij die wurgende biatch dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:51 schreef ondeugend het volgende:
Tsssss ik zou dit moeten sluiten....
maar je bent in ademnood.. ik wil weten of je overleefd of niet.
In beide gevallen zal ik lekker slapen trouwens.
Alsof de originele OP niet triest genoeg was:quote:
quote:BK_102:
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Natuurlijk, iedereen laat wekelijks zijn strot dichtknijpen.quote:Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Bedankt voor die OP.quote:Op woensdag 21 mei 2008 05:28 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Alsof de originele OP niet triest genoeg was:
[..]
Je pwnt de TS, tonks!!! gefeliciteerd daarmee (F)quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:42 schreef tonks het volgende:
OP teruggezet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Voor die pic werd ik 3 maanden gebannedquote:
Over een paar jaar ga je met je kutwijf op vakantie met het vliegtuig en bijt ze een stuk uit je wang.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:40 schreef BK_102 het volgende:
Lekker lompe pic..Naja als hij er een stijve van krijgt..
Zie Zargon een paar post hierboven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Wat had ie er in veranderd dan? Dat heb ik dan weer ff gemist...
Door de ranja bwehehehehehhehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
"stelletjes" die gezellig iets drinken in bed en daarbij knuffelen
Een bed is toch gemaakt om in te pitten en te neuken.
Of geen TV op bed kijkt. Bedden zijn niet om TV in te kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Chocola ?
Dit verzin je er nu bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:16 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Oke bed nog niet zo super erg..
Maar wel mijn nachtkastje en 2 gsm opladers
Die waren ook doordrenkt..
Ben benieuwd of ze het nog doen...
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:16 schreef Pakspul het volgende:
Volgende keer als je haar ligt te batsen knijp je haar strot gewoon keertje goed dicht
Een smoes bedenken om aan m'n vrouw te vertellen wat er gebeurd is...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef BK_102 het volgende:
Opvoeden heet datquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef MaximumRush het volgende:
Gewoon af en toe een paar tikken geven dan likt ze volgende keer huilend je bed schoon in plaats van zulk gedrag.
quote:
Jouw vriend valt op dames met een kort vlot kapsel?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Nee, ik heb zelfrespect dus als mijn vriend dit zou flikken kon hij oplazeren.
Koop een bank, kankerpauper.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Samenwonend en welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben je ondertussen al vriendin-af of nie?
Al gekocht meneer ik-scheld-ik-ben-stoer-en-wil-op-mijn-papa-lijken-met-zijn-kale-kopquote:
Duidelijk te merken dat jij te bedondert bent om het op te ruimen voor je gaat slapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Chocola ?
uhh nee ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:00 schreef floris.sp het volgende:
[..]
Duidelijk te merken dat jij te bedondert bent om het op te ruimen voor je gaat slapen.
geil man. Wurg sexquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Mijn papa is heul niet kaalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:56 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Al gekocht meneer ik-scheld-ik-ben-stoer-en-wil-op-mijn-papa-lijken-met-zijn-kale-kop
Komt later wel als er knobbels gaan groeienquote:
Je hebt me nog nooit gezien man!quote:
Mijn papa heeft niet veel 'later' meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:22 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Komt later wel als er knobbels gaan groeien
Jij wilt hard tegen hard..
Je avatar spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien man!
Tsja life sucksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:26 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Mijn papa heeft niet veel 'later' meer![]()
[..]
Maar nou even een serieuze vraag, hoe reageerde ze achteraf op haar eigen gedrag? En doet ze nog steeds weleens zo als ze boos is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:22 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Komt later wel als er knobbels gaan groeien
Jij wilt hard tegen hard..
Nee eigenlijk niet meer. Keer ruzie hebben oke, maar niet meer zoals toen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar nou even een serieuze vraag, hoe reageerde ze achteraf op haar eigen gedrag? En doet ze nog steeds weleens zo als ze boos is?
Heb medelijden met pisnichtquote:
Waarschijnlijk is ze dan ook van zichzelf geschrokkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:34 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet meer. Keer ruzie hebben oke, maar niet meer zoals toen.
Ik ben een goede africhter
TS is een man. Geen mietje zoals jij die gelijk dingen gaat doen bij zijn vriendin(of vriend in jouw geval). Dat jij een huilie bent kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef Twarres het volgende:
Als ze dat nog een keer doet, gewoon een vuist op haar oog, in dr bek tuffen, vervolgens haar onderschijten en op straat zetten.
En niet afspoelen in de tussentijd.
En TS is ook een nicht als'ie dat toelaat en nog met d'r is.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:20 schreef BK_102 het volgende:
[..]
..............(of vriend in jouw geval).
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:20 schreef BK_102 het volgende:
[..]
TS is een man. Geen mietje zoals jij die gelijk dingen gaat doen bij zijn vriendin(of vriend in jouw geval). Dat jij een huilie bent kan ik niks aan doen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Plaatje voor in de OP, om het topic nog een beetje dragelijk te maken:
[ afbeelding ]
Wat ik me nou wel nog steeds afvraag, hoe reageerde ze enkele minuten na dat dichtknijpen van je strot, had ze wel iets van spijt of vond ze maar dat het je eigen schuld was en dat je erom vroeg? In dat laatste geval zit je namelijk nog steeds in deep shitquote:
Ze had een klein uur later haar excuses aangeboden daarvoor. Ik heb altijd de goede oplossing voor dit soort dingen. Ik ga haar dan gewoon negeren. Dat is iets waar ze niet tegen kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik me nou wel nog steeds afvraag, hoe reageerde ze enkele minuten na dat dichtknijpen van je strot, had ze wel iets van spijt of vond ze maar dat het je eigen schuld was en dat je erom vroeg? In dat laatste geval zit je namelijk nog steeds in deep shit![]()
Dan had ze ff moeten doorknijpen! Dan had ze zichzelf goed te pakken gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Ze had een klein uur later haar excuses aangeboden daarvoor. Ik heb altijd de goede oplossing voor dit soort dingen. Ik ga haar dan gewoon negeren. Dat is iets waar ze niet tegen kan.
Pwndquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Ze had een klein uur later haar excuses aangeboden daarvoor. Ik heb altijd de goede oplossing voor dit soort dingen. Ik ga haar dan gewoon negeren. Dat is iets waar ze niet tegen kan.
En nog iets btw wat ik me nu herinner. Een aantal weken geleden heeft ze ook mijn kop tegen de muur gegooid toen we weer eens ruzie hadden.
geloofwaardigheid: -32.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
En nog iets btw wat ik me nu herinner. Een aantal weken geleden heeft ze ook mijn kop tegen de muur gegooid toen we weer eens ruzie hadden.
Als je geen vriendin/vriend hebt en je eenzaam bent komt dit ongeloofwaardig over.quote:
Beter een opblaas Heidi dan dat geschift wijf van jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Als je geen vriendin/vriend hebt en je eenzaam bent komt dit ongeloofwaardig over.
Koop eens een mooie opblaas Heididan voel je je vast een stuk beter.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan had ze ff moeten doorknijpen! Dan had ze zichzelf goed te pakken gehad.
Als jij niet zo'n semi-grappig topic aanmaakt, waarbij je iedereen probeert te overtuigen van je 'humor', hoef je ook niet voor de meerderheid in de verdediging.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Als je geen vriendin/vriend hebt en je eenzaam bent komt dit ongeloofwaardig over.
Koop eens een mooie opblaas Heididan voel je je vast een stuk beter.
Oh, zo!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze kan toch niet tegen zwijgennegeren......
Geschift is ze nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Beter een opblaas Heidi dan dat geschift wijf van jou.
Ja, dat hebben er wel meer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Geschift is ze niet. Ze heeft eerder losse handjes
Oja, want een echte vrouw slaat haar vriend nu eenmaal. Je hebt dus de keuze tussen een opblaaspop en iemand met wie je moet vechten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef BK_102 het volgende:
Geschift is ze niet. Ze heeft eerder losse handjes
Enne ja.... dat jij neuken lekkerder vindt met een opblaas Heidi dan met een echte meid, tsja iedereen zijn eigen voorkeuren he.
Jij hebt het helemaal doorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Oja, want een echte vrouw slaat haar vriend nu eenmaal. Je hebt dus de keuze tussen een opblaaspop en iemand met wie je moet vechten?![]()
En dan negeren om wraak te nemen
Als je er wel een hebt ook, ruzies okee, schreeuwen is ook vrij normaal, schelden is ook niet uitgesloten, maar strotten dichtknijpen en hoofden tegen de muur aangooien? Nou ja als je het zelf niet zorgwekkend vind zou ik zeggen....veel plezier ermeequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Dank u.. Persoonlijk zou ik dit niet doen bij mijn partner. Maarja niet iedereen is hetzelfde.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je er wel een hebt ook, ruzies okee, schreeuwen is ook vrij normaal, schelden is ook niet uitgesloten, maar strotten dichtknijpen en hoofden tegen de muur aangooien? Nou ja als je het zelf niet zorgwekkend vind zou ik zeggen....veel plezier ermee
FAIL!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Nee.. maar wel geneuktquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef Devlinsect het volgende:
Heb je die worstelaar nog niet gedumpt?
Ja maar dan hoef ik ook geen kwaliteits topics meer te openenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef Evillien het volgende:
Gewoon doorgaan met deze relatie,zo maak je nog eens iets mee...![]()
Maar je kan dr ook gewoon dumpen,hoef je ook niet meer te klagen.
Jij post zeker ook voor de aandacht ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:36 schreef xyz147 het volgende:
Je doet het dus alleen voor de aandacht?Slotje!
Dank je voor de aandacht, nu ben ik tevredenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:24 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Jij post zeker ook voor de aandacht ?
Laat je reactie achterwege als je niks nuttigs te melden hebt.
met je verkapte zie-mij-proberen-aandacht-te-krijgen post..
Genoeg aandacht voor jou nu.... NEXT !
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:26 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Dank je voor de aandacht, nu ben ik tevreden
Waar woon je , leeuwrden? ':')quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Haha ok, heb gezellige buren namelijkquote:
Denk niet dat ik en mijn vriendin een stelletje herrie-schoppers zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:59 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Haha ok, heb gezellige buren namelijk
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Vriendin van TS
[ afbeelding ]
Nee wacht, deze
[ afbeelding ]
Wat een lekkere boeren meid is dat zegquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Vriendin van TS
[ afbeelding ]
Nee wacht, deze
[ afbeelding ]
Om weg te kunnen sprinten nadat ze me schopte? Hell if I know...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom heeft ze eigenlijk schoenen aan in bed?
Ik zou juist serieus bij mezelf te rade gaan wat betreft m'n doelgroepquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef kastanova het volgende:
Stelt u zich de volgende situatie eens voor:
Kasta heeft een meningsverschil met zijn vriendin over een totáál kansloos onderwerp.
Kasta moet er de volgende ochtend weer om 6:30 uit om te werken en aangezien het klokje reeds 3:30 tikte stelde ik voor om het gesprek te beëindigen en het, mocht het nog nodig zijn, de volgende dag voort te zetten.
Nadat de vriendin in kwestie aangaf dat een reeel voorstel te vinden, ging Kasta dan ook heerlijk languit slapen met de armpjes lekker in zijn nek geplaatst.
...Totdat hij vol op zijn bek geschopt werd....
Kasta: Wtf?!
Vriendin: Ik was nog niet uitgepraat.
Aangezien Kasta geen vrouw slaat, destijds in the middle of nowhere woonde en de vriendin in kwestie op straat gooien dus niet echt een lieve optie was, maar Kasta ook geen zin had om nogmaals met een schoen op zijn kaak wakker geschud te worden besloot Kasta maar om op de bank te gaan slapen.
Daar was de vriendin in kwestie het echter niet mee eens, waarop ze besloot om midden op de trap te gaan staan met de gedenkwaardige woorden: "Ik wil niet alleen slapen, dus als je weg wilt zul je me van de trap af moeten gooien."
En dan zijn er nog mensen die niet snappen waarom ik zo denigrerend over vrouwen kan oreren.
terechte klacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:28 schreef CasualMark het volgende:
Klacht: iemand die ontploft als er een beetje ranja over zijn bed gaat.
Klacht: mietjes die niet eens kunnen voorkomen dat een vrouw hun strot dichtknijpt.
(of moet ik hier een nieuw topic voor openen)
Of je moet het lekker vinden natuurlijk...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:40 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Ik weet niet hoor maar als je vriendin je te lijf gaat als je een klein ruzietje hebt dan klopt er iets niet.
Ik kan zijn bankrekening(en) laten sluiten, heeft uiteindelijk hetzelfde resultaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef Devlinsect het volgende:
Hallo Kasta,
Kun je voor mij een Ziggo klant afsluiten van internet?
Precies wat een ordinaire kat!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja hoor, ze kan je ernstig lichamelijk letsel toebrengen waardoor je naar het ziekenhuis moet, ze kan je gehandicapt schoppen en ze kan je natuurlijk ook nog op creatieve wijze van kant maken.![]()
[..]
Nee, ik heb zelfrespect dus als mijn vriend dit zou flikken kon hij oplazeren.
Neeh ze is verder wel lief nu op het momentquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies wat een ordinaire kat!
Moet je ermee? Hups weggooien zo eentje
bjzzzzzt
Vooral reageren in een topic dat gemaakt is door een kut userquote:
Bedoel je dat ze je heeft geschopt?quote:
wolla hoor die AlligatorNL eens wannabe Maroc praten. Wat jij willen ??quote:Op woensdag 24 september 2008 09:09 schreef AlligatorNL het volgende:
ten eerste, wat een gay ass kick van 3 maanden
ff OT, TS is een wussy?je laat je fucking toch niet wurgen door je chick, ik zou mezelf gelijk bekeren tot de islam om ff paar riemslagen uit te kunnen delen.
JE WEET TOCH SAHBEquote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef BK_102 het volgende:
[..]
wolla hoor die AlligatorNL eens wannabe Maroc praten. Wat jij willen ??
Typ gewoon normaal ABN of iets wat daar op lijkt en niet van die stoere praat alsof je erbij wilt horen![]()
Btw, beweren dat ik ABN moet praten/typen terwijl je vervolgens zelf zegt: "je erbij WILT horen"? Epic fail nub, het is jij wil.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef BK_102 het volgende:
[..]
wolla hoor die AlligatorNL eens wannabe Maroc praten. Wat jij willen ??
Typ gewoon normaal ABN of iets wat daar op lijkt en niet van die stoere praat alsof je erbij wilt horen![]()
Dude.. dat gaat over 'hij wil'. Derde persoon enkelvoud dus. 'Jij' is tweede persoon enkelvoud.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Btw, beweren dat ik ABN moet praten/typen terwijl je vervolgens zelf zegt: "je erbij WILT horen"? Epic fail nub, het is jij wil.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |