Opgelost, slotje. Alhoewel, het is nog net niet een Marokkaan... maar toch.quote:
Ik kan mij daar in vinden. Ben nog niet zo bekend met de sfeer hier. Dus als mijn gescheld kwetsend was dan hierbij mijn excuses.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:12 schreef MrDice het volgende:
[..]
Opgelost, slotje. Alhoewel, het is nog net niet een Marokkaan... maar toch.
Gast, je doet wel heel stoer met je moeilijke woorden, maar ondertussen loop je alles en iedereen hier uit te schelden. En dat terwijl de meesten in eerste instantie alleen maar normale vragen stellen. Snap best dat het je allemaal geen ene reet kan schelen, maar op deze manier maak je jezelf compleet ongeloofwaardig en belachelijk.
Geen idee wat de volledige waarheid is... maar als ik dan toch mijn ongezouten mening mag geven? TS heeft duidelijk issues en zal in zekere mate behoorlijk aandachtsgeil zijn en makkelijk te manipuleren. Quinzel is duidelijk een gevalletje omhooggevallen ego met grootheidswaanzin. Tja wie van de twee is dan het ergst?
Hmmmmkay, want Fok! zal altijd scherpe posters hebben die niet altijd even lief reageren. Maar over het algemeen is Onzin en Klaagbaak ergens anders. Hier in R&P proberen we vooral constructief te reageren. Zeker tegen de vaste posters hier tekeergaan is echt compleet zinloos.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Ik kan mij daar in vinden. Ben nog niet zo bekend met de sfeer hier. Dus als mijn gescheld kwetsend was dan hierbij mijn excuses.
ik wilde een koe eindelijk een keer bij de hoorns vatten. Dat was het eigenlijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Hmmmmkay, want Fok! zal altijd scherpe posters hebben die niet altijd even lief reageren. Maar over het algemeen is Onzin en Klaagbaak ergens anders. Hier in R&P proberen we vooral constructief te reageren. Zeker tegen de vaste posters hier tekeergaan is echt compleet zinloos.
Maarre, man waarom laat je haar dan niet lekker wieberen? Wat kan het jou schelen dat ze een in jouw ogen belachelijke discussie aangaat op een anoniem forum?
Thanks for notifying me. Jeetje....jullie zijn ook nogges attent.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:11 schreef dgbw het volgende:
Quinzel: heb m'n post ietzie pietzie aangepast.
maar er veranderd verder weinig aan inhoudelijk..
Twee kanten van het verhaal is erg belangrijk. Dat schijnen veel hier te vergeten, Maar goed, ik zie dat jij ene 'fan' bent van Immortal Technique!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:23 schreef EggsTC het volgende:
Ik moet zeggen dat ik zijn kant van het verhaal wel sterk overtuigend ook vind overkomen. 2 kanten van een verhaal zijn erg belangrijk. Wie er gelijk heeft laat ik vooralsnog in het midden, ik ken de situatie niet goed genoeg ervoor. TVP
Als zij ervoor kiest om niet te reageren dan is dat haar goedrecht, Al ben ik er heel zeker van dat ze hier nog op terug gaat komen. Integenstelling tot Quinzell, heeft zij een leven en dus kan ze niet veel tijd besteden op een forum als deze. ....Schat ik in.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef dgbw het volgende:
Tja, en TS die leest wel mee, daar die durft zogenaamd niks meer te zeggen fzo
dat vind ik nogal vaag, Quinzel bied iig een weerwoord op alles.
Mischien beter als die twee dit in reallife uitvechten, en het o zo vredige fok..... in vrede laten
EggsTC zijn je chips al op![]()
Dat haalt haar geloofwaardigheid wel enigszins naar beneden eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef dgbw het volgende:
Heb alle albumsquote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Twee kanten van het verhaal is erg belangrijk. Dat schijnen veel hier te vergeten, Maar goed, ik zie dat jij ene 'fan' bent van Immortal Technique!
Ja, ik vind iig dat de bal nu weer in het midden ligt. Je bent al gauw geneigd om de "stalker" te veroordelen omdat je 1 kant van het verhaal hoort. Quinzel heeft buitengewoon goed weerwoord gegeven. Waar blijf je TS?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef dgbw het volgende:
dat vind ik nogal vaag, Quinzel bied iig een weerwoord op alles.
Mischien beter als die twee dit in reallife uitvechten, en het o zo vredige fok..... in vrede laten
(het hoeft geen modergevecht te worden,al zouden vele hier dat wel willen)
EggsTC zijn je chips al op![]()
FF voor de duidelijkheid. Ze liegt niet hard - iig niet in grote lijnen- ze verdraait en laat veel belangrijke details weg.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat haalt haar geloofwaardigheid wel enigszins naar beneden eigenlijk
Vind ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat haalt haar geloofwaardigheid wel enigszins naar beneden eigenlijk
Goed man. Ik wist niet dat er nog mensen hier waren die hem kennen. Ik heb helaas alleen revolutionary V 1 op mijn HD staan.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:50 schreef Quinzel het volgende:
Blijkbaar is ze niet zo anoniem. En dat ze hierop gaat reageren?.....No doubt!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Als jij denkt anoniem ergens je verhaal te kunnen doen over een stalker dan lijkt het me zeer vervelend wanneer de persoon in kwestie zich daar ook even komt melden.
Waarom zou ze reageren?
Maar iets zegt me dat ze op een gegeven moment ook nog wel even op de proppen komt....
Ze heeft anders niet zo'n lange postgeschiedenis he?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:57 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze niet zo anoniem. En dat ze hierop gaat reageren?.....No doubt!
Ik reageer op haar verhaal inhoudelijk en niet op de jouwe of van wie dan ook. Dus hoe kom je erbij dat ik mij verdedig tegen/voor een stel vreemden?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze heeft anders niet zo'n lange postgeschiedenis he?.
Ik vind het juist wel geloofwaardig dat ze niet meer reageert.
Vind het ook een beetje vreemd dat jij hier jezelf meent te moeten verdedigen voor een stelletje vreemden.
Ze heeft je niet bij naam en toenaam genoemd he? Dus het is niet zo dat jij je goede naam moet komen verdedigen vanwege wat smaad en laster.
Dus nogmaals de vraag: wat hoop of verwacht jij nog precies van haar?
Dus het is niet altijd gewenst om een verhaal van twee kanten te horen.. dat zeg je als het ware.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Als jij denkt anoniem ergens je verhaal te kunnen doen over een stalker dan lijkt het me zeer vervelend wanneer de persoon in kwestie zich daar ook even komt melden.
Wat wil je, de koe bij de horens vatten door in discussie te gaan met ons? Waarom doe je dat via een anoniem topic? Je kent haar toch zo goed?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Ik reageer op haar verhaal inhoudelijk en niet op de jouwe of van wie dan ook. Dus hoe kom je erbij dat ik mij verdedig tegen/voor een stel vreemden?
Ik verwacht niks. Heb ik mijn verwachtingen dan ergens duidelijk gemaakt? Ik heb volgens mij nog net tegen MrDice boppe ut Harlingen gezegd dat ik affiniteit heb met koeien die ik bij de hoorns vat. En nee, het heeft niks te maken met bestialiteit.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef honda1990 het volgende:
Ik probeer het nog een keerMaar...waarom zou TS een topic aanmaken hierover als zei zelf iemand stalkt, en niet gestalkt wordt, het komt niet bijster geloofwaardig over vind je ook niet?
Als je hier al antwoord op hebt gegeven mag je wat mij betreft de tekst met antwoord er onder zetten
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:41 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af. Omdat jij het niet 'bijster geloofwaardig' over vindt komen wil niet zeggen dat het inderdaad niet kan.![]()
Je kunt toch ook prive op haar reageren?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:09 schreef Quinzel het volgende:
[..]
Ik reageer op haar verhaal inhoudelijk en niet op de jouwe of van wie dan ook. Dus hoe kom je erbij dat ik mij verdedig tegen/voor een stel vreemden?
Ik verwacht niks. Heb ik mijn verwachtingen dan ergens duidelijk gemaakt? Ik heb volgens mij nog net tegen MrDice boppe ut Harlingen gezegd dat ik affiniteit heb met koeien die ik bij de hoorns vat. En nee, het heeft niks te maken met bestialiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |