abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 20:02:26 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58767280

Tja we moeten wel scherp blijven ...

deel 3
deel 2
deel 1
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58770070
Heb je helemaal gelijk in!
Heb ik net gedaan!
pi_58770167
Die andere was eerder. En serieuzer.
pi_58770229
Ow wilde je DEZE sluiten?
He bah wat vervelend nou....GEEN idee hoe ik die weer moet openen en deze moet sluiten! Tja, n00b-moddy he! Vergeef mij!

Edit: Flauwigheid natuurlijk, maar ik vind wel dat de topics in deze reeks door de believers gestart moeten worden.

Misschien is het WEL interessant om een serieuze debunk-reeks te maken? Een reeks waarin stap voor stap bepaalde dingen weerlegd worden? De dingen die in Zeitgeist voorkomen, de geruchten dat er geen vliegtuigen waren enz enz enz. Lijkt me wel wat...
Ik heb me een beetje verdiept in de materie die de believers aanhangen. Nu ijkt het mij persoonlijk wel interessant om op zo'n zelfde manier weerwoorden te horen.
IS het wel zo dat de banken aan de macht zijn?
Hoe verklaar je de gevonden "glitches" in de filmpjes?
enz enz enz.

[ Bericht 19% gewijzigd door ToT op 19-05-2008 23:08:15 ]
pi_58770444
Ik vind je nu al een kutmod
pi_58770500
Dank u!

Zie trouwens edit!
pi_58770525
Het is glitches, niet glichtes
  maandag 19 mei 2008 @ 23:09:08 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58770711
quote:
Op maandag 19 mei 2008 22:49 schreef ToT het volgende:
Ow wilde je DEZE sluiten?
He bah wat vervelend nou....GEEN idee hoe ik die weer moet openen en deze moet sluiten! Tja, n00b-moddy he! Vergeef mij!

Edit: Flauwigheid natuurlijk, maar ik vind wel dat de topics in deze reeks door de believers gestart moeten worden.

Misschien is het WEL interessant om een serieuze debunk-reeks te maken? Een reeks waarin stap voor stap bepaalde dingen weerlegd worden? De dingen die in Zeitgeist voorkomen, de geruchten dat er geen vliegtuigen waren enz enz enz. Lijkt me wel wat...
Ik heb me een beetje verdiept in de materie die de believers aanhangen. Nu ijkt het mij persoonlijk wel interessant om op zo'n zelfde manier weerwoorden te horen.
IS het wel zo dat de banken aan de macht zijn?
Hoe verklaar je de gevonden "glichtes" in de filmpjes?
enz enz enz.
Kijk daar heb je em. Die 'glitches' zijn gewoon normaal voor een dergelijk systeem. Dat probeer ik al een tijd (met bron) duidelijk te maken maar de TS weigert dit vooralsnog te lezen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_58770724
Ja gofferdomme gaan we nou moeilijk doen ook?

Vannacht slecht geslapen, kan ogen bijna niet open houden, typfoutje, blablabla......
pi_58770773
@ The great A'Tuin: dus die pixel-perfect intacte neus van het vliegtuig dat aan de andere kant er uit komt is verklaarbaar?

En die black-outs, zou dat misschien komen door een intense overgang van normale belichting naar de flits van de explosie?
pi_58770803
RASIES!!11 Zeker omdat ik zwart ben he!1

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58770852
*Checkt fobo*

Nee, het is een samenzwering tegen de NS!
  maandag 19 mei 2008 @ 23:16:07 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58770879
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:11 schreef ToT het volgende:
@ The great A'Tuin: dus die pixel-perfect intacte neus van het vliegtuig dat aan de andere kant er uit komt is verklaarbaar?

En die black-outs, zou dat misschien komen door een intense overgang van normale belichting naar de flits van de explosie?
Probeer dat pixel-perfecte van die neus maar aan te tonen Dat is tot nu toe niemand gelukt. Met de gemiddelde kwaliteit van de filmpjes in kwestie (en vast ook met de beste) is dat simpelweg niet mogelijk. Van een kleine cluster pixels kan je niet zeggen dat het een volledig intacte neus voorstelt. Black-outs kunnen idd door van alles komen. Verandering in belichting bijv. De hele reden waarom dit topic gestart is valt op deze manier weg. Dan kan je een 'open mind' hebben wat je wil. Als je de realiteit niet mee hebt...
Onikaan ni ov dovah
pi_58770918
LOL

Hmmm maar op dat filmpje zat de neus er in ieder geval niet zo verpulverd uit als je zou verwachten van een vliegtuig die zich door zo'n gebouw heen boort. Zoals al eerder aangekaart is: moet je zien wat voor effect een vogeltje al heeft.
pi_58771006
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:02 schreef Lambiekje het volgende:

Tja we moeten wel scherp blijven ...

deel 3
deel 2
deel 1
Leuk, wat wil je nu precies aantonen? Dat het filmmakertje geen enkele vorm van ruimtelijk inzicht heeft?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 19 mei 2008 @ 23:24:51 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58771062
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:18 schreef ToT het volgende:
LOL

Hmmm maar op dat filmpje zat de neus er in ieder geval niet zo verpulverd uit als je zou verwachten van een vliegtuig die zich door zo'n gebouw heen boort. Zoals al eerder aangekaart is: moet je zien wat voor effect een vogeltje al heeft.
Zoals ik al schreef, van een paar pixels kan je niet oordelen dat de neus intact was. Ten tweede ging dat vogeltje enkel door een dun laagje plastic of aluminium heen. Het veel sterkere structurele deel erachter had geen of weinig schade. En ten derde:

Onikaan ni ov dovah
pi_58771277
Wat een prachtige foto, overigens
  maandag 19 mei 2008 @ 23:34:28 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58771326
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Probeer dat pixel-perfecte van die neus maar aan te tonen Dat is tot nu toe niemand gelukt. Met de gemiddelde kwaliteit van de filmpjes in kwestie (en vast ook met de beste) is dat simpelweg niet mogelijk. Van een kleine cluster pixels kan je niet zeggen dat het een volledig intacte neus voorstelt. Black-outs kunnen idd door van alles komen. Verandering in belichting bijv. De hele reden waarom dit topic gestart is valt op deze manier weg. Dan kan je een 'open mind' hebben wat je wil. Als je de realiteit niet mee hebt...
Maar geef toe, het is fun dat iemand die ene hectoseconde gevonden heeft. Voor mij is het wel duidelijk dat er een beetje knullig noem het gemakzuchtig is omgegaan met layering.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 19 mei 2008 @ 23:35:11 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58771347
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:22 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Leuk, wat wil je nu precies aantonen? Dat het filmmakertje geen enkele vorm van ruimtelijk inzicht heeft?
Dat blijkt wel ja. Wat dat betreft even onzinnig als de OP van de andere versie van dit topic
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')