http://911review.org/brad.com/sept11planephotos.htmlquote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef ToT het volgende:
Heb je toevallig wat linkjes van foto's (en dus niet stilstaande videobeelden) van de vliegtuigen toen ze op het WTC in crashten? Dat zou de discussie een zeer interessante wending kunnen geven.
Dat er een uur niet is gesproken over een vliegtuig is Lambiekje zijn bewering. Inmiddels zijn er diverse video's opgedoken waar vrijwel meteen na het tweede vliegtuig melding wordt gemaakt van een vliegtuig, Al dan niet tweede vliegtuig.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:58 schreef ToT het volgende:
Mwoah steeds voor hem opnemen....ik probeer een beetje de tolk te spelen en de temperamenten wat te temperen.
1e uur geen melding van een vleigtuig? Zeiden ze dan dat een onbekend object het WTC in gevlogen was? Heeft iemand toevallig exacte info over wat er toen allemaal gezegd is?
@ explosieven: er zijn explosieven in sommige gebouwen geplaatst tijdens de bouw, om de afbraak in de toekomst makkelijker te laten verlopen. Is toen best een rel over geweest. Zal vast niet met het WTC gebeurd zijn, lijkt mij.
Ik zit ff te denken, maar misschien moest er zogenaamd "onderhoud" aan de stalen constructie gedaan worden? Dat verklaart dan ook die schuin "afgezaagde" pilaren. (Puur ff een mijmering)
@ Area 51 en mensen vermoorden.....tja als je de conspiracy theories moet geloven kan dat er toch ook nog wel bij?
@ je laatste zin: mee eens.
Wel leuk hoe al die "fouten" te zijn verklaren met een ander camerastandpunt.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://911review.org/brad.com/sept11planephotos.html
Vergelijking met videomateriaal zelfs. Leuk toch dat je het tegen ze kunt gebruiken..
Filmpjesquote:Op maandag 26 mei 2008 22:23 schreef ToT het volgende:
Heb je toevallig wat linkjes van foto's (en dus niet stilstaande videobeelden) van de vliegtuigen toen ze op het WTC in crashten? Dat zou de discussie een zeer interessante wending kunnen geven.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:11 schreef ToT het volgende:
Ik merk dat er hier veel langs elkaar heen gepraat wordt en we vaak in een kringetje terecht komen, dus lijkt het me handig om soms een korte samenvatting of zo te maken als iemand een vraag stelt die eigenlijk al beantwoord is.
Info staat op de prompter.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:46 schreef ToT het volgende:
Als ik in de gedachtengang van Lambiekje mee ga:
- Die presentatoren hebben heel snel van acteurs te horen gekregen dat het om vliegtuigen ging (of een vogeltje van de overheid heeft het hen ingefluisterd)
Beidequote:- Volgens mij had Lambiekje het over een raket, of al geplaatste bommen.
Net als met het pentagon wordt er zeer raar gedaan met brokstukken.quote:- Brokstukken van vliegtuigen....goeie. Misschien lagen die al in het WTC?
Bekijk de Pattern of the Crime filmpjesquote:- De vliegtuigen zelf? Ehhh...Area 51?
Als er een overload van info is dan komt het al snel over als chaotisch.quote:Lambiekje vertelt wel vaak wat hij denkt, maar het komt helaas vaak behoorlijk chaotisch over door zijn passie voor het onderwerp en door zijn frustraties, denk ik.
Uhuh, en bij zo'n overload trekt men wel eens compleet verkeerde conclusies.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:20 schreef Lambiekje het volgende:
Als er een overload van info is dan komt het al snel over als chaotisch.
Document gezien/gelezen over Nieuwsmanipulatie en pixelbewerking op de livestream?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Op sommige vragen kan ik volstaan met eerdere posten van 2005 quoten (+ wat extra's natuurlijk) , maar typen gaat imo sneller dan zoeken zeker hier op Fok.
Ik lees wel 's wat terug en zie dat er i.d.d. weinig veranderd.
Heb 1x 'n post samengesteld met de mening van 'n ander dmv achter elkaar gezete inhoudelijke quotes om zijn ongelijk aan te tonen. Was mijn 1e mod en waarschuwing.
Later werd de persoon gebanned, maar zie zijn naam nog regelmatig langskomen.
Vragen die ik in 2005 had heb ik nog steeds, en er komen er ieder dag nog bij, mede dankzij antwoorden en vragen van anderen
N stortvloed aan antwoorden, vragen en info (thx Lambiek) kun je op 'n forum, (denk ik) het beste onder controle krijgen door OT posten na te streven.
Hoe verklaar je dan bovenstaande filmpjes, waar mensen daadwerkelijk zeggen: "Another plane just flew in"?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Document gezien/gelezen over Nieuwsmanipulatie en pixelbewerking op de livestream?
Ik neem aan dat dat idee dan door die brainwashing gekomen moet zijn: volgens Lambiekje zal er een raket afgeschoten zijn en door een overkill aan vliegtuigvormige tekentjes ter plekke zullen mensen denken dat het een vliegtuig was.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:31 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan bovenstaande filmpjes, waar mensen daadwerkelijk zeggen: "Another plane just flew in"?
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik wacht nog steeds op een definitie van 'nose out' etc.Graag met voorbeelden voor de duidelijkheid.
Dat kan niet, want het zijn amateurbeelden van mensen die kijken naar het vliegtuig/de explosie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat idee dan door die brainwashing gekomen moet zijn: volgens Lambiekje zal er een raket afgeschoten zijn en door een overkill aan vliegtuigvormige tekentjes ter plekke zullen mensen denken dat het een vliegtuig was.
Lijkt me persoonlijk niet echt een waterdicht systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |