TS is een man. Geen mietje zoals jij die gelijk dingen gaat doen bij zijn vriendin(of vriend in jouw geval). Dat jij een huilie bent kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef Twarres het volgende:
Als ze dat nog een keer doet, gewoon een vuist op haar oog, in dr bek tuffen, vervolgens haar onderschijten en op straat zetten.
En niet afspoelen in de tussentijd.
En TS is ook een nicht als'ie dat toelaat en nog met d'r is.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:20 schreef BK_102 het volgende:
[..]
..............(of vriend in jouw geval).
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:20 schreef BK_102 het volgende:
[..]
TS is een man. Geen mietje zoals jij die gelijk dingen gaat doen bij zijn vriendin(of vriend in jouw geval). Dat jij een huilie bent kan ik niks aan doen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Plaatje voor in de OP, om het topic nog een beetje dragelijk te maken:
[ afbeelding ]
Wat ik me nou wel nog steeds afvraag, hoe reageerde ze enkele minuten na dat dichtknijpen van je strot, had ze wel iets van spijt of vond ze maar dat het je eigen schuld was en dat je erom vroeg? In dat laatste geval zit je namelijk nog steeds in deep shitquote:
Ze had een klein uur later haar excuses aangeboden daarvoor. Ik heb altijd de goede oplossing voor dit soort dingen. Ik ga haar dan gewoon negeren. Dat is iets waar ze niet tegen kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik me nou wel nog steeds afvraag, hoe reageerde ze enkele minuten na dat dichtknijpen van je strot, had ze wel iets van spijt of vond ze maar dat het je eigen schuld was en dat je erom vroeg? In dat laatste geval zit je namelijk nog steeds in deep shit![]()
Dan had ze ff moeten doorknijpen! Dan had ze zichzelf goed te pakken gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Ze had een klein uur later haar excuses aangeboden daarvoor. Ik heb altijd de goede oplossing voor dit soort dingen. Ik ga haar dan gewoon negeren. Dat is iets waar ze niet tegen kan.
Pwndquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Ze had een klein uur later haar excuses aangeboden daarvoor. Ik heb altijd de goede oplossing voor dit soort dingen. Ik ga haar dan gewoon negeren. Dat is iets waar ze niet tegen kan.
En nog iets btw wat ik me nu herinner. Een aantal weken geleden heeft ze ook mijn kop tegen de muur gegooid toen we weer eens ruzie hadden.
geloofwaardigheid: -32.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
En nog iets btw wat ik me nu herinner. Een aantal weken geleden heeft ze ook mijn kop tegen de muur gegooid toen we weer eens ruzie hadden.
Als je geen vriendin/vriend hebt en je eenzaam bent komt dit ongeloofwaardig over.quote:
Beter een opblaas Heidi dan dat geschift wijf van jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Als je geen vriendin/vriend hebt en je eenzaam bent komt dit ongeloofwaardig over.
Koop eens een mooie opblaas Heididan voel je je vast een stuk beter.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan had ze ff moeten doorknijpen! Dan had ze zichzelf goed te pakken gehad.
Als jij niet zo'n semi-grappig topic aanmaakt, waarbij je iedereen probeert te overtuigen van je 'humor', hoef je ook niet voor de meerderheid in de verdediging.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Als je geen vriendin/vriend hebt en je eenzaam bent komt dit ongeloofwaardig over.
Koop eens een mooie opblaas Heididan voel je je vast een stuk beter.
Oh, zo!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze kan toch niet tegen zwijgennegeren......
Geschift is ze nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Beter een opblaas Heidi dan dat geschift wijf van jou.
Ja, dat hebben er wel meer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Geschift is ze niet. Ze heeft eerder losse handjes
Oja, want een echte vrouw slaat haar vriend nu eenmaal. Je hebt dus de keuze tussen een opblaaspop en iemand met wie je moet vechten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:06 schreef BK_102 het volgende:
Geschift is ze niet. Ze heeft eerder losse handjes
Enne ja.... dat jij neuken lekkerder vindt met een opblaas Heidi dan met een echte meid, tsja iedereen zijn eigen voorkeuren he.
Jij hebt het helemaal doorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:10 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Oja, want een echte vrouw slaat haar vriend nu eenmaal. Je hebt dus de keuze tussen een opblaaspop en iemand met wie je moet vechten?![]()
En dan negeren om wraak te nemen
Als je er wel een hebt ook, ruzies okee, schreeuwen is ook vrij normaal, schelden is ook niet uitgesloten, maar strotten dichtknijpen en hoofden tegen de muur aangooien? Nou ja als je het zelf niet zorgwekkend vind zou ik zeggen....veel plezier ermeequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Dank u.. Persoonlijk zou ik dit niet doen bij mijn partner. Maarja niet iedereen is hetzelfde.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je er wel een hebt ook, ruzies okee, schreeuwen is ook vrij normaal, schelden is ook niet uitgesloten, maar strotten dichtknijpen en hoofden tegen de muur aangooien? Nou ja als je het zelf niet zorgwekkend vind zou ik zeggen....veel plezier ermee
FAIL!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Gisteren was m'n vriendin weer eens bij mij. Lagen lekker tv te kijken.
Ineens.... plons,... glas met ranja over mijn bed heen. Aangezien dit niet de eerste keer was ontplofte ik en werd boos.
Dus zij slaan en schelden en mijn strot dicht knijpen.
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Klacht : Strot dicht knijpende vriendin.
Nee.. maar wel geneuktquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef Devlinsect het volgende:
Heb je die worstelaar nog niet gedumpt?
Ja maar dan hoef ik ook geen kwaliteits topics meer te openenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef Evillien het volgende:
Gewoon doorgaan met deze relatie,zo maak je nog eens iets mee...![]()
Maar je kan dr ook gewoon dumpen,hoef je ook niet meer te klagen.
Jij post zeker ook voor de aandacht ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:36 schreef xyz147 het volgende:
Je doet het dus alleen voor de aandacht?Slotje!
Dank je voor de aandacht, nu ben ik tevredenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:24 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Jij post zeker ook voor de aandacht ?
Laat je reactie achterwege als je niks nuttigs te melden hebt.
met je verkapte zie-mij-proberen-aandacht-te-krijgen post..
Genoeg aandacht voor jou nu.... NEXT !
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:26 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Dank je voor de aandacht, nu ben ik tevreden
Waar woon je , leeuwrden? ':')quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Gisteren was m'n vriendin weer eens bij mij. Lagen lekker tv te kijken.
Ineens.... plons,... glas met ranja over mijn bed heen. Aangezien dit niet de eerste keer was ontplofte ik en werd boos.
Dus zij slaan en schelden en mijn strot dicht knijpen.
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Klacht : Strot dicht knijpende vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |