Bezorgservice naar uw adresquote:Op maandag 26 mei 2008 15:39 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dankje voor de tip! Alleen is niet bepaald bij mij in de buurt.Konijnenberg heeft ook wel een aanbod, maar niet zo groot als deze helaas.
Dat is waarquote:Op maandag 26 mei 2008 15:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bezorgservice naar uw adres
bezorg- of ophaalkosten
andere plaatsen 15,-
dus dat is nog te overzien
Misschien even op tweakers kijkenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:26 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat is waarMaar even goed doornemen die site. Iemand ervaringen met die website?
Wel probeer het eens met beide ogen uit en dan merk je vanzelf wel wat het prettigst isquote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef Debbus het volgende:
Soms zijn er van die rare vragen die me bezig houden:
Ik kijk altijd met me linkeroog door de zoeker, maar is dat eigenlijk wel handig?
Of is er ook zoiets als links- / rechtshandig voor je ogen...
Ik las even dat je met beide ogen door de zoeker keek. Wilde al bijna vragen of jouw ogen zo dicht bij elkaar staan...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel probeer het eens met beide ogen uit en dan merk je vanzelf wel wat het prettigst is
Hmz dat zou opzich wel leuk zijn, 2 zoekers naast elkaarquote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik las even dat je met beide ogen door de zoeker keek. Wilde al bijna vragen of jouw ogen zo dicht bij elkaar staan...
Het zou nog leuker zijn als het dan ook nog 2 lenzen zouden zijn die gecombineerd werden tot 1 beeldquote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hmz dat zou opzich wel leuk zijn, 2 zoekers naast elkaar
Dan wel een 3D-beeld hequote:Op maandag 26 mei 2008 22:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als het dan ook nog 2 lenzen zouden zijn die gecombineerd werden tot 1 beeld
Misschien als ik een verrekijker ofzo erop monteer...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik las even dat je met beide ogen door de zoeker keek. Wilde al bijna vragen of jouw ogen zo dicht bij elkaar staan...
Nu ik er over nadenk, 2 camera's naast elkaar houden(plankje met 2 statiefschroeven), tegelijkertijd af laten drukken, wat software erover heen gooien en je bent klaarquote:Op maandag 26 mei 2008 22:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo heeft al eens iemand 3D camera's gemaakt.
Is dat wel zo verstandig? En, waarmee? Blaasbalgje?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:53 schreef Marc H het volgende:
Laten reinigen?
kom op zeg, gewoon zelf doen.
euhquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:58 schreef prupke het volgende:
Ik zie een heel dikke muur .....
Whehe, kan me nog iemand herinneren die me zei dat IS echt niet nodig is op f2.8quote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na 1,5 jaar testdraaien met de 2.8L kan ik je dringend adviseren toch die met IS te nemen![]()
als je toch geld aan het uitgeven bent en het zakelijk kan doen
Kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:42 schreef freud het volgende:
[..]
Whehe, kan me nog iemand herinneren die me zei dat IS echt niet nodig is op f2.8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |