Dat vond ik inderdaad ook. Moet het ook nog even zien.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mhoah het is wel vrij prijzig hoor(maar dat maakt toch niet uit)
de fotograaf tuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef prupke het volgende:avond
Ynske , gewoon bij de fotograaf aflaten drukken?
de niet afzetter om de hoek?quote:
die hebben we nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:39 schreef prupke het volgende:
[..]
de niet afzetter om de hoek?
sarcastisch doe je maar tegen een ander
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:50 schreef Ynske het volgende:
Kwilde ff pijlen of er misschien mensen zin hebben om binnenkort een dagje naar Dierenpark Emmen te gaan
Dan weet je deze keer de leukste plekjesquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:05 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfel. Aan de ene kant die jonge nijlpaarden zijn erg lief.... aan de andere kant, ben er pas nog geweest...
Twijfel twijfel...
das niet mijn dingquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:05 schreef Erasmo het volgende:
Copyshop
Ook daar hebben ze meestal een oplossing voor, anders de drukker maarquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet mijn ding
t moet echt goed zijn, kwaliteit uitstralen
en op echt fotopapier zijn ipv met een copieprinter
Oeh dat zou inderdaad wel erg tof en leerzaam zijn!quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:15 schreef loehoes het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd naar een professionele fotografe met de vraag of ik een keer mag mee lopen. Ik hoop het zo, zou echt super leerzaam zijn![]()
Ik heb goede hoop, aangezien ze mijn vader vaag kent, wil ze misschien mij wel een plezier doen![]()
Jij bent er ook lekker vroeg bij!quote:
Engelse cursus in Utrechtquote:Op donderdag 22 mei 2008 06:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij bent er ook lekker vroeg bij!
Goedemorgen!
Hier tijd om naar m'n werk te gaan!
das al snel geleverdquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:04 schreef Chanty het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is vet
Nu nog een woning om hem in te kunnen opghangen
Ja ze waren gisteren ook al langs geweest, maar toen was ik niet thuis. En sowieso ook heel handig: maar de bel doet het hier niet. Maar moest dus even bellen dus had toen gezegd dat ik vandaag tot half een wel thuis zou zijn en dat ze het gangetje maar door moesten lopen en achter de trap op en dan kloppen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
das al snel geleverd
vroege postbode
vandaag is Rob toch kijken he
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:04 schreef Chanty het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is vet
Nu nog een woning om hem in te kunnen opghangen
dank je voor de moeitequote:Op donderdag 22 mei 2008 12:22 schreef prupke het volgende:
@ ynske : http://www.profotonet.nl/
alstublieft mevrouw
quote:Win geweldige prijzen met unieke fotografiewedstrijd
Als je nu meedoet met de Photo van Europa- wedstrijd, maak je kans op o.a. een Canon D40 digitale spiegelreflex camera, en leer je ook nog eens hoe je van gewone foto’s heel eenvoudig de mooiste panorama’s maakt . Het enige wat je nodig hebt is een digitale camera en Windows Live Photo Gallery, en je kunt aan de slag. Maak jij de mooiste van Europa?
met dit plaatje ernaastquote:Foto van Europa:
Uit alle landelijke winnaars kiest de jury de beste foto: de Foto van Europa! De hoofdprijs is een Canon D40 spiegelreflexcamera!
In het ergste geval moet je ze ff bellen en aangeven dat het een spoedactie is en als je zin hebt in een autoritje is het ook nog een optie om het af te halen daar. Dat heb ik regelmatig gedaan. Had op een gegeven moment ook een spoedopdrachtje (foto van mijn oudtante die mee moest op bezoek) en die hebben ze gelijk opgepakt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je voor de moeite
ik ken deze, alleen leveren ze de laatste tijd vaker telaat dan op tijd, maar ik houd t even in mijn achterhoofd
@chanty, en hoe ging de sollicitatie?
ok das een goede tipquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het ergste geval moet je ze ff bellen en aangeven dat het een spoedactie is en als je zin hebt in een autoritje is het ook nog een optie om het af te halen daar. Dat heb ik regelmatig gedaan. Had op een gegeven moment ook een spoedopdrachtje (foto van mijn oudtante die mee moest op bezoek) en die hebben ze gelijk opgepakt.
Had m even hier opgehangen om te kijken hoe het eruit zietquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vet cool gaafquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had m even hier opgehangen om te kijken hoe het eruit zietMaar inmiddels zit ie weer in de doos. Beetje zonde om hem achter een deur te hangen namelijk
[ afbeelding ]
@Ynske: geen idee. Het begon om 2 uur en Rob verwachtte rond vier half vijf klaar te zijn daar, dus ik zit nu te wachten op zijn telefoontjeAl verwacht ik niet dat ie meteen uitslag krijgt oid.
Slechts 1quote:
Als inquote:
Dat ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als in
Thank
God (kies je eigen)
it's
Friday
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als in