dat dusquote:Op maandag 19 mei 2008 17:32 schreef doeka het volgende:
Daar is gewoon een CAO voor; jij krijgt gwoon het zelfde als alle andere werknemers van 15.
Het verschilt wel van bedrijf tot bedrijf. Bij de Edah bijvoorbeeld kreeg je een hoger uurloon, maar geen vakantiegeld. En de CAO, dat is een minimum. Meer mag, minder niet. Ik verdien er zelf wat meer alszijnde vulploegmedewerker en chef emballage (part-time/oproepbasis)quote:Op maandag 19 mei 2008 17:32 schreef doeka het volgende:
Off topic: Ik denk dat je misschien de uren dat je niet naar school hoeft beter kunt besteden aan Nederlandse les i.p.v. werken bij de locale supermarkt.
OT: Daar is gewoon een CAO voor; jij krijgt gwoon het zelfde als alle andere werknemers van 15.
Kunnen vragenquote:ik vroeg me af wat ik nou zo per uur zou kunnen vragen voor m'n werk
Precies.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:33 schreef Joachim het volgende:
Je kan helemaal niks vragen?
Waarschijnlijk krijg je het minimumloon voor een 15 jarige, en als je het daar niet mee eens bent dan mag je het bij een andere supermarktketen proberen (om daar vervolgens hetzelfde mee te maken)
''lokale supermarkt''quote:Op maandag 19 mei 2008 17:32 schreef doeka het volgende:
Off topic: Ik denk dat je misschien de uren dat je niet naar school hoeft beter kunt besteden aan Nederlandse les i.p.v. werken bij de locale supermarkt.
OT: Daar is gewoon een CAO voor; jij krijgt gwoon het zelfde als alle andere werknemers van 15.
Och ik ben ooit ontslagen bij de Edah als vakkenvuller omdat ik vrij had gevraagd ivm een begrafenis van een familielid. Keurig aangevraagd geen probleem enzo. Komen ze 1 dag van tevoren aanzetten dat het toch niet door kan gaan en dat als ik toch besluit te gaan ze niet meer met me verder willen. Dus ik ben vertrokken, ik laat me niet op die manier chanteren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:22 schreef ikbenschipper het volgende:
Overigens zijn er die het voor elkaar krijgen om niet aangenomen te worden ookal zoeken we mensen voor de vulploeg.
Puut op hun houding tijdens het gesprek enzo. Maar idd ze zijn schaars, het mooie (weet ik uit ervaring) is dat ze je nu niet aannemen en er misschien over een week iemand ontslag neemt en ze dan niemand kunnen krijgen.
Voor een begravenis in de eerste of tweede graad (of aanverwant) krijg je zelfs BETAALD verlof. Kunnen ze je niet weigeren. Nou vind ik dat een bedrijf bij overlijden en bijwonen van een begravnis neit moeilijk moet doen. Maar goed dat is mijn mening,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Och ik ben ooit ontslagen bij de Edah als vakkenvuller omdat ik vrij had gevraagd ivm een begrafenis van een familielid. Keurig aangevraagd geen probleem enzo. Komen ze 1 dag van tevoren aanzetten dat het toch niet door kan gaan en dat als ik toch besluit te gaan ze niet meer met me verder willen. Dus ik ben vertrokken, ik laat me niet op die manier chanteren.
Ik weet dat je daar betaald verlof voor krijgt, maar de Edah besloot er destijd anders mee om te gaan. Let wel, ik praat nu over een jaartje of 14 geleden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Voor een begravenis in de eerste of tweede graad (of aanverwant) krijg je zelfs BETAALD verlof. Kunnen ze je niet weigeren. Nou vind ik dat een bedrijf bij overlijden en bijwonen van een begravnis neit moeilijk moet doen. Maar goed dat is mijn mening,
OMG, wat doe je dan?? Kijken of je "onderdanen" de lege flessen in de juiste krat stoppen?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Het verschilt wel van bedrijf tot bedrijf. Bij de Edah bijvoorbeeld kreeg je een hoger uurloon, maar geen vakantiegeld. En de CAO, dat is een minimum. Meer mag, minder niet. Ik verdien er zelf wat meer alszijnde vulploegmedewerker en chef emballage (part-time/oproepbasis).
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:38 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Meer mag, minder niet. Ik verdien er zelf wat meer alszijnde vulploegmedewerker en chef emballage (part-time/oproepbasis).
Wat liefquote:Op zondag 25 mei 2008 17:46 schreef Jarmo120 het volgende:
Btw, er stond op het solicitaieformulier welk loon ik wenste, kan dus wel degelijk wat vragen
Dat was in 2000, toen was er nog geen euro..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:11 schreef Rnnz het volgende:
6,90 op je 15e? Da's een grapje hoop ik? Waar? Je kreeg zeker geen vakantiegeld en een 13e maand of zo?
1) Compleet irrelevant voor dit topic.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:59 schreef assad het volgende:
ik ben 16 en maak 6000+per maand(geen zwart!,NIET illegaal!)
ik verdien nu meer dan de baas van c1000
flappen in mn broek voor het leven
Webshop.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef Rnnz het volgende:
Wel grappig dat die gozer dan niet zegt waarmee hij 'meer dan de baas van C1000' verdient.
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:32 schreef doeka het volgende:
Off topic: Ik denk dat je misschien de uren dat je niet naar school hoeft beter kunt besteden aan Nederlandse les i.p.v. werken bij de lockale supermarkt.
OT: Daar is gewoon een CAO voor; jij krijgt gwoon gewoon het zelfde hetzelfde als alle andere werknemers van 15.
RESPECTquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:59 schreef assad het volgende:
ik ben 16 en maak 6000+per maand(geen zwart!,NIET illegaal!)
ik verdien nu meer dan de baas van c1000
flappen in mn broek voor het leven
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |