quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:21 schreef octopussy het volgende:
Hoe tof van je vaders sollicitatiezege MobloZal ook wel een hele last van de schouders afvallen van je ouders als ze schuldenvrij zijn.
Zeeltje, fingers crossed![]()
Ikben
79
kilo
![]()
streef komt nu wel heel dichtbij![]()
![]()
Ik loop het liefst in de schemering.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb gister voor het allerallereerst een poging gedaan om te hardlopen... maar dat was nog niet makkelijk... ik hou het echt kort vol. En was zonder EVY gegaan, gewoon om eens ff te voelen hoe het gaat, maar viel me wel een beetje tegen... terwijl ik helemaal niet a=sportief ben... (en ook zonder problemen op redelijk niveau volleybal)....iemand tips enzo? want ik wil wel graag hardlopen...
ow ja en grote ergenis, heb geen rustige route, dus voelde me heeeeeel erg bekeken... wat is een goed n tijdstip om te lopen? (gister was niet zo slim, was tussen 14 en 15 uur en net allemaal van die jongeren die van school kwamen enzo....:()
dat heb ik ook gedaan hoor.. steeds hele kleine stukjes gerend, en heel veel gewandeld... ik zal eens ff kijken op die site (hardloopschema).quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik loop het liefst in de schemering.Nog steeds.
![]()
Ik ben trouwens begonnen met een schema van hardloopschema.nl, het alleraller lichtste schema (voor overgewicht en blessure gevoelig) en pas na een week of 3/4 ben ik met Evy begonnen. Luister gewoon naar je lichaam, overbelasten moet je echt zien te voorkomen... Je kunt beter een beetje te licht beginnen.
Vertrek vaak zo rond 21.30uur. Dan is mijn avondeten ook pas gezakt, mijn lijf is vrij traag en heeft daar een uur of 3 voor nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan hoor.. steeds hele kleine stukjes gerend, en heel veel gewandeld... ik zal eens ff kijken op die site (hardloopschema).
Maar jij loopt dus savonds laat, uur of tien? denk ook dat je dan minder kijkers hebt idd... vond het niet fijn dat ik zoveel mensen tegenkwam gister....
Evy is een gesproken hardloopschema van de belgische radio, in 't sportforum hier op Fok loopt er een speciaal topic over. Ik vind hardlopen echt geweldig, had nooit verwacht dat ik het zou kunnen... heb veel problemen met mijn beenspieren gehad. Maar het gaat al sinds oktober goed en ik raak niet geblesseerd, dus ik ben helemaal happy.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:29 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje wat schrijven jullie hier veel zeg! Kan het gewoon niet bijhouden![]()
Motorbloempje wat fijn zeg voor je vader! Je klinkt echt heel trots!
Wat is iedereen ook enthousiast aan het hardlopen! Ik hoor jullie ook steeds over lessen van Evy? Is dat ook hardlopen? Ik ben ooit begonnen met hardlopen, maar dat is echt niks voor mij. Binnen een maand zat ik bij de fysio met een shinsplintondanks speciaal bij een hardloopzaak aangeschafte schoenen
![]()
Nu ben ik afgelopen zondagmorgen maar gaan zwemmen. Heb 30 baantjes gezwommen. Niet overdreven veel, maar ik vond het een mooi beginEn gisterenavond een uur paardgereden.
Ik heb alleen nog zo'n ouderwetse weegschaal, gewoon met zo'n wijzertje zeg maar. Is het verstandig om een digitale te kopen, of heb ik dan meer kans op een gewichts-obsessie? Ik ben in ieder geval inmiddels van 74 naar iets onder de 73. Het gaat langzaam, maar het gaat wel lukken
Dan heb ik nog geluk gehad zie ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:55 schreef kwakveense het volgende:
vandaag naar de tandarst geweest (een nieuwe, was ruim 2 jaar iet geweest als t niet langer is)
dat wordt dus feest, mag in 4 keer terugkomen voor steeds een andere hoek van mn mond, veel dingen die gaatjes kunnen zijn, wat ze niet zo kan zien op de foto, stukje van een kies af...en dan nog een keer de mondhygieniste. maarrrr dan is alles wel weer helemaal tiptop in ordein plaats van dat ik over een jaar of 5 met grafzerkjes in mn mond rondloop.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Zeeltje het volgende:
Jaaaa het word ons huisje!!!! Ben echt zo blij![]()
![]()
Super rustige buurt.. helemaal niet op z'n woensels!
Wat leuk!!! Gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Zeeltje het volgende:
![]()
gefeliciteerd meis!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Zeeltje het volgende:
![]()
Geweldig voor julliequote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Zeeltje het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |