Dinamo Zagreb.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jawel joh. Zijn er al wat leuke UEFA Cup deelnemers bekend eigenlijk? AC Milan toch?
Maanden geleden postte jij hier nog niet eensquote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd heb
Iemand?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Wie weet hoe groot de kans is op een seizoenskaart als er nu één wordt aangevraagd? Niet groot hè?
Je hoort alleen de verhalen van spelers die niet zijn gekomen en later zijn uitgegroeid tot toppers (Sulejmani, Douglas). Er zullen ook zat namen zijn die aangeboden of getipt zijn, maar die achteraf gewoon bagger waren. Daar hoor je alleen niks overquote:
Daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd heb
Weet jij wat maanden zijn? 2 of meer ja, ik post hier ondertussen al 3 maanden.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maanden geleden postte jij hier nog niet eens.
Kan gewoon, hoor. Gewoon even bellen: 020-3111444, geloof ik.quote:
Dat bedoel ik, aan het begin had hij echt geweldige vrije trappen en loopacties dat is allemaal echt een stuk minder geworden.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
Wel opvallend trouwens, aan het begin van het seizoen scoort Huntelaar weinig via schoten of intikkers, maar sinds februari alleen maar. Geen speciale goals, vrije trappen e.d.
Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente. Alles moet dan via de lucht en daar bereik je niks mee. Ik mis de creativiteit voorin, vaak komt die alleen van Suárez die weer eens eens diepe bal van Stekelenburg of Heitinga controleert.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Je mag ook wel een beetje van eigen kracht uitgaan in plaats van alle hoop alleen maar op hem te vestigen. Wat Ajax duidelijk miste in de play-offs was creativiteit. Iets wat ik meer vanuit het middenveld en Suarez had verwacht.
Nee, wat zijn maanden eigenlijk?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Weet jij wat maanden zijn? 2 of meer ja, ik post hier ondertussen al 3 maanden.
Verkoop hem dan gewoon voor een heel jaar aan een maatje?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan gewoon, hoor. Gewoon even bellen: 020-3111444, geloof ik.
En voor volgend jaar heb ik er één (per wedstrijd) te huur, op Zuid 1 ook.
Aan het begin was Perez er ook niet, waardoor Huntelaar altijd de vrije trappen nam. Nu neemt-ie ze alleen maar als Perez niet (meer) in het veld staat, zoals gisteren in de slotfase. Het lijkt er gewoon op dat Huntelaar steeds meer en meer een afmaker pur sang wordt, niks anders. Dat vind ik niet bij Ajax horen.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, aan het begin had hij echt geweldige vrije trappen en loopacties dat is allemaal echt een stuk minder geworden.
Die Douglas stond gister echt heerlijk te dekken, hij maakt wel een paar lichte overtredingen op Huntelaar maar had hem helemaal in zijn zak. Ik hoop echt dat hij ons volgend jaar komt versterken.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente. Alles moet dan via de lucht en daar bereik je niks mee. Ik mis de creativiteit voorin, vaak komt die alleen van Suárez die weer eens eens diepe bal van Stekelenburg of Heitinga controleert.
Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan gewoon, hoor. Gewoon even bellen: 020-3111444, geloof ik.
En voor volgend jaar heb ik er één (per wedstrijd) te huur, op Zuid 1 ook.
Als je Ajax even belt (of mailt) dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar als je er nu één aanvraagt, dan heb je een hele grote kans dat je een SCC hebt volgend seizoen. Maar goed, ik weet niet of je in een bepaald vak wilt zitten of dat je een maximum uit te geven budget hebt enzo.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?
Huren wil ik niet, zeker niet van jou.
Twente kan ik me nog enigzins in vinden, maar in de wedstrijden tegen PSV niet. In de Arena waren beide teams zo terughoudend dat beide teams weinig ruimte kregen. Totaal geen leuke wedstrijd om naar te kijken. Op basis van de wedstrijd in Eindhoven kan je 'm weinig verwijten omdat Koster de meest opmerkelijke keuze uit zijn hoed toverde door hem op de middelveld te zetten.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Huntelaar door een topspeler gedekt wordt heeft hij blijkbaar geen schijn van kans. Zie wedstrijden tegen PSV en tegen FC Twente.
De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef Nashje het volgende:
Maar je hebt geen vertrouwen in Van Basten omdat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is. Dat zegt dus helemaal niets. Ik word eindelijk liever weer eens kampioen met slecht voetbal dan 2e worden met goed voetbal.
Denk dat de lange zijde sowieso wel lukt, alleen lap je dan wel dik veelquote:Op maandag 19 mei 2008 15:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je Ajax even belt (of mailt) dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Maar als je er nu één aanvraagt, dan heb je een hele grote kans dat je een SCC hebt volgend seizoen. Maar goed, ik weet niet of je in een bepaald vak wilt zitten of dat je een maximum uit te geven budget hebt enzo.
Wie had er van jou moeten komen dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.
Van Basten blijft maar schuiven? Hij heeft nog geen wedstrijd als coach van Ajax aan het roer gestaan. Beetje voorbarig om zijn Oranje-tijd direct met Ajax te vergelijken.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De reden waarom ik geen vertrouwen in Van Basten heb, is omdat het team niet functioneert. Het voetbal van PSV is ook slaapverwekkend om naar te kijken, maar als team klopt het allemaal redelijk. Van Basten blijft maar schuiven en schuiven. Ajax werd in 2003/2004 al eens kampioen (onder Ronald Koeman nog wel) met bedroevend slecht voetbal. Zo'n titel ben je zo weer vergeten, terwijl een seizoen als 1995, toen Ajax als een waardige kampioensploeg speelde, veel langer in het geheugen blijft hangen.
Dat vind ik juist zo sterk aan Van Basten. Oranje functioneert al tig jaren niet als team, maar Van Basten is wel in om dingen uit te proberen. Die mogelijkheid heb je met Oranje, en niet elke andere bondscoach voorheen heeft die mogelijkheid gebruikt.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kan niet naar uitwedstrijden dan, dus we verhuren hem gewoon per wedstrijd.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verkoop hem dan gewoon voor een heel jaar aan een maatje?
Bellen weet je meteen waar je aan toebent. En waarom wil je niet van mij huren?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar waarom bellen? Voor een aanvraag moet je toch zo'n formulier van Ajax.nl invullen en afwachten?
Huren wil ik niet, zeker niet van jou.
Zit ik ook al hele tijd tegen mijzelf te zeggenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik probeer het maar positief te zien. Jaakke vervangen door Coronel, Koster vervangen door van Basten, van Geel vervangen door Blind, Cvitanich alvast binnengehaald voor volgend seizoen. Het is niet dat er niets gebeurt en hoe teleurgesteld ik gisteren ook was, misschien is UEFA-CUP voetbal wel eens een keertje goed voor Ajax. Niet overhaast beginnen aan het seizoen maar volwaardig voorbereiden op een eerste ronde UEFA-CUP.
Ik ook, en begin er nu al aardig in te gelovenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit ik ook al hele tijd tegen mijzelf te zeggen!
Inderdaad, dat viel me ook op! Die gaat nog eens belangrijk worden volgend seizoen.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:40 schreef StarGazer het volgende:
Fenomenaal die Lindgren gister
Om er nog enigzins iets positiefs uit te halen
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:45 schreef twi het volgende:
Die aantrekkingskracht van de CL voor buitenlandse subtoppers, waar is die nou eigenlijk goed voor? We hebben Gabri kunnen strikken, maar de rest van de spelers die zijn gekomen, kwamen om af te bouwen of zijn gigantisch geflopt. Kortom, laat de Motta's, Coco's, Ezquerro's en andere net-niet topclubspelers maar gewoon wegblijven.
De jeugdspelers zorgen voor backups, en voor de rest lekker de talentvolle jonge beste spelers van subtoppers halen, zoals Berg, Sulejmani en dus al Huntelaar en Suarez.
Met de jeugd zal Van Basten wel overweg kunnen.
Louis van Gaal begon zijn succesperiode ook met het winnen van de UEFA Cup.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik probeer het maar positief te zien. Jaakke vervangen door Coronel, Koster vervangen door van Basten, van Geel vervangen door Blind, Cvitanich alvast binnengehaald voor volgend seizoen. Het is niet dat er niets gebeurt en hoe teleurgesteld ik gisteren ook was, misschien is UEFA-CUP voetbal wel eens een keertje goed voor Ajax. Niet overhaast beginnen aan het seizoen maar volwaardig voorbereiden op een eerste ronde UEFA-CUP.
Omdat je een gekke hoolie bent en hij bang is dat er een stadionverbod komtquote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je kan niet naar uitwedstrijden dan, dus we verhuren hem gewoon per wedstrijd.
[..]
Bellen weet je meteen waar je aan toebent. En waarom wil je niet van mij huren?
En toen hadden we ook net wat magere jaren achter de rugquote:Op maandag 19 mei 2008 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Louis van Gaal begon zijn succesperiode ook met het winnen van de UEFA Cup.
Detentie, niet voetbal-gerelateerd.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat je een gekke hoolie bent en hij bang is dat er een stadionverbod komt![]()
Maargoed die gast gaat niet naar thuisduels ofzo?
Ik wil gewoon een eigen, niet afhankelijk zijn. Zodat ik zelf ook kaarten kan halen voor bekerwedstrijden en Europese wedstrijden. Ik bel morgen wel even, plus aanvraag op de bus.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
Bellen weet je meteen waar je aan toebent. En waarom wil je niet van mij huren?
Klopt helemaal, een Sarpong doet het niet slechter ten opzichte van een breedte speler als Rommedahl. Hetzelfde geldt voor Colin en Delorge en mischien ook Kennedy. Kennedy zal het volgend seizoen moeten bewijzen want ik kan het nog steeds niet geloven hoe slecht die kerel dit seizoen speelde t.o.v zijn tijd bij twente.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:45 schreef twi het volgende:
Die aantrekkingskracht van de CL voor buitenlandse subtoppers, waar is die nou eigenlijk goed voor? We hebben Gabri kunnen strikken, maar de rest van de spelers die zijn gekomen, kwamen om af te bouwen of zijn gigantisch geflopt. Kortom, laat de Motta's, Coco's, Ezquerro's en andere net-niet topclubspelers maar gewoon wegblijven.
De jeugdspelers zorgen voor backups, en voor de rest lekker de talentvolle jonge beste spelers van subtoppers halen, zoals Berg, Sulejmani en dus al Huntelaar en Suarez.
Met de jeugd zal Van Basten wel overweg kunnen.
Ben ik het niet mee eens en je kan moeilijk met alleen jeugdspelers als back-up spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Klopt helemaal, een Sarpong doet het niet slechter ten opzichte van een breedte speler als Rommedahl. Hetzelfde geldt voor Colin en Delorge en mischien ook Kennedy. Kennedy zal het volgend seizoen moeten bewijzen want ik kan het nog steeds niet geloven hoe slecht die kerel dit seizoen speelde t.o.v zijn tijd bij twente.
Fantastisch wanbeleid ook weer om een gratis 19 jarige beestachtige Braziliaan te weigeren en te kiezen voor iemand die in de 2e Engelse divisie uitkomt en geen reet gepresteerd heeft in Nederland in de vorm van Colin.
Daarbij werd er vorig jaar alleen maar geroepen om routine in de verdediging.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens en je kan moeilijk met alleen jeugdspelers als back-up spelen.
Ook weet je niet hoe Douglas het bij Ajax zou doen als ie vorig jaar al kwam, dan zou die veel minder de kans hebben gehad waarschijnlijk.
Dus je moet zorgen dat je geen slechte spelers koopt.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:15 schreef Wooldoor het volgende:
In principe ga je uit van een vaste basis elf waar je eventueel voor blessures of tijdelijk vormverlies vervangers voor heb, maar als die basisspelers zo beroerd spelen en de 2e man erachter die ook is aangekocht even beroerd snap ik het niet waarom je de jeugd dan geen kans geeft.
Het hele seizoen hebben we gewoon voorin altijd de rechterkant waar niemand uit de verf komt. Kennedy begon en Rommedahl wisselden wedstrijden na elkaar af omdat de een nog slechter dan de andere speelde. Ik denk dat een Martina die het zeer goed doet in de jeugd staat te springen om het in het eerste te proberen, en zal in ieder geval alles geven wat hij heeft. Bij Kennedy of Rommedahl heb ik dat niet gezien die bleven fout op fout maken.
quote:In het verleden is een keuze gemaakt om een aantal sectoren in de Amsterdam
ArenA op een kindvriendelijke wijze in te richten. Het doel was dan ook de
samenstelling van het vak voornamelijk te laten bestaan uit kinderen met
hun ouders of begeleiders en de jeugdspelers van Ajax met hun ouders. Een
vak naar voorbeeld van de oude Jack Reynolds-tribune in het stadion ‘De
Meer’. Een vak waar voornamelijk (jonge) kinderen met ouders en óf opa’s en
oma’s de wedstrijden van Ajax aanschouwden.
In laatste jaren is gebleken dat dit doel slechts gedeeltelijk is bereikt.
Ajax heeft zich met ingang van het komende seizoen ten doel gesteld dit
alsnog te bereiken en de bewuste vakken nog gerichter kindvriendelijk
maken. Dit betekent dat wij aleen nog maar nieuwe seizoenkaarthouders
plaatsen in de kindervakken die in het gezelschap zijn van één of meerdere
kinderen. Tevens verzoeken wij nieuwe seizoenkaarthouders, bij reservering,
specifiek aan te geven of ze willen roken.
Ajax is van mening dat het roken in direct gezelschap van kinderen niet
geoorloofd is en dan ook specifiek moet worden ontmoedigd. Ajax vindt dat
de genomen maatregelen dan ook gerechtvaardigd zijn. Vooruitlopend op het
ontmoedigingsbeleid ten aanzien van roken in (voetbal)stadions door de
overheid heeft Ajax het volgende besloten:
- Rookverbod op de vakken 401, 402, 419 en 430. Tevens voor het
personeelsvak (101, 102 en 103) en de Koninklijke Loge;
- Dit zal duidelijk middels borden worden aangegeven;
- Handhaving van het rookverbod door de stewarding;
- Verwijdering van de tribune indien verbod wordt overtreden
Ja ok geen slechte spelers kopen is wel heel makkelijk want dat is van tevoren niet altijd goed te zeggen. En Ajax is niet echt in de luxe om een goede backup te kopen voor achter een basisspeler, en als die gekocht wordt is het verschil met een jeugdspeler dan zo groot?quote:Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dus je moet zorgen dat je geen slechte spelers koopt.
Je moet niet vantevoren uitgaan dat jeugdspelers goed genoeg zijn en daarom maar gewoon als back-up gebruiken. Er zijn er genoeg die het niet redden, dan koop je gewoon een speler ervoor als back-up.
quote:[..]Cohen wees er ook nog even op dat Ajax Douglas al eerder had kunnen strikken: "Bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet."
Wat jammer nou.quote:Kuffour stopt bij Ajax
Amsterdam, 19 mei 2008
Samuel Kuffour en Ajax gaan komend seizoen niet met elkaar door. Dat hebben de speler en de club in goed overleg besloten. In zijn half jaar als Ajacied kwam Kuffour twee keer in actie voor het eerste elftal.
Kuffour tekende in januari een overeenkomst voor een half jaar. De Ghanees kwam transfervrij over van AS Roma. Ajax had de mogelijkheid in het contract opgenomen om hem nog twee jaar langer te houden, maar deze optie is niet gelicht.
De 31-jarige Kuffour debuteerde 2 maart in de thuiswedstrijd tegen Excelsior (4-0) in Ajax 1. In diezelfde maand kwam hij nog een keer kort in actie tegen sc Heerenveen.
Wat een onzin. Zit toch geen dak op.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:27 schreef Riro het volgende:
Het rookverbod gaat trouwens niet in de hele Arena gelden:
[..]
Mocht dit al bekend zijn heb ik niks gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |