Dat weet ik ook wel, maar dat vooruitzicht is i.i.g. een stuk aantrekkelijker.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij speelt voorronde CL, nog geen garantie voor CL. En bij Ajax verdient ie veel beter natuurlijk, ook niet onbelangrijk bij spelers! Daarnaast strijdt Ajax volgend seizoen gewoon weer mee om het kampioenschap.
Jij zou voor die 2 wedstrijden tegen Barcelona/Liverpool/AC Milan nij Twente blijven?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja waarom zou zo'n Douglas bv nu komen? Hij speelt CL dus kan hij beter bij Twente blijven...
Waarom zou Twente niet doorkunnen? Slavia en Kopenhagen zouden het ook nooooit reddenquote:Op maandag 19 mei 2008 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou voor die 2 wedstrijden tegen Barcelona/Liverpool/AC Milan nij Twente blijven?
Als je je daarmee in de kijker kunt spelen bij die clubs dan zou ik dat zeker overwegen. Echter is Ajax toch nog altijd een grotere club en interessanter om voor te gaan spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou voor die 2 wedstrijden tegen Barcelona/Liverpool/AC Milan nij Twente blijven?
Tuurlijk kunnen ze door maar normaal gesproken gaat dat niet lukken zonder Rutten, El Ahmadi en waarschijnlijk ook zonder Engelaar.quote:
Die speelde tegen Ajaxquote:Op maandag 19 mei 2008 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou Twente niet doorkunnen? Slavia en Kopenhagen zouden het ook nooooit redden.
Maar je hebt geen vertrouwen in Van Basten omdat het voetbal van Oranje niet om aan te zien is. Dat zegt dus helemaal niets.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
Klopt. En ik beweer dan ook nergens dat dat wél zo is...
Lekkere vergelijking. Omdat een landskampioen van hun land net iets meer kan dan de nummer 4 uit een Mickey Mouse competitie.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou Twente niet doorkunnen? Slavia en Kopenhagen zouden het ook nooooit redden.
Eeeh,, hoeveelste was Ajax de eerste 2 keer geworden bij de PO;s? En toch zouden we het wel ff fixen. Ik zie niet in waarom het Twente niet kan lukken, veel beter en slimmer voetbal dan Ajax.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking. Omdat een landskampioen van hun land net iets meer kan dan de nummer 4 uit een Mickey Mouse competitie.
En Twente, daar gaan de beste spelers waarschijnlijk weg en hebben geen beschermde loting(of wel?).
Omdat Twente tegen een Arsenal/Liverpool etc komt te spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeh,, hoeveelste was Ajax de eerste 2 keer geworden bij de PO;s? En toch zouden we het wel ff fixen. Ik zie niet in waarom het Twente niet kan lukken, veel beter en slimmer voetbal dan Ajax.
En dit zonder N'Kufo de eerste 2 wedstrijden.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat Twente tegen een Arsenal/Liverpool etc komt te spelen.
Een Twente tegen Arsenal of Liverpool is redelijk vergelijkbaar met een Kopenhagen of Slavia Praag tegen Ajax.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Arsenal/Liverpool niet uit halfzachte eitjes bestaat zoals het meerendeel van de Ajax selectie.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Twente tegen Arsenal of Liverpool is redelijk vergelijkbaar met een Kopenhagen of Slavia Praag tegen Ajax.
Ik begin ook steeds meer de mening te krijgen dat het helemaal niet zo verkeerd zou zijn als hij zal vertrekken. Bovendien, nu alles weer beetje is bezonken, is zo'n jaartje UEFA Cup helemaal niet verkeerd. Niet die enorme druk ineens in augustus waar we blijkbaar niet mee om kunnen gaan. Alleen financieel doet dit wel pijn natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:56 schreef RayMania het volgende:
En ik hoop serieus dat Huntelaar niet blijft, maar waarschijnlijk ben ik de enige samen met Radegast. Ik mis het voetbal met een goaltjesdief. Geef mij maar een spits als Suárez, Ibrahimovic, Kluivert, iemand die meer kan dan goals maken.
Ajax red het daar wel tegen wil je zeggen?quote:Op maandag 19 mei 2008 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax zou niet tegen die clubs spelenin de voorronde..quote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax red het daar wel tegen wil je zeggen?
Ajax had kans op een beschermde lotingquote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax red het daar wel tegen wil je zeggen?
True, maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd in het voetbal en de grootmachten hebben het ook niet altijd makkelijk. Laatste jaren zijn er zat voorbeelden geweest dat kleine clubs stunten. En Twente is redelijk onbekend, dus misschien is er sprake van overschatting.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat Arsenal/Liverpool niet uit halfzachte eitjes bestaat zoals het meerendeel van de Ajax selectie.
Financieel vangen we het wel op, spelers komen alleen eerder naar Ajax met een kansquote:Op maandag 19 mei 2008 13:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer de mening te krijgen dat het helemaal niet zo verkeerd zou zijn als hij zal vertrekken. Bovendien, nu alles weer beetje is bezonken, is zo'n jaartje UEFA Cup helemaal niet verkeerd. Niet die enorme druk ineens in augustus waar we blijkbaar niet mee om kunnen gaan. Alleen financieel doet dit wel pijn natuurlijk.
Same here, Huntelaar is dan niet een "intikker" maar een echte meevoetballende spits is hij ook niet.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:56 schreef RayMania het volgende:
En ik hoop serieus dat Huntelaar niet blijft, maar waarschijnlijk ben ik de enige samen met Radegast. Ik mis het voetbal met een goaltjesdief. Geef mij maar een spits als Suárez, Ibrahimovic, Kluivert, iemand die meer kan dan goals maken.
Al sinds het begin op 128, rij 4....bij Jan uit Wezep ( als je die toevallig kent..)quote:Op maandag 19 mei 2008 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog niks binnen verder. Waar sta jij?
Ik ook eigenlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 13:56 schreef RayMania het volgende:
Kampioen word je tegen de kleintjes en volgens mij valt dat ''in belangrijke wedstrijden'' ook wel mee.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:27 schreef _Mike_ het volgende:
Is er eigenlijk ergens een lijst te vinden met de goals van Huntelaar, en in welke wedstrijden hij niet of wel scoort. Want voor mijn gevoel laat hij het in belangrijke wedstrijden echt afweten.
Kijk Alves, iedereen dacht dat Heerenveen zou instorten zonder hem, het tegendeel werd bewezen en ze spelen nu zelfs beter dan toen hij er was.
En in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen (PSV-uit) zet Koster hem op het middenveldquote:Op maandag 19 mei 2008 14:27 schreef _Mike_ het volgende:
Is er eigenlijk ergens een lijst te vinden met de goals van Huntelaar, en in welke wedstrijden hij niet of wel scoort. Want voor mijn gevoel laat hij het in belangrijke wedstrijden echt afweten.
Kijk Alves, iedereen dacht dat Heerenveen zou instorten zonder hem, het tegendeel werd bewezen en ze spelen nu zelfs beter dan toen hij er was.
Nou de play-offs waren anders aardig belangrijke wedstrijden, hetzelfe verhaal in beide wedstrijden tegen PSV. Op die momenten was hij gewoon onzichtbaar.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kampioen word je tegen de kleintjes en volgens mij valt dat ''in belangrijke wedstrijden'' ook wel mee.
Maar het is natuurlijk wel zo als hij vantevoren niet zoveel tegen kleinere clubs scoorde was Ajax helemaal niet in de PO gekomen.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nou de play-offs waren anders aardig belangrijke wedstrijden, hetzelfe verhaal in beide wedstrijden tegen PSV. Op die momenten was hij gewoon onzichtbaar.
Hierboven: Dat was ik inderdaad vergeten.
Oja natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax zou niet tegen die clubs spelenin de voorronde..
Als je het team ziet (de eenheid in de groep)en dat vooruitzicht waarom niet? Wellicht zit er ook nog een salarisverbetering in?quote:Op maandag 19 mei 2008 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dit niks?quote:"Bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet", zegt Cohen over de 20-jarige verdediger tegen wie Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar in de play-offs geen voet aan de grond kreeg.
Cohen tipte Ajax eerder over Douglas, maar de Amsterdammers gingen hier destijds niet op in, waarop Twente hem inlijfde.
Dat klopt zeker weten en ik ben erg blij dat hij zoveel scoortquote:Op maandag 19 mei 2008 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel zo als hij vantevoren niet zoveel tegen kleinere clubs scoorde was Ajax helemaal niet in de PO gekomen.
Waarom zou Twente het niet redden tegen Kopenhagen? Ik was aardig onder de indruk van het team wat toen tegen Getafe speelde. Alleen als Koster naar Twente gaat zie ik het somber in voor de Tukkers. Maar goed dit is geen Twente topic.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja natuurlijk.
Ach, ook al kreeg Twente een Kopenhagen ofzo, dat zouden ze nog niet redden. Twente moet eerst maar eens zien of ze uberhaupt deze selectie bij elkaar kunnen houden, en dan ook nog maar hopen dat ze in dezelfde vorm blijven steken als die van de laatste weken.
Jawel joh. Zijn er al wat leuke UEFA Cup deelnemers bekend eigenlijk? AC Milan toch?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof Ajax trouwens "even" de poulefase van de UEFA cup haalt. Dat moet ik eerst nog maar eens zien.
Wel heel goedkoop om nu uitgerekend een dag na de uitschakeling in de play-offs dat te constateren.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:27 schreef _Mike_ het volgende:
Valencia, Sevilla, Spurs, HSV, Dortmund, Milan, Sampdoria en nog alle afvallers van de 3e voorronde CL (kunnen leuke namen tussen zitten)quote:Op maandag 19 mei 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jawel joh. Zijn er al wat leuke UEFA Cup deelnemers bekend eigenlijk? AC Milan toch?
De beelden van de laatste doelpunten heb ik niet. Play-offs niet gescoord, dus staan niet erbij.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:27 schreef _Mike_ het volgende:
Ga jij maar lekker in mijn post historie zoeken dan zie je dat ik dit al maanden geleden ook gezegd hebquote:Op maandag 19 mei 2008 14:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wel heel goedkoop om nu uitgerekend een dag na de uitschakeling in de play-offs te constateren.![]()
Op PSV na heeft ie zover ik me herinner tegen iedere ploeg gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |