Waar is er sprake van een discussie? Het enige wat ik met jou en de rest doe is verwijzen naar mijn repliek. Had je dat nog niet door? Er mankeert toch niks aan je ogen.....toch?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Wat wil je, de koe bij de horens vatten door in discussie te gaan met ons? Waarom doe je dat via een anoniem topic? Je kent haar toch zo goed?
Laat haar dan met rust, heeft ze ook geen reden van klagen meer, als jij niks had gedaan (wat je overigens niet beweerd) had ze dat topic een paar maanden geleden niet hoeven openen.
Ik kan je vrouwonvriendelijke reactie niet zo apprecieren. Sorry.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:16 schreef ffserieus het volgende:
ach man kop op! als je ex lekker is stuur je d;r maar op mji af, ben jij ook van t gezeik af
Ach schei toch uit, als ik je goed begrijp.quote:
Nee, niet altijd. Dit is een priveaangelegenheid.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef dgbw het volgende:
[..]
Dus het is niet altijd gewenst om een verhaal van twee kanten te horen.. dat zeg je als het ware.
Ik vind het ook wel vaag hoor... hoe hij hier in eene op duikt, als ie haar niet zou staken zou ie dit topic ook niet gevonden hebben ten slotte.
(maaruh, ik ben nogal moe - kan zijn dat ik het allemaal niet zo helder meer zie .. dussuh)
Ik ben transparant en bovendien waag ik me niet om haar te bellen of wat dan ook. Dit ivm haar waan....quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Je kunt toch ook prive op haar reageren?
Nu kom je je met haar topic bemoeien en zij reageert er niet meer in terwijl iemand eerder schreef dat ze online is. Ze zit dus duidelijk niet op je te wachten en kom jij alsnog over als de stalker, wat je hier ook tiert.
Wie het hardst schreeuwt heeft niet automatisch het gelijk he?
Beter lezen. inbraak was volgens haar pre-stalking. Moet ik het allemaal ff tekenen?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:22 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ach schei toch uit, als ik je goed begrijp.
Het ging uit en TS ging jou stalken, toch heb jij ook verkeerde dingen gedaan zoals ingebroken, ondanks dat je gestalt werd. Maar zoals je eerder al reageerde, zei stalkt jou. TS opent in mei een topic dat ze gestalkt wordt terwijl zij eigenlijk zelf stalkt! JIj wordt gestalkt door TS, iemand leest dit topic. Hij denkt, hé dat is Quinzel die gestalkt wordt! Laat ik het hem melden. Quinzel maakt een account aan, ondanks dat hij gestalkt wordt gaat hij inhoudelijk in op de verzinselen van TS.
Uiterst kalm.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:26 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Ik ben transparant en bovendien waag ik me niet om haar te bellen of wat dan ook. Dit ivm haar waan....
Tieren? Schreeuwen? Volgens mij kom ik erg rustig over. En je poging om net als in je andere postings mij te bestempelen als 'stalker' is bijna lachwekkend. Het feit dat jij mij zo constant noemt geeft mij de indruk dat jij niet in staat bent om objectief te zijn, Maar dat hoeft ook niet hoor, Ik had al eerder terecht opgemerkt dat jij niet bepaald iemand bent dat een analytisch vermogen heeft. Bovendien is het een achterhaald truukje om anderen te overtuigen van je gelijk. Constant roepen dat iemand een terrorist is...uit eindelijk gaan mensen erin geloven....right?
Weltrusten Staliquote:Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Uiterst kalm.
En de rest is retoriek natuurlijk..
Ik wil ff kort hier op reageren als het mag. Het feit dat ze zegt dat ze geen moeite wil nemen heeft met alles te maken dat politie haar eerdere aangiftes van haar en die van haar ex-man niet serieus nemen (in eerste instantie wel) Want bij nader onderzoek is gebleken dat de aangiftes en getuigenverklaringen tegenstrijdig waren...en zelfs naar valsheid riekt, De zaak is ook in zijn totaal geseponeerd.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:51 schreef OpperTeef het volgende:
Kan het goed begrijpen dat Quinzel zijn reactie wil geven op het verhaal van Mangosplit.
Ik denk dat er ondertussen teveel gebeurd is om het nog zomaar met rust te kunnen laten.
Ik vind wel dat Quinzel met goede tegen argumenten komt.
In het geval van Mangosplit wil ik graag even op het feit reageren dat zij zegt de moeite niet te willen nemen om overal aangiftes van te doen omdat dat geen zin zou hebben.
Ik weet bijna 100% zeker dat de politie het advies gegeven moet hebben dit juist wel te doen, hoe meer aangiftes ze hebben in een 'stalkzaak' hoe meer ze ertegen kunnen doen.
Hebben ze dit niet geadviseerd, dan zal toch zeker de advocaat met iets dergelijks gekomen zijn als de zaak zo 'ernstig' is.
Nu ben ik geen expert dus zal ik het hierbij laten, aan allebei de verhalen zitten twijfelachtige kanten maar in situaties als deze zal je dat altijd hebben.
Vooralsnog hoop ik dat jullie uiteindelijk een manier kunnen vinden om weer aan een 'normaal' leven te kunnen beginnen
Slaap lekker voor straks.quote:
Dat zou in jouw geval eerder een compliment zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:15 schreef Stali het volgende:
Ps. lurkert... ik zag het net bij updaten. Gelukkig ben ik te oud om nog gestalked te worden..
Anders gaan ze je stalken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:55 schreef Quinzel het volgende:
Oeh dat was een moderator. Die moet je te vriend houden meen ik ergens gelezen te hebben.
Als ik al die adviezen zo lees dan is er vast wel iemand die digitale-cyanide adviseert.quote:
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen maar het zal me verbazen als dat nog niet aangeraden is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:16 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Als ik al die adviezen zo lees dan is er vast wel iemand die digitale-cyanide adviseert.
De alcoholiste heeft wederom gesproken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb niet alles gelezen maar zijn de twee ex geliefden nu tesaam in dit topic?
Willen jullie gvd us ff normaal tegen elkaar gaan doen en elkaar vanaf nu met rust laten stelletje mogoluh!
Jezus is dat nu zo moeilijk? Ooit waren jullie verliefd op elkaar, vonden jullie elkaar het einde en het enige dat overblijft is elkaar verdomme stompzinnig het leven zuur maken?
laat je nakijken oid. mafketels!
Het is nu klaar...ok?
Anders komt de fokknockploeg wel ff langs om te helpen bij de zogeheten bemiddeling onderling.
whehehe
Waar heb jij last van drugsverslaafde mafkees!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:27 schreef LasTeR het volgende:
[..]
De alcoholiste heeft wederom gesproken.
Eerste is niet waar, tweede is al gedaan en het derde... Tsjah, je moet toch iets als je je in het weekend bezig houdt met bezopen dames.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar heb jij last van drugsverslaafde mafkees!
Ga je rukken man...beetje bemoeien met dames die door de week niets drinken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |