op dit tijdstip al?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
gisteravond onder dwang huisgenooit alles laten poetsen, vriezer/koeling schoon maken, muur schrobben, kastjes ontvetten, oven reinigen
zoietsquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:49 schreef HMaster-II het volgende:
Heeft die huppelk#t eindelijk iets gedaan?![]()
Jullie gaan haar laatste week een Hel maken
nee die word verwijderd en in juli komt er een nieuwe inquote:
t zusje van haar beste vriendinquote:Het is alleen de vraag wat je er voor in de plaats krijgtEen andere huppelk#t...
Scannenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef prupke het volgende:
kreeg net de nieuwe zoom binnen...
foto van PKfotografie staat er in
lensbabyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef prupke het volgende:
Vetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef prupke het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef prupke het volgende:
Feli PK!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:51 schreef prupke het volgende:
ja logisch hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:14 schreef HMaster-II het volgende:
Ik naar de Boekwinkel voor de nieuwe Zoom.....komt pas morgen of overmorgen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kan iemand deze nitwit (moi, voor de duidelijkheid) uitleggen wat de "lensbaby" is?
Haha, begin maar vast met sparen voor de volgende stap, laserenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:25 schreef Chanty het volgende:
Oh en ik kan weer scherp zien zonder brilHeb lenzen
Wel even wennen maar wat en verademing is dat zeg!
Zat me de laatste tijd ook alleen nog maar te irriteren dat ik niet scherp zag maar te eigenwijs om die bril buiten ook op te zetten natuurlijk
Ogen zijn ook nog een halfje slechter geworden, maar goed, voor mij geen bril meer
volgens mij komt dat doordat dit nummer een zomerspecial is?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedenavond,
Ook de zoom al binnen.
Dit keer echter zonder DVD.
Ik heb 'm ook!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:39 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedenavond,
Ook de zoom al binnen.
Dit keer echter zonder DVD.
quote:U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
MARCO BORSATO - WIT LICHTGelredome Di, 14/10/08 20.00 uur.
Ah ik wist dat er iets niet klopte, ik moet minder typen als ik nog geen koffie op hebquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:58 schreef Chanty het volgende:
Ik weet ineens ook waarom ik de TT er zo vaag uit vind zien
Kan iemand die dt-fout er alsjeblieft uithalen want ik krijg pijn in mijn ogen
Goeie smiddags allemaalquote:
Inquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:50 schreef Ynske het volgende:
Kwilde ff pijlen of er misschien mensen zin hebben om binnenkort een dagje naar Dierenpark Emmen te gaan
Lijkt me leukquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:50 schreef Ynske het volgende:
Kwilde ff pijlen of er misschien mensen zin hebben om binnenkort een dagje naar Dierenpark Emmen te gaan
Lijkt me leukquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:50 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:53 schreef Chanty het volgende:WHIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
[..]WHIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
Dat is helemaal ideaal!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:27 schreef Erasmo het volgende:
Zo, ingeschreven voor de fotovakschool![]()
En het mooiste is, de baas betaald
Mhoah het is wel vrij prijzig hoor(maar dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:35 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat is helemaal ideaal!
Ik zit te overwegen om als ik afgestudeerd ben ( volgend jaar deze tijd ) ook nog de fotovakschool te gaan doen.Dus post vooral je ervaringen!
Dat vond ik inderdaad ook. Moet het ook nog even zien.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mhoah het is wel vrij prijzig hoor(maar dat maakt toch niet uit)
de fotograaf tuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef prupke het volgende:avond
Ynske , gewoon bij de fotograaf aflaten drukken?
de niet afzetter om de hoek?quote:
die hebben we nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:39 schreef prupke het volgende:
[..]
de niet afzetter om de hoek?
sarcastisch doe je maar tegen een ander
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:50 schreef Ynske het volgende:
Dan weet je deze keer de leukste plekjesquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:05 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfel. Aan de ene kant die jonge nijlpaarden zijn erg lief.... aan de andere kant, ben er pas nog geweest...
Twijfel twijfel...
das niet mijn dingquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:05 schreef Erasmo het volgende:
Copyshop
Ook daar hebben ze meestal een oplossing voor, anders de drukker maarquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet mijn ding
t moet echt goed zijn, kwaliteit uitstralen
en op echt fotopapier zijn ipv met een copieprinter
Oeh dat zou inderdaad wel erg tof en leerzaam zijn!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:15 schreef loehoes het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd naar een professionele fotografe met de vraag of ik een keer mag mee lopen. Ik hoop het zo, zou echt super leerzaam zijn![]()
Ik heb goede hoop, aangezien ze mijn vader vaag kent, wil ze misschien mij wel een plezier doen![]()
Jij bent er ook lekker vroeg bij!quote:
Engelse cursus in Utrechtquote:Op donderdag 22 mei 2008 06:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij bent er ook lekker vroeg bij!
Goedemorgen!
Hier tijd om naar m'n werk te gaan!
das al snel geleverdquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:04 schreef Chanty het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is vet
Nu nog een woning om hem in te kunnen opghangen
Ja ze waren gisteren ook al langs geweest, maar toen was ik niet thuis. En sowieso ook heel handig: maar de bel doet het hier niet. Maar moest dus even bellen dus had toen gezegd dat ik vandaag tot half een wel thuis zou zijn en dat ze het gangetje maar door moesten lopen en achter de trap op en dan kloppen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
das al snel geleverd
vroege postbode
vandaag is Rob toch kijken he
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:04 schreef Chanty het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is vet
Nu nog een woning om hem in te kunnen opghangen
dank je voor de moeitequote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef prupke het volgende:
@ ynske : http://www.profotonet.nl/
alstublieft mevrouw
quote:Win geweldige prijzen met unieke fotografiewedstrijd
Als je nu meedoet met de Photo van Europa- wedstrijd, maak je kans op o.a. een Canon D40 digitale spiegelreflex camera, en leer je ook nog eens hoe je van gewone foto’s heel eenvoudig de mooiste panorama’s maakt . Het enige wat je nodig hebt is een digitale camera en Windows Live Photo Gallery, en je kunt aan de slag. Maak jij de mooiste van Europa?
met dit plaatje ernaastquote:Foto van Europa:
Uit alle landelijke winnaars kiest de jury de beste foto: de Foto van Europa! De hoofdprijs is een Canon D40 spiegelreflexcamera!
In het ergste geval moet je ze ff bellen en aangeven dat het een spoedactie is en als je zin hebt in een autoritje is het ook nog een optie om het af te halen daar. Dat heb ik regelmatig gedaan. Had op een gegeven moment ook een spoedopdrachtje (foto van mijn oudtante die mee moest op bezoek) en die hebben ze gelijk opgepakt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je voor de moeite
ik ken deze, alleen leveren ze de laatste tijd vaker telaat dan op tijd, maar ik houd t even in mijn achterhoofd
@chanty, en hoe ging de sollicitatie?
ok das een goede tipquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het ergste geval moet je ze ff bellen en aangeven dat het een spoedactie is en als je zin hebt in een autoritje is het ook nog een optie om het af te halen daar. Dat heb ik regelmatig gedaan. Had op een gegeven moment ook een spoedopdrachtje (foto van mijn oudtante die mee moest op bezoek) en die hebben ze gelijk opgepakt.
Had m even hier opgehangen om te kijken hoe het eruit zietquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vet cool gaafquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had m even hier opgehangen om te kijken hoe het eruit zietMaar inmiddels zit ie weer in de doos. Beetje zonde om hem achter een deur te hangen namelijk
[ afbeelding ]
@Ynske: geen idee. Het begon om 2 uur en Rob verwachtte rond vier half vijf klaar te zijn daar, dus ik zit nu te wachten op zijn telefoontjeAl verwacht ik niet dat ie meteen uitslag krijgt oid.
Slechts 1quote:
Als inquote:
Dat ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als in
Thank
God (kies je eigen)
it's
Friday
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als in
Thank
God (kies je eigen)
it's
Friday
Jij hebt een Jazzzz-wiekentquote:
ben benieuwd naar de plaatjesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij hebt een Jazzzz-wiekent
Ik heb alleen maar een fotomeeting morgen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
ha sanger, en is de kleine vent nog veel gegroeid?
Nou...ik mag maar een dag hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij hebt een Jazzzz-wiekent
Ik heb alleen maar een fotomeeting morgen.
alweerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...ik mag maar een dag hoorDe rest van het weekend wordt een beetje rustig aan doen denk ik
mooi zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:24 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
De achterstand is nu zo goed als ingehaald. Het is een propje aan het worden zelfs
Hij is reeds de 8 kilo gepasseerd en zowel in het ziekenhuis als bij het consultatiebureau zijn ze heel tevreden over zijn groei en ontwikkeling.
quote:
Jammer is dat hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb er idd ook niet zoveel vertrouwen meer in
Is zeurend en blauw inherent aan elkaar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer is dat heNou ja joh....volgende keer beter
edit: SPECIAAL voor bepaalde zeurende blauwe medemensen: dit gaat over de OUD-meet
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Is zeurend en blauw inherent aan elkaar?
kotermeetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer is dat heNou ja joh....volgende keer beter
edit: SPECIAAL voor bepaalde zeurende blauwe medemensen: dit gaat over de OUD-meet
Als het doorgaat is het ongeveer een 1:1-meetquote:
Gaat over jou Sangerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Is zeurend en blauw inherent aan elkaar?
Tis zondag dus je zou wel nog kunnenquote:
Van origine ben je blauw dus ik vind dat het ook voor jou geldquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gaat over jou SangerJij bent blauw... me is Oranje
de helft van de fotografen zegt toch wel weer afquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het doorgaat is het ongeveer een 1:1-meetDus er zijn al teveel fotografen
Hoe is je fotoding gister gelopen bij die toneelgroep? Nog een beetje toffe plaatjes weten te maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tis zondag dus je zou wel nog kunnen
bah, gister teveel gedaan, zit er nu weer mee
ben t inmiddels wel zat
regisseur was een stuk rustiger gister, heb dus nog een klein beetje rond kunnen lopenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe is je fotoding gister gelopen bij die toneelgroep? Nog een beetje toffe plaatjes weten te maken?
emmen, gister nog geopperdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:22 schreef sanger het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een FOT meetje ergens
Lukt het om de aandacht af te leiden van blauw en zeurend
Jaaaaahhhh Tof... Lekker centraal in Nederland als locatie...quote:
vond ik ookquote:
quote:Lekker centraal in Nederland als locatie...
zie maarquote:Moet alleen effe kijken of ik wel kan. Heb redelijk veel zaterdag vol staan.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
regisseur was een stuk rustiger gister, heb dus nog een klein beetje rond kunnen lopen
heb de plaatjes nog niet bekeken, was op de fiets gegaan en kan dus nu steeds met mijn kop ondersteund zitten
zal ze zometeen eens even gaan bekijken
ik heb iig wel een stapeltje flyers meegekregen waar 4 foto's van mij opstaan
Vind het al jammer zat dat ik het momenteel al te druk heb voor een oud meet...nog meer teleurstellingenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:22 schreef sanger het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een FOT meetje ergens
Lukt het om de aandacht af te leiden van blauw en zeurend
Ik neem aan dat je de dierentuin bedoeldquote:
ik ookquote:
veel plezierquote:Ik ga iig weer offlineZo eens alles klaarmaken voor vanavond
Plattegrondje uitgedraaid, programma uitgedraaid. Zo ff een hapje eten naar binnen schuiven. En dan maar in de auto springen......
ach, te beoordelen naar hoe het nu klinkt gaat t zondag toch weer niet doorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Vind het al jammer zat dat ik het momenteel al te druk heb voor een oud meet...nog meer teleurstellingen![]()
opzich ook wel eens fijn voor mensen van de andere kant van t landquote:Emmen is ook zo ver weg![]()
das waarquote:Hallo Luitjes,
Best lekker om af en toe thuis te werken
jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de dierentuin bedoeld
nuhquote:Is die niet ietwat aan de grote kant voor een meet?
burgers valt behoorlijk tegenquote:Kun je dan niet beter Burgers doen?
amerfoort is geen meet waardquote:Of Amersfoort alhoewel die erg klein is geloof ik.
Ah, dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef Ynske het volgende:
burgers valt behoorlijk tegen
vooral sinds de safari alleen nog tevoet is en alleen door glazen wanden aan de compleet andere kant van de dieren te zien is
Rhenen ken ik niet. Amersfoort ook maar 1x geweest overigens. Long agoquote:amerfoort is geen meet waard
Rhenen zou nog kunnen maar die heb ik ook al vaakgenoeg gezien
omdat ik zin had om naar Emmen te gaan, en vroeg of er mensen mee wildequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef sanger het volgende:
Emmen dan dus? Waarom overigens altijd een dierentuin
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik zin had om naar Emmen te gaan, en vroeg of er mensen mee wilde
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:11 schreef Chanty het volgende:
Rob heeft de baan![]()
bij TNO Defensie in Den Haag dus
Volgende week donderdag arbeidsvoorwaardengesprek. Vrijdag heeft ie bij TNO ruimtevaart in Delft nog een tweede sollicitatieronde, die gaat ie gewoon nog doen. Mochten zij hem ook willen kan ie kiezen
Ja doe maar lekker dicht bij de deur hierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik zin had om naar Emmen te gaan, en vroeg of er mensen mee wilde
Luxe positie. Is het nog mogelijk ze tegen elkaar uit te spelen? In ieder geval gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:11 schreef Chanty het volgende:
Rob heeft de baan![]()
Volgende week donderdag arbeidsvoorwaardengesprek. Vrijdag heeft ie bij TNO ruimtevaart in Delft nog een tweede sollicitatieronde, die gaat ie gewoon nog doen. Mochten zij hem ook willen kan ie kiezen
VETquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:11 schreef Chanty het volgende:
Rob heeft de baan![]()
Inderdaad, maar probeer dat maar eens uit te leggen aan mannelijke collega's, zonder dat je geaardheid in twijfel wordt getrokken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:15 schreef Ynske het volgende:
Kijken jullie ook zo graag naar een programma als Hollands Next Top Model?
Ik vind t heerlijk om de fotograaf bezig te zien, en te leren van de foto's die zo iemand maakt
Om eerlijk te zijn totaal niet. Maar ik heb sowieso niets met de Hollands Next-reeks en Idols enzo reeksen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:15 schreef Ynske het volgende:
Kijken jullie ook zo graag naar een programma als Hollands Next Top Model?
Ik vind t heerlijk om de fotograaf bezig te zien, en te leren van de foto's die zo iemand maakt
Eensch.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik snap dat ze natuurlijk maar een beperkte tijd hebben voor het programma, maar ze mogen best wat meer van de interactie tussen fotograaf en model laten zien. Dan laten ze het geroddel en gekif maar achterwege.
Inderdaad. Ben alleen bang dat het moeilijk te realiseren zal zijn. Je hebt zo een brede doelgroep die je dan allemaal wilt bedienen. Echter zul je de gevorderde fotograaf wegjagen met tips voor vakantiekiekjes en andersom de vakantiekiekjesman wegjagen als je diepen op sluitertijd en diafragma ingaat. Resultaat is dat je een te beperkte doelgroep overhoudt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eensch.
Het zou opzich wel leuk zijn als er een programma op de buis kwam dat over fotograferen gaat
en nu verveel ik mequote:Op zondag 25 mei 2008 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhEr stond vandaag een OUD-meet op de planning, maar ik denk dat die in het water gaat is gevallen.......
Straks ff met een vriendin op pad en ff rondkijken in Brielle (als het niet al te hard plenst)
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:09 schreef AirwiN het volgende:
Best vermoeiend, zo'n spring-in-het-veld van vier jaar om op te passen...
Misschien is een aanpassing van dit stukje wel handigquote:
An eeehhmmm Dat je eens een spelfautje in je post hebt is niet zo erg, maar dit leest erg eehhmmm 18+quote:Op zondag 25 mei 2008 14:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Jullie slaan een stukkie over?
![]()
Maar kinderen van vier jaar kunnen idd erg vermoeiend zijn. Wel voldaan aan het einde van zo'n dag?
Hier gisteravond geweldige avond gehad. Mijn beste vrienden van het werk zijn langsgekomen. Collega Jort heeft een Italiaans vier gangen diner in elkaar geflanst voor vijf man en had zelfs zelfgemaakte citroenlikeur meegenomen. Man o man, wa kan die gast komen zeg! Freud noemde hem al de kok in ontkenningIk heb een paar mooie zwart wit plaatjes van hem gescoten die hij graag bij zichzelf in de keuken wil ophangen. Ben benieuwd
![]()
Vandaag lekker uitbuiken
Dit is bijna zo'n high-five moment. Combineer dat met de post waar het over gaat en je krijgt helemaal een raar ideequote:
Het was een goede testcase om eens 24 uur zo'n kind op je lip te hebben. Uiteindelijk is alles gewoon goed gegaan. Het nadeel is dat je zo'n kind voortdurend in de gaten moet houden. En wat is het weer heerlijk stil in huis!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:19 schreef An24 het volgende:
Jullie slaan een stukkie over?
![]()
Maar kinderen van vier jaar kunnen idd erg vermoeiend zijn. Wel voldaan aan het einde van zo'n dag?
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was een goede testcase om eens 24 uur zo'n kind op je lip te hebben. Uiteindelijk is alles gewoon goed gegaan. Het nadeel is dat je zo'n kind voortdurend in de gaten moet houden. En wat is het weer heerlijk stil in huis!
quote:
Nog erger... De door jou genoemde en een partner hebben die een paar jaar in de software-testwerkzaamheden heeft gezeten...quote:Op zondag 25 mei 2008 17:37 schreef Erasmo het volgende:
In de categorie: Tekens dat je te vaak in FOT rondhangt
Geniet van jullie rustquote:Op zondag 25 mei 2008 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was een goede testcase om eens 24 uur zo'n kind op je lip te hebben. Uiteindelijk is alles gewoon goed gegaan. Het nadeel is dat je zo'n kind voortdurend in de gaten moet houden. En wat is het weer heerlijk stil in huis!
Oei, ik kan me de zenuwen erg goed voorstellen, zeker als je nog twijfelt over je gear. 1 ding kan ik zeggen. Voor mij heeft een combinatie van de 24-70 en de 70-200 geweldige dingen opgeleverd voor bruiloften. Eigenlijk zou ik niet alles willen. Let wel, voor mij is dat absolute basis. De fish zet ik ook wel eens in.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:14 schreef loehoes het volgende:
Haiii!
Ik ga eind volgende maand een bruiloft fotograferen ( Aahh spannend! ) maar nou heb ik denk ik geen goed objectief voor ( Kitlens & 50mm, prima voor de leuke blije portretten van het feest e.d maar tijdens de ceremonie niet zo handig dunkt me? )
Nou zat ik te denken om er óf 1 te kopen ( maar ben wel erg blut, dus ben bang dat het er niet in zit) óf er 1 te huren. Hetzelfde geld voor een flitser.
Hebben jullie tips voor een handig objectief? Of denken jullie dat ik het er wel mee red? Ik betwijfel het namelijk.
Je kan ook lenenquote:Op zondag 25 mei 2008 20:14 schreef loehoes het volgende:
Haiii!
Ik ga eind volgende maand een bruiloft fotograferen ( Aahh spannend! ) maar nou heb ik denk ik geen goed objectief voor ( Kitlens & 50mm, prima voor de leuke blije portretten van het feest e.d maar tijdens de ceremonie niet zo handig dunkt me? )
Nou zat ik te denken om er óf 1 te kopen ( maar ben wel erg blut, dus ben bang dat het er niet in zit) óf er 1 te huren. Hetzelfde geld voor een flitser.
Hebben jullie tips voor een handig objectief? Of denken jullie dat ik het er wel mee red? Ik betwijfel het namelijk.
Mwoah, wel een representatieve testset gehad dan? Dus ook een diarree aanvalletje en zo?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog erger... De door jou genoemde en een partner hebben die een paar jaar in de software-testwerkzaamheden heeft gezeten...
Okay, dit is verder in detail dan ik wil weten. Dat er getest wordt okay, maar ik hoef niet elk gevalletje inclusief de acceptatiecriteria te weten...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:43 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, wel een representatieve testset gehad dan? Dus ook een diarree aanvalletje en zo?
Laten we het erop houden dat we ons nu alleen hebben geconcentreerd op het happy flow scenario. De rainy-day scenario's komen een andere keer nog wel...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:43 schreef freud het volgende:
Mwoah, wel een representatieve testset gehad dan? Dus ook een diarree aanvalletje en zo?
Woeiquote:Op maandag 26 mei 2008 09:23 schreef Ynske het volgende:
als ik woensdag mijn foto's verzend kan ik ze donderdag in de grote formaten (50*70 en 30*40) ophalen
Profotonetquote:
Ieder stel wat ook in de verste verte maar overweegt om aan kinderen te denken, moet verplicht een dagje MacDonalds, Efteling en strand meemaken en goed naar jonge ouders kijken.quote:Op maandag 26 mei 2008 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we ons nu alleen hebben geconcentreerd op het happy flow scenario. De rainy-day scenario's komen een andere keer nog wel...
Verhuizen naar Capellequote:Op maandag 26 mei 2008 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Profotonet
t probleem eerst was dat ze vandaag reiniging van alle machines hebben en vrijdag gaan verhuizen naar Capelle.
maar heb nu dus afspraak gemaakt dat t allemaal geregeld word
en dan kan ik ze gaan halen, en ben ik van die stress ook weer af
nu nog de foto's van afgelopen donderdag uitzoeken
Ik heb me daar zaterdag vor het eerst vermaaktquote:Op maandag 26 mei 2008 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verhuizen naar CapelleNog dichterbij
![]()
![]()
edit: whehehehe...... 5 of 10 panden verder dan KEVervelend
Dat kan ik volmondig beamen met eentje van 2 en eentje van zes weken hier in huis. Maar als dan zo'n hummel met z'n fles in zijn mond op je af komt lopen en je een knuffel geeft en zegt "papa, je t'aime" (wij wonen in frankrijk) dan smelt je hart en vergeef je elk moment dat je hem achter het behang wilde plakken. Zelfs als hij dat om vijf uur 's morgens doet, met zo'n slaperig koppie.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:34 schreef freud het volgende:
[..]
Ieder stel wat ook in de verste verte maar overweegt om aan kinderen te denken, moet verplicht een dagje MacDonalds, Efteling en strand meemaken en goed naar jonge ouders kijken.
Wat hebbie nou weer gekocht?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb me daar zaterdag vor het eerst vermaaktZal niet de laatste keer zijn geloof ik
![]()
Het ligt niet aan de kinderen Freud. Het zijn de ouders die het probleem veroorzaken.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:34 schreef freud het volgende:
[..]
Ieder stel wat ook in de verste verte maar overweegt om aan kinderen te denken, moet verplicht een dagje MacDonalds, Efteling en strand meemaken en goed naar jonge ouders kijken.
idd, heel goed van te voren bedenken wat je wil en verder niet rondkijkenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hebbie nou weer gekocht?Het is het leukste om daar binnen te stappen, te vragen wat je wil, naar de kassa te lopen, met je ogen dicht op OK te drukken na het pinnen en dan hard de winkel uit te lopen en niet meer na te denken hoeveel geld je net hebt uitgegeven
Nou weer gekochtquote:Op maandag 26 mei 2008 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hebbie nou weer gekocht?Het is het leukste om daar binnen te stappen, te vragen wat je wil, naar de kassa te lopen, met je ogen dicht op OK te drukken na het pinnen en dan hard de winkel uit te lopen en niet meer na te denken hoeveel geld je net hebt uitgegeven
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de kinderen Freud. Het zijn de ouders die het probleem veroorzaken.
Voorbeeld Nederland: Kinders 'mogen' in het restaurant van de Dierentuin (eender welke) mee-eten van het bord van de ouders. Want 2 borden patat is natuurlijk veeeeeeeeel goekoper dan 3 (één voor de koter), want we zijn wel Nederlanders en alles is zo duuuuurrrrrrrr.Blijf dan thuis gierigaard
Maar geen wonder dat je koter gaat jengelen, omdat ie zelfstandig wil eten.
Resultaat: meer jengelde kinderen dan aanwezige FOTters![]()
Voorbeeld Disney World Orlando (USA): Buffet restaurant Magic Kingdom, heeft één grote mensen deel, met normaal bestek en borden. En één laag buffet deel, met hard-plastic borden en kinderbestek. EN op dat buffet de dingen die kinderen lekker vinden.
Resultaat: geen jengelde kinderen en tevreden ouders en medebezoekers. (incl. HM2 en HM2-mama)
Het is puur de aanpak. Kinderen zijn niet vervelend. Ouders zijn prutsers met opvoeding.
*krijgt nu op zijn flikker van de [OUD]-mods
En bedankt he...quote:Op maandag 26 mei 2008 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de kinderen Freud. Het zijn de ouders die het probleem veroorzaken.
Voorbeeld Nederland: Kinders 'mogen' in het restaurant van de Dierentuin (eender welke) mee-eten van het bord van de ouders. Want 2 borden patat is natuurlijk veeeeeeeeel goekoper dan 3 (één voor de koter), want we zijn wel Nederlanders en alles is zo duuuuurrrrrrrr.Blijf dan thuis gierigaard
Maar geen wonder dat je koter gaat jengelen, omdat ie zelfstandig wil eten.
Resultaat: meer jengelde kinderen dan aanwezige FOTters![]()
Voorbeeld Disney World Orlando (USA): Buffet restaurant Magic Kingdom, heeft één grote mensen deel, met normaal bestek en borden. En één laag buffet deel, met hard-plastic borden en kinderbestek. EN op dat buffet de dingen die kinderen lekker vinden.
Resultaat: geen jengelde kinderen en tevreden ouders en medebezoekers. (incl. HM2 en HM2-mama)
Het is puur de aanpak. Kinderen zijn niet vervelend. Ouders zijn prutsers met opvoeding.
*krijgt nu op zijn flikker van de [OUD]-mods
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou weer gekochtIk heb netjes anderhalf jaar geduld gehad om de 24-70 2.8 te kopen, doe dat maar eens na
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Kan ik niet
Ik had een paar maanden geduld en dat vond ik veeeeeeeeeeeeel te veel
Maar feli met de aankoop
Ga je veel lol van hebben
Heb ik iig wel
Na 1,5 jaar testdraaien met de 2.8L kan ik je dringend adviseren toch die met IS te nemenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Dankjewel. Ben er erg blij mee. Mijn eerste L lensje waarmee ik waarschijnlijk helemaal los ga. Op naar de 70-200 aan het eind van het jaar
Ik hoor dat vaker idd. Ga het zeker overwegenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na 1,5 jaar testdraaien met de 2.8L kan ik je dringend adviseren toch die met IS te nemen![]()
als je toch geld aan het uitgeven bent en het zakelijk kan doen
Dankje! Daar heb ik uiteraard wat aan. Alleen het probleem is dat ik niet in de gelegenheid ben wat te kopen. Ben een ontzettend arm studentje, dus dat gaat hem helaas niet worden. Maar ik kan kijken naar de mogelijkheid van lenen/huren. Heb het er al een beetje met het stel overgehad, ze willen vooral niet het traditionele 'we staan op een bruggetje en zijn zo gelukkig'.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Oei, ik kan me de zenuwen erg goed voorstellen, zeker als je nog twijfelt over je gear. 1 ding kan ik zeggen. Voor mij heeft een combinatie van de 24-70 en de 70-200 geweldige dingen opgeleverd voor bruiloften. Eigenlijk zou ik niet alles willen. Let wel, voor mij is dat absolute basis. De fish zet ik ook wel eens in.
Met de kitlens kom je nog best een eind: Je kunt overzichtfoto's maken en licht inzoomen. Wel moet je dichtbij het stel blijven, waardoor je minder mogelijkheden hebt om de zaak spontaan te houden. Ik zou dus ook voor bovenstaande combi kiezen, maar zoals ik zei, dat is echt mijn persoonlijke ervaring. Denk ook aan de wensen van het stel: veel close-upjes, of veel overzichtsfoto's etc. Kies dus een combinatie van jou wensen, rekening houdend met de wensen van het stel.
Heb je daar wat aan?
Lenen vind ik ook prima, maar ken helaas niemand die handige objectieven heeft op dat gebied. een kennis heeft de 100mm prime, maar lijkt me niet heel handig? Zeker omdat ik inderdaad maar 1 body heb, en dan is het wel vaak wisselen. ( zou evt kunnen vragen of ik zijn body mag lenen, hij heeft dezelfde camera als ik heb. Maar dan moet ik misschien ook weer twee flitsers huren, niet handig!)quote:Op zondag 25 mei 2008 23:41 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan ook lenen. Verder is huren wel het meest handige. Aangezien je waarschijnlijk met 1 body gaat werken, zou ik gaan voor de 24-70 of de 24-105. En met een flitser werken zou ik wel eerst oefenen, voordat je er mee aan de slag gaat. Wanneer is de bruiloft?
Keurig eerst nadenken en overwegen en dan pas kopen.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou weer gekochtIk heb netjes anderhalf jaar geduld gehad om de 24-70 2.8 te kopen, doe dat maar eens na
Als huren een optie is heb je hier misschien wel wat aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:39 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dankje! Daar heb ik uiteraard wat aan. Alleen het probleem is dat ik niet in de gelegenheid ben wat te kopen. Ben een ontzettend arm studentje, dus dat gaat hem helaas niet worden. Maar ik kan kijken naar de mogelijkheid van lenen/huren. Heb het er al een beetje met het stel overgehad, ze willen vooral niet het traditionele 'we staan op een bruggetje en zijn zo gelukkig'.Dat scheelt, want daar ben ik ook niet zo weg van. het gaat hun er ook vooral om dat ze leuke foto's van de gasten etc hebben. En natuurlijk ook wel wat van hunzelf.
[..]
Lenen vind ik ook prima, maar ken helaas niemand die handige objectieven heeft op dat gebied. een kennis heeft de 100mm prime, maar lijkt me niet heel handig? Zeker omdat ik inderdaad maar 1 body heb, en dan is het wel vaak wisselen. ( zou evt kunnen vragen of ik zijn body mag lenen, hij heeft dezelfde camera als ik heb. Maar dan moet ik misschien ook weer twee flitsers huren, niet handig!)
Flitser wil ik ook eerst mee oefenen. Kan helaas niet zo lang, want heb geen geld om er vet lang 1 te huren, en kopen is momenteel lastig. Maar zat te denken om minstens 2 dagen van te voren er al 1 gehuurd te hebben, en dan gewoon lekker veel oefenen die dagen. heb dan toch al vakantie.
De bruiloft is 28 juni al!
Oh edit: wat lijkt jullie een schappelijke prijs? Ken het stel een beetje, voor mij natuurlijk de eerste keer, ze betalen zelf de afdrukkosten/boek. Maar kost me wel vreselijk veel tijd, zeker met nabewerken. Zij willen mij sowieso betalen, ondanks dat ze weten dat ik met bruiloften geen ervaring heb. ( Wat een vertrouwen haha! )
Ik merk steeds vaker bij concerten dat het handig is. Dat je net op 1/125e kan fotograferen of 1/80e bijv. ipv 1/200e wat ik nu vaak probeer aan te houden. Vandaar mijn adviesquote:Op maandag 26 mei 2008 14:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo net mijn firmware update gedaan.
Had er al 1 gemist zag ik.
Ben van 1.03 naar 1.08 gegaan.
@ An het hangt er natuurlijk helemaal vanaf of je die IS wel nodig hebt.
Een beetje vaste hand en snelle sluitertijden dan mis je die IS helemaal niet.
Maar als je veel fotografeert met lange sluitertijden en geen vaste hand hebt dan zou je het kunnen overwegen.
Ik mis het niet.
Dankje voor de tip! Alleen is niet bepaald bij mij in de buurt.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Als huren een optie is heb je hier misschien wel wat aan.
- knip -
Voor de verhuur van andere foto-apparatuur en andere diensten klik op onderstaande link of
bel: 040 - 2846661.
http://www.pixto-f.eu
Bezorgservice naar uw adresquote:Op maandag 26 mei 2008 15:39 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dankje voor de tip! Alleen is niet bepaald bij mij in de buurt.Konijnenberg heeft ook wel een aanbod, maar niet zo groot als deze helaas.
Dat is waarquote:Op maandag 26 mei 2008 15:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bezorgservice naar uw adres
bezorg- of ophaalkosten
andere plaatsen 15,-
dus dat is nog te overzien
Misschien even op tweakers kijkenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:26 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat is waarMaar even goed doornemen die site. Iemand ervaringen met die website?
Wel probeer het eens met beide ogen uit en dan merk je vanzelf wel wat het prettigst isquote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef Debbus het volgende:
Soms zijn er van die rare vragen die me bezig houden:
Ik kijk altijd met me linkeroog door de zoeker, maar is dat eigenlijk wel handig?
Of is er ook zoiets als links- / rechtshandig voor je ogen...
Ik las even dat je met beide ogen door de zoeker keek. Wilde al bijna vragen of jouw ogen zo dicht bij elkaar staan...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel probeer het eens met beide ogen uit en dan merk je vanzelf wel wat het prettigst is
Hmz dat zou opzich wel leuk zijn, 2 zoekers naast elkaarquote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik las even dat je met beide ogen door de zoeker keek. Wilde al bijna vragen of jouw ogen zo dicht bij elkaar staan...
Het zou nog leuker zijn als het dan ook nog 2 lenzen zouden zijn die gecombineerd werden tot 1 beeldquote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hmz dat zou opzich wel leuk zijn, 2 zoekers naast elkaar
Dan wel een 3D-beeld hequote:Op maandag 26 mei 2008 22:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als het dan ook nog 2 lenzen zouden zijn die gecombineerd werden tot 1 beeld
Misschien als ik een verrekijker ofzo erop monteer...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik las even dat je met beide ogen door de zoeker keek. Wilde al bijna vragen of jouw ogen zo dicht bij elkaar staan...
Nu ik er over nadenk, 2 camera's naast elkaar houden(plankje met 2 statiefschroeven), tegelijkertijd af laten drukken, wat software erover heen gooien en je bent klaarquote:Op maandag 26 mei 2008 22:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo heeft al eens iemand 3D camera's gemaakt.
Is dat wel zo verstandig? En, waarmee? Blaasbalgje?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:53 schreef Marc H het volgende:
Laten reinigen?
kom op zeg, gewoon zelf doen.
euhquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:58 schreef prupke het volgende:
Ik zie een heel dikke muur .....
Whehe, kan me nog iemand herinneren die me zei dat IS echt niet nodig is op f2.8quote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na 1,5 jaar testdraaien met de 2.8L kan ik je dringend adviseren toch die met IS te nemen![]()
als je toch geld aan het uitgeven bent en het zakelijk kan doen
Kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:42 schreef freud het volgende:
[..]
Whehe, kan me nog iemand herinneren die me zei dat IS echt niet nodig is op f2.8
Het gemiddelde stofje blaas je er zo af ja, als ze vast zitten moet je met sensor swabs aan de slag gaan maar dat is de volgende stap pas.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:19 schreef problematiQue het volgende:
Oké, dank, ik zal morgen eens op blaasbalgjacht gaan en zien of het er vanaf gaat.
Forbiddenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:31 schreef Ynske het volgende:
http://www.roberthack.nl/fotografen.html
wel grappig, een quizzje
http://www.roberthack.nl/cgi-bin/fotografen.cgiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /fotografen.html on this server.
Ook niet, denk dat de vuurmuur hem hier niet doorlaat omdat er hack in de url staatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.roberthack.nl/cgi-bin/fotografen.cgi
deze dan?
Oeh! Lekkerquote:
En bij mij ook nietquote:
Dat heeft geholpen! Er zitten nog wel wat kleintjes op, maar daar moet je echt naar op zoek om ze te zien, en die ene grote is wegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:19 schreef problematiQue het volgende:
Oké, dank, ik zal morgen eens op blaasbalgjacht gaan en zien of het er vanaf gaat.
Kijk dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dat heeft geholpen! Er zitten nog wel wat kleintjes op, maar daar moet je echt naar op zoek om ze te zien, en die ene grote is weg
K-mount zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:49 schreef problematiQue het volgende:
Hmm, en ze hadden in dat fotozaakje nog allemaal oude lenzen staan voor weinig geld die op mijn camera passen. 135mm f/2.8
Ja.quote:
Hij was zelfs maar 9 euro! (Al vermoed ik dat er een cijfertje van het kaartje moet zijn gevallen.) Wel van een merk waar ik nog nooit van heb gehoord (Hellas), maar voor zo'n prijs. En verder stond er nog heel veel voor zo'n 50 euro.quote:Het merendeel van mijn lenzen is ook wat ouder maar presteerd evengoed en is supergoedkoop.
Ik bedoel, een 135mm f/2.8 voor minder ¤90
Ik had een 135mm f2L voor iets meer dan ¤90quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
K-mount zeker?
Het merendeel van mijn lenzen is ook wat ouder maar presteerdt evengoed en is supergoedkoop.
Ik bedoel, een 135mm f/2.8 voor minder ¤90
Ik met een beetje geluk naar Schin-op-geulquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:30 schreef problematiQue het volgende:
Trouwens,
* problematiQue vliegt morgen naar Beijing (en later Noord-Korea)
ok, Schin-op-geul is rukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:53 schreef loehoes het volgende:
* loehoes gaat een zonnige herfst tegemoet op Curaçao!
Waarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:56 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had een 135mm f2L voor iets meer dan ¤90
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:56 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had een 135mm f2L voor iets meer dan ¤90
[..]
Ik met een beetje geluk naar Schin-op-geul
[..]
ok, Schin-op-geul is ruk
lache, ik heb jaren in t dorp ernaast gewoondquote:
Toch maar eens wat vaker op kijken danquote:
Hoeft niet, er is een adapter die van MF lenzen AF maakt. Gelukkig was die van mij een Fquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef problematiQue het volgende:
Wat voor functies 'verlies' ik met een oudere lens? Verplicht manueel focussen en de M-stand?
Ik had het over de 135mm F2L. De 24-105L heb ik nieuw gekocht.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:06 schreef sanger het volgende:
Ik denk dat ik verkeerd kijk op MP
Zie alleen een nieuwe 24-105 voor ¤ 725,= (vraagprijs).
Ik ben ook eens aan het rondkijken geslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had het over de 135mm F2L. De 24-105L heb ik nieuw gekocht.
Neuh, maar gewoon af en toe even kijken kan flink voordeel opleveren. Heb er eens een 105mm makro gekocht voor 250, en een driekwart jaar later weer verkocht voor 325quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben ook eens aan het rondkijken geslagen![]()
Kan niets interessant vinden op die 24-105 na dan.
En daarbuiten is die 24-105 ook niet zo gek duurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:09 schreef sanger het volgende:
Ja indd. Ik heb nu deze gezien: Klik
Ken de lens alleen niet...
Verplicht manueel focussen. Bij Pentax wel met focus-bevestiging. Als het een M-stand is idd op M met meting via de meetknop. Is het een A lens dan gewoon alle meetautomatieken. Maar kijk ff in het clubhuis, daar vindt je nog wat info hierover.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef problematiQue het volgende:
Wat voor functies 'verlies' ik met een oudere lens? Verplicht manueel focussen en de M-stand?
Ah, als ik het goed begrijp past alles met een K, en M42 behoeft een tussenzetstukje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[Centraal] K-bajonet DSLR, Pentax en Samsung verenigd
Spannendquote:
Inderdaad. De hoeveelheid automatische functies die je overhoudt hangt dan weer af van het type K-lens.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ah, als ik het goed begrijp past alles met een K, en M42 behoeft een tussenzetstukje?
Is dat nog aan de naam af te leiden, of verschilt dat per lens?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inderdaad. De hoeveelheid automatische functies die je overhoudt hangt dan weer af van het type K-lens.
Het is mischien handig om dit ff naar het centrale Pentax topic over te hevelen. Dus ik zet het antwoord daar neer, dan is het ook sneller op te zoeken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Is dat nog aan de naam af te leiden, of verschilt dat per lens?
Mag ik dan een dubbele espressoquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:15 schreef Erasmo het volgende:
*koffie inschenkt voor iedereen*
Ben blij dat het hier op het werk nog niet zo druk is
Mooi zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
NeeHeb hier alleen koffie, wel veel koffie
Overheid zekerquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
NeeHeb hier alleen koffie, wel veel koffie
In een keer goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Overheid zeker![]()
Stuur dan maar een litertje of zo deze kant op....daar word ik wel wakker van
quote:
quote:no offence ment but have you ever thought about or eventryed beastiality or incest?? and if ya have could you tellme about it please??
Spannend! Sterkte met wachten meis!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:21 schreef Chanty het volgende:
Zow eindelijk weer thuis. Huisje in Rijswijk was tofEn het andere stelletje dat kwam kijken wilde het niet. Wij wel. Alleen staan er voor morgen en overmorgen ook nog bezichtigingen gepland dus nu is het aan de huisbaas of hij die ook nog wil laten doorgaan zodat hij keuze heeft
En de huisbaas zit in het buitenland dus is maar de vraag of de makelaar die vandaag nog te pakken krijgt. En zo begint nu dus het lange wachten.... AAAHHH
Ik krijg trouwens af en toe zo vage mailtjes via mijn flickr account (S&G afdeling), maar dit slaat werkelijk alles
[..]![]()
![]()
Tijd voor een dokter denk ik dan
Niet minder dan anders...quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef An24 het volgende:
@airwinDas klote....word je een beetje verwend?
![]()
Tofquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:21 schreef Chanty het volgende:
Zow eindelijk weer thuis. Huisje in Rijswijk was tofEn het andere stelletje dat kwam kijken wilde het niet. Wij wel. Alleen staan er voor morgen en overmorgen ook nog bezichtigingen gepland dus nu is het aan de huisbaas of hij die ook nog wil laten doorgaan zodat hij keuze heeft
En de huisbaas zit in het buitenland dus is maar de vraag of de makelaar die vandaag nog te pakken krijgt. En zo begint nu dus het lange wachten.... AAAHHH
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:21 schreef Chanty het volgende:
Ik krijg trouwens af en toe zo vage mailtjes via mijn flickr account (S&G afdeling), maar dit slaat werkelijk alles
[..]![]()
![]()
Tijd voor een dokter denk ik dan
Ik moest anders mijn eigen eten opwarmen...quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest anders mijn eigen eten opwarmen...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:56 schreef prupke het volgende:en goede avond allemaal
het waait hier lekker en begint ook eindelijk een beetje aftekoelen
* PdeHoog geeft Prup een gigantische rottrap richting badkamer....quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef prupke het volgende:
hier is het nu blauw met witte wolkjes
/wie geeft me een rotschop richting badkamer.... moet nog te veel doen en heb weinig zin eigenlijk
* prupke half kreupel richting badkamer strompelt....quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog geeft Prup een gigantische rottrap richting badkamer....
Dat ding moet 5 juli wel klaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |