maakt dat wat uit ?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:31 schreef TiMPiN het volgende:
Als je niet weet wat opkomst is wat doe je dan in DEF?
Afhankelijk van het wapen? Waar de neuck heb je het over?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:50 schreef Esses het volgende:
en dan moet je opkomen voor je eerste basistraining (amo/ambv/amol/maritieme vormingemmv) afhankelijk van het wapen. En als je hieraan begint noem je het je opkomst. Je eerste lesdag.
Nja, ik hoop mijne ook iets in die trent te hebben.
wapen der Cavaleriequote:Op maandag 19 mei 2008 23:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Afhankelijk van het wapen? Waar de neuck heb je het over?
Oh zeg dan gewoon krijgsmachtonderdeelquote:Op maandag 19 mei 2008 23:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wapen der Cavalerie
wapen der Infanterie
ga zo door..
KMS is 12 augustus, door dit soort foutieve info heb ik een hoop gezeur in mn topicquote:Op maandag 19 mei 2008 18:37 schreef Pumatje het volgende:
Opkomst betekent wanneer je op je basis/school/academie moet opkomen / verschijnen voor Militaire training.
Zo hoop ik dat mijn opkomst 13 augustus is, dan begint de Koninklijke Militaire school met een nieuwe lichting.
snap je het nu?
Nee dat klopt ook niet, krijgsmachtonderdeel zijn marine, marechaussee, landmacht, luchtmacht.quote:
Ah zoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee dat klopt ook niet, krijgsmachtonderdeel zijn marine, marechaussee, landmacht, luchtmacht.
Luchtwapen is er weer wel, maar zeewapen weer niet. Wapen der infanterie weer wel. Het is gewoon een deel. Een onderdeel van een strijdmacht in de oorlogsvoering.
Nope, je kunt bij het 14e terecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:50 schreef Pumatje het volgende:
stel je gaat naar de Artillerie, bv commandant van een Phz2000
kom je dan automatisch bij de Gele rijders?
Dan pakken we die inderdaad, ik wil zo vroeg mogelijk. Morgen laatste werkdag, en moet tot de opkomst dan op m'n spaargeld leven ;-)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:48 schreef ought2bmine het volgende:
vrijdag me GOmoet te doen zijn! (clu1
)
dus als ik daar kom mag ik hopelijk samen met esses, aanwezig zijn op lichting 29 sept. beginnen , al is mijn oor ingefluisterd dat er ook nog een lichting is in augustus. mocht die er zijn pakken we die natuurlijk he esses
xx
Genie is een uitzondering. Dat is ook een Wapenvak, maar die gasten zijn eigelijk geen gevechtstroepen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:48 schreef TiMPiN het volgende:
wapen=gevechtsfunctie
dienstvak=ondersteunend
correct me if i'm wrong
Je hebt Wapens en Dienstvakken. Geen Wapenvakkenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:28 schreef LSS het volgende:
[..]
Genie is een uitzondering. Dat is ook een Wapenvak, maar die gasten zijn eigelijk geen gevechtstroepen.
Welke wou je gaan nemen? De 29e?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:31 schreef ought2bmine het volgende:
hey esses eerste 2 opkomstdata is bekend
4 augustus en 29 september.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nope, je kunt bij het 14e terecht.
()
Ach de meesten waren wel goed in vorm. Net zoals ik zaten er een hoop andere gasten die vanuit de dienstplicht BBT'er werden. Bij hen zat de conditie dus wel goed.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:12 schreef Esses het volgende:
Maar zo hoort het ookLekker fysiek, en maar hopen dat je een beetje in vorm bent voor die dagen
.
Wapen der luchtmacht bestaat al een tijd niet meer, dit is een krijgsmachtsdeel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:38 schreef Esses het volgende:
Niet bepaald, want met het luchtwapen word juist weer de complete luchtmacht bedoelt. Bij het wapen der infanterie alles wat maar te maken heeft met de infanterie (dus ook het ondersteunende). Je redenatie klopt dus niet helemaal
luchtwapen is nog steeds een alternatieve termquote:Op maandag 2 juni 2008 07:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wapen der luchtmacht bestaat al een tijd niet meer, dit is een krijgsmachtsdeel.
De landmacht werkt met wapens/dienstvakken (wapen der genie, wapen van de verbindingsdienst etc, dienstvak van de logistiek), de marine met diensten (zeedienst, electrotechnische dienst etc.).
Dat hoeft toch niet te betekenen dat het een wapen is, er werd gevraagd wat een wapen is en de luchtmacht is dat niet. Sim-pelquote:Op maandag 2 juni 2008 11:33 schreef Esses het volgende:
[..]
luchtwapen is nog steeds een alternatieve termsorry
Dat dacht ik eerst ook, Maarja er staat duidelijk dat de vooropkomstdag vervalt in Den helder.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:02 schreef Bouke-p het volgende:
huh? spullen ophalen doe je toch altijd in de 1e week na opkomst?
Het is vaker zo dat je ruim van te voren je spullen op moet halen! Vrij vaak zelfs. Mja, ik moet nu 29 sept. EINDELIJK.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:24 schreef DeadKnight het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, Maarja er staat duidelijk dat de vooropkomstdag vervalt in Den helder.
Dus neem aan dat het klopt;)
Gelukkig kom ik 11 augustus net thuis van vakantie
Mijn opleiding begint 18 augustus dus dat is niet zo ruim van te vorenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is vaker zo dat je ruim van te voren je spullen op moet halen! Vrij vaak zelfs. Mja, ik moet nu 29 sept. EINDELIJK.
Het ging om 't ideequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:12 schreef DeadKnight het volgende:
[..]
Mijn opleiding begint 18 augustus dus dat is niet zo ruim van te voren
Je moet niet, je mag....over voorrecht gesproken...quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is vaker zo dat je ruim van te voren je spullen op moet halen! Vrij vaak zelfs. Mja, ik moet nu 29 sept. EINDELIJK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |