Neuh, liever Boulah. Is een international van Oranje, liefst zoveel mogelijk Nederlandse toppers.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:25 schreef Longmen het volgende:
Liever Douglas dan Boula, Khalid is toch een risico.
Ik ook niet, die gast scoorde tegen Ajax volgens mij z'n eerste doelpunt van het seizoen (en dan was al na 25 wedstrijden ofzo)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef Urquhart het volgende:
Emnes, daar zie ik het nut nou niet van in.
Die eerste regel zegt eigenlijk alles: "Als we Barbara Barend moeten geloven..."quote:
Emnes is echt een te gehypte speler, hij scoort een paar mooie goals en opeens is het een mega groot talent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die eerste regel zegt eigenlijk alles: "Als we Barbara Barend moeten geloven..."
Maar het zouden wel drietwee goede aankopen zijn.
Hij is al een aantal jaar een groot talent hoor. Maakte zijn debuut toen hij net 17 was geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Emnes is echt een te gehypte speler, hij scoort een paar mooie goals en opeens is het een mega groot talent.
Het zijn alle 3 voetballers die dit seizoen een goede (mss wel geweldige) periode gehad hebben en ook een mindere. Het blijven alle 3 risico-aankopen. Al hoop ik dat het hele Emnes-verhaal niet waar is. Want dat is een heel leuke voetballer, maar niet het niveau waar Ajax tevreden mee moet zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is al een aantal jaar een groot talent hoor. Maakte zijn debuut toen hij net 17 was geloof ik.
Maar goed, van het rijtje Sulejmani, Lens en Emnes, heb ik het liefst Lens. Schijnt maar 3 miljoen te kosten en speelt de tweede helft van het seizoen beter dan Sulejmani en Emnes bij elkaar.
Helemaal mee eens, met Boulah heb je gelijk een brok ervaring en een Nederlander. Ik denk dat hij de perfecte man is om de verdediging te leiden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, liever Boulah. Is een international van Oranje, liefst zoveel mogelijk Nederlandse toppers.
Jorien en meer dan 1 regel typen? Neh niet mogelijkquote:
Das waar, dan werd het stukje ook afgesloten met nanananana helemaal niet in amsterdam.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien en meer dan 1 regel typen? Neh niet mogelijk
quote:Darío Cvitanich is goed bezig in zijn laatste wedstrijden voor Banfield. De toekomstige spits van Ajax scoorde op de vijftiende speeldag van de Clausura twee keer tegen San Martín.
Cvitanich opende de score op zijn verjaardag door de bal uit een vrije trap van heel dichtbij in het doel te werken. De 24-jarige aanvaller maakte ook Banfields vijfde. Hij omspeelde de doelman en schoot de bal met links in het lege doel.
Met de twee treffers staat Cvitanich nu op negen doelpunten en deelt hij de eerste plaats op de Argentijnse topscorerslijst met Martín Bravo, die droog bleef staan. Cvitanich maakte er vier met het hoofd dit seizoen.
Hij is goed bezigquote:
quote:
Vermaelen in goede vorm ( tegen PSV bevoorbeeld ) is een geweldenaar!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:41 schreef Rejected het volgende:
Douglas en Boulah als CV's <3
Jammer voor Vermaelen en Gregory dan, die zullen wel leren van Khalid!
En die zijn toch altijd geblesseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |