Ik ben geen lampengatse, maar een keiengatse.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hoera voor Zeeltje, en weer een dieetclublampegatse erbij
Ik had het niet over jouquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben geen lampengatse, maar een keiengatse.![]()
Geloof ik...
Weet ik.quote:
Ik koekjes met een laagje pure chocolade.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:18 schreef ColdFeet het volgende:
Zeeltje, gefeliciteerd!!! Echt gaaf
BE, wat vreselijk verantwoord, biogarde voor het slapengaanIk heb gisteren bleekselderij met pindakaas gegeten voordat ik ging slapen
een 'recept' van SHE... het schijnt lekker te zijn, maar ik vind beide niet echt lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Hiz Goed gedaan!
En selderij met pindakaas? Klinkt écht onnoemelijk goor!
Pindakaas eet ik bij vlagen, Selderij eet ik alleen verwerkt in een écht recept.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een 'recept' van SHE... het schijnt lekker te zijn, maar ik vind beide niet echt lekker![]()
Het is gewoon een 'klassieke' amerikaanse combi, volgens mij. En ja, het is lekker. Als je van selderij houdt, iig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een 'recept' van SHE... het schijnt lekker te zijn, maar ik vind beide niet echt lekker![]()
En honigquote:
Heb mijn 3 boterhammetjes al weer op.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef freecell het volgende:
Pindakaas en sambal op brood![]()
Maar nu eerst een broodje gekookt ei en een broodje kipfilet
Met komkommer en van die gebakken uitjesquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef freecell het volgende:
Pindakaas en sambal op brood![]()
Maar nu eerst een broodje gekookt ei en een broodje kipfilet
Da's een extended broodje gezondquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Een smos noemden ze dat toch?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's een extended broodje gezond
Ik had laatst een geweldig broodje: kip, feta, paprika, sla en vinaigrette (overal gaat vinaigrette over). De broodjes van de Panos (zo'n broodjesketen) zijn niet zo heel erg geweldig, vind ik. Maar de kleine broodjeszaken
En de ijssalons
En de supermarkten![]()
En de zaterdagmarkt
Hemel, ik word echt moddervet hier
Maar ik woon naast de groenteboer die bakjes verse fruitsalade verkoopt
Ik probeer niet al te hard op fok rond te tetteren waar ik woonquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het bourgondische leven.
![]()
Waar woon je nu eigenlijk?
Geedit. Leuke stad!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik probeer niet al te hard op fok rond te tetteren waar ik woonMaar ja, in de stad, dus. Ik vind het ook echt geweldig. Zeker met al die terrasjes en restaurantjes enzo.
No problemoquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geedit. Leuke stad!![]()
sorry, twijfelde ook even of ik de naam moest noemen en nam vervolgens de verkeerde beslissing.![]()
Zal wel in puin hebben gelegen na WOII, is er niet echt zachtzinnig aan toe gegaan in de hele strook van het strand in Normandië tot aan de brug bij Arnhem.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No problemoHet is natuurlijk een stadje van niets, maar oh zo leuk
Ik kwam er vorige week achter dat het gros van de gebouwen niet authentiek is
Jij betrekt ook echt alles op jezelfquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:21 schreef Faithy het volgende:
ik zie Arnhem
zal zo blij zijn als ik hier weg ben![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij betrekt ook echt alles op jezelf
Wat is er op Arnhem tegen? Ik dacht dat jij graag landelijk wilde wonen... Of heb ik dan de verkeerde voor me?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:37 schreef Faithy het volgende:
[..]
Arnhem is niet écht landelijk
Nijmegen ook niet, maar zou wel graag, later als we groot zijn, landelijker willen wonen
Ik met mn stomme kop en 'voorlopig maar dichterbij wonen, in dezelfde stad is niets.. eerst maar 'wennen' '
Anders had ik nu inNijmegen
gewoond
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou me liever permanent in Johannesburg vestigen dan echt op het platteland wonen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's nogal een heftige uitspraak... althans... Johannesburg is wel 1 van de laatste plekken op aarde waar ik zou willen wonen.
(Let op: deze uitspraak is geheel gebasseerd op vooroordelen, ben alleen op het vliegveld van Jburg geweest. Wat overigens een prima vliegveld is.
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |