lache, ik heb jaren in t dorp ernaast gewoondquote:
Toch maar eens wat vaker op kijken danquote:
Hoeft niet, er is een adapter die van MF lenzen AF maakt. Gelukkig was die van mij een Fquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef problematiQue het volgende:
Wat voor functies 'verlies' ik met een oudere lens? Verplicht manueel focussen en de M-stand?
Ik had het over de 135mm F2L. De 24-105L heb ik nieuw gekocht.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:06 schreef sanger het volgende:
Ik denk dat ik verkeerd kijk op MP
Zie alleen een nieuwe 24-105 voor ¤ 725,= (vraagprijs).
Ik ben ook eens aan het rondkijken geslagenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:18 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had het over de 135mm F2L. De 24-105L heb ik nieuw gekocht.
Neuh, maar gewoon af en toe even kijken kan flink voordeel opleveren. Heb er eens een 105mm makro gekocht voor 250, en een driekwart jaar later weer verkocht voor 325quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben ook eens aan het rondkijken geslagen![]()
Kan niets interessant vinden op die 24-105 na dan.
En daarbuiten is die 24-105 ook niet zo gek duurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:09 schreef sanger het volgende:
Ja indd. Ik heb nu deze gezien: Klik
Ken de lens alleen niet...
Verplicht manueel focussen. Bij Pentax wel met focus-bevestiging. Als het een M-stand is idd op M met meting via de meetknop. Is het een A lens dan gewoon alle meetautomatieken. Maar kijk ff in het clubhuis, daar vindt je nog wat info hierover.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef problematiQue het volgende:
Wat voor functies 'verlies' ik met een oudere lens? Verplicht manueel focussen en de M-stand?
Ah, als ik het goed begrijp past alles met een K, en M42 behoeft een tussenzetstukje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[Centraal] K-bajonet DSLR, Pentax en Samsung verenigd
Spannendquote:
Inderdaad. De hoeveelheid automatische functies die je overhoudt hangt dan weer af van het type K-lens.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ah, als ik het goed begrijp past alles met een K, en M42 behoeft een tussenzetstukje?
Is dat nog aan de naam af te leiden, of verschilt dat per lens?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Inderdaad. De hoeveelheid automatische functies die je overhoudt hangt dan weer af van het type K-lens.
Het is mischien handig om dit ff naar het centrale Pentax topic over te hevelen. Dus ik zet het antwoord daar neer, dan is het ook sneller op te zoeken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Is dat nog aan de naam af te leiden, of verschilt dat per lens?
Mag ik dan een dubbele espressoquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:15 schreef Erasmo het volgende:
*koffie inschenkt voor iedereen*
Ben blij dat het hier op het werk nog niet zo druk is
Mooi zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
NeeHeb hier alleen koffie, wel veel koffie
Overheid zekerquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
NeeHeb hier alleen koffie, wel veel koffie
In een keer goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Overheid zeker![]()
Stuur dan maar een litertje of zo deze kant op....daar word ik wel wakker van
quote:
quote:no offence ment but have you ever thought about or eventryed beastiality or incest?? and if ya have could you tellme about it please??
Spannend! Sterkte met wachten meis!!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:21 schreef Chanty het volgende:
Zow eindelijk weer thuis. Huisje in Rijswijk was tofEn het andere stelletje dat kwam kijken wilde het niet. Wij wel. Alleen staan er voor morgen en overmorgen ook nog bezichtigingen gepland dus nu is het aan de huisbaas of hij die ook nog wil laten doorgaan zodat hij keuze heeft
En de huisbaas zit in het buitenland dus is maar de vraag of de makelaar die vandaag nog te pakken krijgt. En zo begint nu dus het lange wachten.... AAAHHH
Ik krijg trouwens af en toe zo vage mailtjes via mijn flickr account (S&G afdeling), maar dit slaat werkelijk alles
[..]![]()
![]()
Tijd voor een dokter denk ik dan
Niet minder dan anders...quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef An24 het volgende:
@airwinDas klote....word je een beetje verwend?
![]()
Tofquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:21 schreef Chanty het volgende:
Zow eindelijk weer thuis. Huisje in Rijswijk was tofEn het andere stelletje dat kwam kijken wilde het niet. Wij wel. Alleen staan er voor morgen en overmorgen ook nog bezichtigingen gepland dus nu is het aan de huisbaas of hij die ook nog wil laten doorgaan zodat hij keuze heeft
En de huisbaas zit in het buitenland dus is maar de vraag of de makelaar die vandaag nog te pakken krijgt. En zo begint nu dus het lange wachten.... AAAHHH
quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:21 schreef Chanty het volgende:
Ik krijg trouwens af en toe zo vage mailtjes via mijn flickr account (S&G afdeling), maar dit slaat werkelijk alles
[..]![]()
![]()
Tijd voor een dokter denk ik dan
Ik moest anders mijn eigen eten opwarmen...quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest anders mijn eigen eten opwarmen...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:56 schreef prupke het volgende:en goede avond allemaal
het waait hier lekker en begint ook eindelijk een beetje aftekoelen
* PdeHoog geeft Prup een gigantische rottrap richting badkamer....quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:00 schreef prupke het volgende:
hier is het nu blauw met witte wolkjes
/wie geeft me een rotschop richting badkamer.... moet nog te veel doen en heb weinig zin eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |