abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 10:23:40 #101
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58757307
zie net pas die beelden van braafheid
Jawel, je keek.
  maandag 19 mei 2008 @ 10:25:20 #102
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58757338
Ik ben in ieder geval razend benieuwd naar de aankopen voor volgend jaar.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 19 mei 2008 @ 10:25:44 #103
188012 Breach
Is Goed
pi_58757342
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:23 schreef jna het volgende:
Wat is daarmee dan..?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 19 mei 2008 @ 10:26:48 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58757364
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:23 schreef jna het volgende:
Linkje?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58757422
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:25 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben in ieder geval razend benieuwd naar de aankopen voor volgend jaar.
Ik ook! Zal me benieuwen wie er uit de hoge toverhoed gaan komen..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58757428
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alleen een geweldige bondscoach zou ervoor kunnen zorgen dat we groepsfase overleven.
*bookmarkt voor na 13 juni als we gekwalificeerd zijn voor de volgende ronde.

Ok ok, ik overdrijf lichtelijk. 17 juni dan .
  maandag 19 mei 2008 @ 10:31:55 #107
188012 Breach
Is Goed
pi_58757448
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

*bookmarkt voor na 13 juni als we gekwalificeerd zijn voor de volgende ronde.

Ok ok, ik overdrijf lichtelijk. 17 juni dan .
Ik wilde precies hetzelfde doen

Al denk ik dat ie wel gelijk heeft
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 19 mei 2008 @ 10:38:13 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58757568
Als we ons na twee wedstrijden al geplaatst hebben voor de volgende ronde, kunnen jullie volgend seizoen voorafgaand aan de eerste thuiswedstrijd een biertje bij me komen halen in het supportershome.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 19 mei 2008 @ 10:40:06 #109
188012 Breach
Is Goed
pi_58757593
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:38 schreef M0NTANA het volgende:
Als we ons na twee wedstrijden al geplaatst hebben voor de volgende ronde, kunnen jullie volgend seizoen voorafgaand aan de eerste thuiswedstrijd een biertje bij me komen halen in het supportershome.
En ook dat staat genoteerd

Edit: Dat betekent wel dat je nog enigzins vertrouwen in kwalificatie hebt. Anders zou je wel na drie wedstrijden zeggen
pi_58757646
Kom op zeg, we overleven de groepsfase niet. Ik zet zelfs mijn geld in op het feit dat Nederland als laatste in de poule eindigt
  maandag 19 mei 2008 @ 10:46:57 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58757727
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:40 schreef Breach het volgende:

[..]

En ook dat staat genoteerd

Edit: Dat betekent wel dat je nog enigzins vertrouwen in kwalificatie hebt. Anders zou je wel na drie wedstrijden zeggen
Scherp, en je hebt nog gelijk ook. Frankrijk heeft wel meer dipjes gehad en Italië zou ook zomaar kunnen gaan tegenvallen, ik verwacht het niet, maar uitsluiten kan ik het ook niet.
  maandag 19 mei 2008 @ 10:48:06 #112
131729 jna
pi_58757739
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Linkje?
Was in de uitzending van Studio voetbal gister. Het was weer nodig om "helemaal niks in Amsterdam!" te gillen door een microfoon
Jawel, je keek.
pi_58757885
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:48 schreef jna het volgende:

[..]

Was in de uitzending van Studio voetbal gister. Het was weer nodig om "helemaal niks in Amsterdam!" te gillen door een microfoon
Zal wel op verzoek van Hugo Borst geweest zijn
pi_58758128
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:48 schreef jna het volgende:

[..]

Echt te triest voor woorden. Laat ze lekker concentreren op hun eigen clubje. Net zoals sommigen Ajacieden roepen: helemaal niets in Rotterdam. Slaat dus nergens op
A.F.C.A.
pi_58758229
quote:
Cruijff: 'Positiespel Ajax gewoon slecht'
Geschreven op maandag, 19 mei om 10:47

Ajax moet na het debacle tegen FC Twente, waardoor er volgend seizoen geen Champions League gespeeld wordt, de 'hand in eigen boezem steken'. Dat schrijft Johan Cruijff maandag in zijn column in De Telegraaf. "Tegen FC Twente konden we weer zien waar het bij Ajax aan schort", vertelt Cruijff. "Het positiespel is gewoon slecht en juist FC Twente is op dat onderdeel één van de betere elftallen in de competitie. Daarom gaat het bij Ajax al tijdens de opbouw fout. Tegen een ploeg die op het middenveld goed georganiseerd is, krijg je dan nooit greep op de wedstrijd omdat er vrijwel nooit drie, vier passes achter elkaar goed aankomen."

"Daarom was de winst van FC Twente voor mij niet zo'n verrassing. Ook tijdens de uitwedstrijd zag je al, dat Ajax te weinig deed wat het zou moeten doen. Dus via goed positiespel de vrije man zien te vinden. Nu werd te vaak de lange en hoge bal gehanteerd en dan maak je het een ploeg als FC Twente wel heel gemakkelijk."

"Ik gun de Twentenaren hun succes, maar het blijft pijnlijk om te zien wat topclubs als Ajax en Feyenoord er de afgelopen jaren van gemaakt hebben. En nog heb ik het gevoel, dat ze met name in Amsterdam onvoldoende inzien waar de schoen werkelijk wringt. Na eerst tegen AZ van de play-offs geprofiteerd te hebben, had Ajax nu pech met het systeem. Maar als je het al vier jaar zonder kampioenschap moet doen, dan ligt dat niet alleen aan de play-offs", besluit de Amsterdammer.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:19:24 #116
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58758236
In het geval van Twente is het nog een beetje voor te stellen, ze hebbe net van Ajax gewonnen...
  maandag 19 mei 2008 @ 11:21:37 #117
188012 Breach
Is Goed
pi_58758277
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:19 schreef toma het volgende:

[..]

Ja leuk, dat achteraf gelul. Nu is het weer het positiespel, volgende week licht het weer aan de jeugdopleiding, dan zit er weer geen goede trainer. Het moet eens afgelopen zijn met die vent. Pfff wat verteer ik die gast matig zeg.
pi_58758311
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:21 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja leuk, dat achteraf gelul. Nu is het weer het positiespel, volgende week licht het weer aan de jeugdopleiding, dan zit er weer geen goede trainer. Het moet eens afgelopen zijn met die vent. Pfff wat verteer ik die gast matig zeg.
precies, en als je dan eindelijk denkt dat ie er zelf iets aan gaat doen, piept ie m er bij t eerste meningsverschil meteen tussenuit.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:24:48 #119
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_58758326
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:21 schreef Breach het volgende:

[..]

En toch heeft hij voor de volle 100% gelijk....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_58758386
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:12 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Echt te triest voor woorden. Laat ze lekker concentreren op hun eigen clubje. Net zoals sommigen Ajacieden roepen: helemaal niets in Rotterdam. Slaat dus nergens op
Wat geeft dat nu. Voor zo'n klein clubje als Twente is dit toch een fantastisch resultaat? Ik haal mn schouders op bij zulke uitspraken. Wij vinden het ook prachtig om de kakkerlakken te vernederen 2x in het jaar.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 19 mei 2008 @ 11:28:51 #121
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_58758408
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:24 schreef toma het volgende:

[..]

precies, en als je dan eindelijk denkt dat ie er zelf iets aan gaat doen, piept ie m er bij t eerste meningsverschil meteen tussenuit.
Hij had van Ajax carte-blanche gekregen en vervolgens wordt hij direct teruggeroepen.

Overigens denk ik nog steeds dat het een vooropgezet plan is en dat Cruijff op de achtergrond samen met van Basten de wijzigingen alsnog gaat doorvoeren.
Hierdoor heeft van Basten krediet gewonnen en blijft Cruijff zonder enige verantwoordelijkheid op de achtergrond.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 19 mei 2008 @ 11:31:05 #122
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58758446
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:24 schreef BoNi het volgende:

[..]

En toch heeft hij voor de volle 100% gelijk....
Yup. Het probleem bij Ajax ligt echt in de aanvoer naar de spitsen. Alles direct lang, compleet inspiratieloos. Het toverwoord van Ajax ( En Parma ook trouwens ) dit jaar is creativiteit. Geen enkele speler, met name op het middenveld komt eens met een verrassend steekpassje, een mooi opgezette aanval door middel van een 1-2tje door het centrum of een actie langs de lijn. Zoo voorspelbaar en makkelijk te verdedigen.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:31:28 #123
188012 Breach
Is Goed
pi_58758451
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:28 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hij had van Ajax carte-blanche gekregen en vervolgens wordt hij direct teruggeroepen.

Overigens denk ik nog steeds dat het een vooropgezet plan is en dat Cruijff op de achtergrond samen met van Basten de wijzigingen alsnog gaat doorvoeren.
Hierdoor heeft van Basten krediet gewonnen en blijft Cruijff zonder enige verantwoordelijkheid op de achtergrond.
Wat er werkelijk is afgesproken is volgens mij nooit naar buiten gebracht. En verder is het niet meer dan logisch dat je in een organisatie kritiek levert als 1 persoon ineens alles op de schop wil nemen. Denk dat er maar weinig succesvolle bedrijven zijn waar zo´n insteek gehanteerd wordt.
pi_58758612
Maar Urzaiz mocht gisteren wel invallen.
pi_58758894
Urzaiz won wel de kopduels van die Douglas, hij had er dus of eerder ingemoeten of minder lange ballen.

Ik opteer voor 2.
pi_58758937
4 miljoen salaris voor Huntelaar, hoogste salaris in Nederland?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:59:32 #127
131729 jna
pi_58758991
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:56 schreef Paaskonijn het volgende:
4 miljoen salaris voor Huntelaar, hoogste salaris in Nederland?
Voor een voetballer sowieso.
Jawel, je keek.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:09:56 #128
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58759173
Het gezeik van Montana op Van Basten, het word een beetje eentonig hoor.

Cruijfff heeft ook gewoon gelijk het positiespelwas het affiche van het Ajax voetbal en daar word volgens mij gewoon te weinig op getraind. Kijk naar Rutten hij heeft in 2 jaar gewoon goed positiespel neer weten zetten bij de Tukkers, dit zou ook gewoon bij ons mogelijk moeten zijn want in feite heb je gewoon beter materiaal.

4Miljoen is trouwens wel erg veel
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 19 mei 2008 @ 12:13:35 #129
148059 Pritt
Atheïst
pi_58759228
Nou voordeel is dat het volgend jaar eigenlijk alleen maar beter kan!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 19 mei 2008 @ 12:15:26 #130
131729 jna
pi_58759262
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:13 schreef Pritt het volgende:
Dit jaar hadden we de Johan Cruijff schaal nog
Jawel, je keek.
pi_58759290
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:15 schreef jna het volgende:

[..]

Dit jaar hadden we de Johan Cruijff schaal nog
Inderdaad, wat nou helemaal niets in Amsterdam?
  maandag 19 mei 2008 @ 12:20:30 #132
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58759340
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:09 schreef _Mike_ het volgende:
Het gezeik van Montana op Van Basten, het word een beetje eentonig hoor.
Zoveel zeik ik niet meer.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:22:50 #133
131729 jna
pi_58759384
quote:
Ajax informeert naar Twente-verdediger Douglas
Uitgegeven: 19 mei 2008 12:07
Laatst gewijzigd: 19 mei 2008 12:09

AMSTERDAM - Ajax heeft officieel geïnformeerd naar de mogelijkheden om verdediger Douglas van FC Twente over te nemen. De Amsterdammers hebben geïnformeerd bij Rob Cohen, de agent van de 20-jarige Braziliaan.

Cohen bevestigde het nieuws maandag. "Klopt. En bij Ajax hadden ze hem vorig jaar zelfs gratis kunnen krijgen, maar toen wilden ze hem niet."
Jawel, je keek.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:23:38 #134
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58759399
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:19 schreef toma het volgende:

[..]
Dat is al jaren zo, Cruijff........
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58759415
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:22 schreef jna het volgende:

[..]

Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:27:02 #136
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58759453
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoveel zeik ik niet meer.
Mwah, ik ben het wel met je eens hoor dat Van Basten eigenlijk niet geschikt is om heel Ajax te leiden volgend jaar, ik had ook veel liever een Frank Rijkaard gezien.
Maar nu hij er toch zit kunnen we er niets aan veranderen en denk ik dat hij gewoon een kans moet krijgen, laten we het sowieso een paar wedstrijden aanzien voordat we een echte mening over hem neerzetten.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 19 mei 2008 @ 12:27:50 #137
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58759466
Nusport.
quote:
Blij met een schone lei

Uitgegeven: 19 mei 2008 10:11
Laatst gewijzigd: 19 mei 2008 10:29
Om beurten verdedigen Feyenoorder Jurryt van de Vooren en Ajacied Menno Pot de eer van hun club in de columntwist ‘De Klassieker’. Jurryt is de enige Nederlander die ooit afstudeerde op Feyenoord. Menno schreef de eerste Nederlandse roman (Vak 127) met fanatieke Ajax-supporters in de hoofdrol.

Beste Jurryt,

Maak je geen zorgen: met mij gaat het prima.

Gistermiddag in de ArenA voelde ik eigenlijk al amper teleurstelling. Nog diezelfde avond betrapte ik me erop dat ik het eigenlijk wel goed vind zo. En nu, na een nachtje slapen, ben ik daar zelfs volledig van overtuigd. Het is goed dat Ajax de voorronde van de Champions League niet gehaald heeft.

De voornaamste reden: geen Ajax-bestuurder, -trainer of -speler kan nu nog ontkennen dat het een rampzalig baggerseizoen was en dat we op de bodem van de put zijn aanbeland. Slechter kan het nu écht niet meer. In de voorgaande drie seizoenen was er steeds een soort van halfbakken happy end: playoff-winst, bekertje erbij. Ik weet nog hoe ik me kapot geërgerd heb aan het ‘eind goed, al goed’-geleuter van trainer en bestuur. Nu hebben we een keer écht niks. Misschien dat dát helpt.

Domper

Het is lekker om te weten op welk Europees bekertoernooi we ons kunnen voorbereiden. Niet nóg eens een gigantische domper terwijl het seizoen nog moet beginnen. Napraten heeft geen zin, want alle verantwoordelijken zijn al foetsie: voorzitter Jaakke en zijn hele bestuur, technisch directeur Martin van Geel, algemeen directeur Maarten Fontein en twee hoofdtrainers, Henk ten Cate en Adrie Koster. Volgend seizoen nieuwe mensen, een nieuw beleid en een schone lei.

Wat de playoffs betreft: als je me vraagt wat ik van het systeem vind, dan zal ik je zeggen dat ik ‘anti’ ben. Ik vind dat de nummer drie van de ranglijst (in dit geval NAC Breda) gewoon verzekerd hoort te zijn van UEFA Cup-voetbal en ik vind dat de nummer twee na 34 wedstrijden recht heeft op de Champions League-voorronde. Ik háát de playoffs. Dat riep ik toen Ajax als vierde eindigde maar via de playoffs de ware nummer twee AZ ‘onttroonde’ (2006), en dat roep ik nu dus ook.

Gedrocht

Maar die discussie is nu irrelevant. Dat gedrocht bestaat nu eenmaal en we zijn uitgeschakeld door een ploeg die (wanneer het op een rechtstreeks duel aankomt) gewoon sterker is dan Ajax, en beter verzorgd voetbal speelt. Het zaakje is na drie playoff-edities netjes in balans: één keer onterecht ‘omhooggevallen’ (2006), één keer een rechtmatig verkregen tweede plek geconsolideerd (2007) en één keer ten onrechte naar beneden gekukeld (2008).

Ik vind het best zo. Wat ik veel erger vind (en dus belangrijker), is het feit dat Ajax in al die jaren geen landskampioen is geworden, en überhaupt tot de playoffs veroordeeld was.

Superioriteit

Ik vind het stiekem wel lekker dat ik vanaf heden eindelijk weer supporter kan zijn van een gewóne club. Net zo’n gewone club als Twente of Roda of Willem II. Een club die gewoon blij is met een overwinning en geen enkele zege meer for granted neemt. Want dat punt hebben we nu wel bereikt, daarover kunnen we het eens zijn.

We hebben dit seizoen tegen vrijwel geen enkele tegenstander iets van superioriteit laten zien en in een knock-out ronde kunnen we tegen Kopenhagen, Slavia Praag, Dinamo Zagreb en FC Twente het verschil niet maken. We hebben de macht gewoon niet. Conclusie: we zijn een gewoon cluppie, bevrijd van de illusies. Alles wat Ajax ooit was, is weg. We staan weer op nul - en ik vind het heerlijk.

Van de weeromstuit krijg ik zin om de komende weken met je te bomen over Oranje en het EK. Je moet wat, tijdens de zomerstop. Zullen we?

Mazzel!
Menno
pi_58759561
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Mwah, ik ben het wel met je eens hoor dat Van Basten eigenlijk niet geschikt is om heel Ajax te leiden volgend jaar, ik had ook veel liever een Frank Rijkaard gezien.
Maar nu hij er toch zit kunnen we er niets aan veranderen en denk ik dat hij gewoon een kans moet krijgen, laten we het sowieso een paar wedstrijden aanzien voordat we een echte mening over hem neerzetten.
Sowieso een mening hebben voordat iemand de kans heeft gehad zich te bewijzen slaat al alles !
quote:
Conclusie: we zijn een gewoon cluppie, bevrijd van de illusies. Alles wat Ajax ooit was, is weg. We staan weer op nul - en ik vind het heerlijk.
So true wat ie zegt maar of ik t heerlijk vind !
A.F.C.A.
pi_58759574
quote:
Op maandag 19 mei 2008 02:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb ook nul komma nul vertrouwen in Van Basten als trainer. Het voetbal van het Nederlands Elftal is niet om aan te zien en in wedstrijden die er ECHT toe doen
Het voetbal van psv is al 3 seizoenen niet om aan te zien...
  maandag 19 mei 2008 @ 12:35:02 #140
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58759602
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:32 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Sowieso een mening hebben voordat iemand de kans heeft gehad zich te bewijzen slaat al alles !
[..]

So true wat ie zegt maar of ik t heerlijk vind !
Na 4 jaar gekloot vind ik het ook heerlijk.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:36:50 #141
131729 jna
pi_58759631
Hoe was het voetbal van jong Ajax toen van Basten trainer was daar?
Jawel, je keek.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:39:13 #142
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58759673
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:36 schreef jna het volgende:
Jong Ajax
Kampioen: 2004
Winnaar Amstel Cup beloften: 2004

Kan geen directe link vinden met statistieken van zijn seizoen, maar ik geloof dat hij kampioen werd met een voorsprong van 12 punten ofzo.
pi_58759696
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:13 schreef Pritt het volgende:
Nee de play-offs niet halen hebben we nog niet meegemaakt
pi_58759744
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

En de wedstrijden die er toe doen, wint Marco meestal wel. Niet onbelangrijk
  maandag 19 mei 2008 @ 12:43:24 #145
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58759754
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:36 schreef jna het volgende:
Ze speelden toen seriues heel goed voetbal. Wat ik van die bekerwedstrijden toen gezien heb.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 19 mei 2008 @ 12:43:49 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58759765
Ik ben er helemaal niet "blij" mee oid.

Wat je ook van Van Basten denkt of vindt, hij heeft iig de kans om Ajax weer gezond te maken gekregen. Dus een CL kandidaatschap zou het aantrekkelijker maken om naar Ajax te komen en dus weer eens een goed team neer te zetten. En bestaande spelers blijven makkelijker.

Nu zal hij toch een minder aantrekkelijk bod kunnen doen bij spelers, want geen CL.

Dus het is en blijft jammer.... al is het terecht helaas.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58759801
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er helemaal niet "blij" mee oid.

Wat je ook van Van Basten denkt of vindt, hij heeft iig de kans om Ajax weer gezond te maken gekregen. Dus een CL kandidaatschap zou het aantrekkelijker maken om naar Ajax te komen en dus weer eens een goed team neer te zetten. En bestaande spelers blijven makkelijker.

Nu zal hij toch een minder aantrekkelijk bod kunnen doen bij spelers, want geen CL.

Dus het is en blijft jammer.... al is het terecht helaas.
Ja waarom zou zo'n Douglas bv nu komen? Hij speelt CL dus kan hij beter bij Twente blijven...
pi_58759820
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:45 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja waarom zou zo'n Douglas bv nu komen? Hij speelt CL dus kan hij beter bij Twente blijven...
Hij speelt voorronde CL, nog geen garantie voor CL. En bij Ajax verdient ie veel beter natuurlijk, ook niet onbelangrijk bij spelers! Daarnaast strijdt Ajax volgend seizoen gewoon weer mee om het kampioenschap.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:49:27 #149
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58759856
Als ze Koster krijgen spelen ze volgend jaar ook play-offs, maar dan degradatie play-offs
pi_58759868
quote:
Op maandag 19 mei 2008 03:28 schreef F1Bas het volgende:
Je spreekt jezelf dus een beetje tegen over het feit waarom ze dan nu opeens buiten de top3 zullen eindigen.
Een beetje, misschien. Maar als je kijkt naar de klasseringen die Ajax de afgelopen seizoenen behaalde (en dan doel ik op de stand na 34 wedstrijden), dan zijn ze de laatste elf jaar regelmatig buiten die Top 3 gevallen. 1997 vierde, 1999 zesde, 2000 vijfde, 2006 vierde. Bovendien heb ik weinig vertrouwen in de nieuwe trainer, die orde moet gaan brengen in het rommeltje dat hij nu aantreft. In zijn tijd als bondscoach is Van Basten er tot dusver niet in geslaagd om een goed, op elkaar ingespeeld team op de mat te zetten. Dus ik zie geen reden om ervan uit te gaan dat hij bij Ajax wél binnen no-time gaat realiseren.

Bij Ajax is al jaren structureel iets mis; dat is nu ook vastgelegd in een lijvig rapport. Alleen word ik niet vrolijk van de genomen maatregel, want ik vind dat Ajax zich weer aan dezelfde steen stoot. We hebben eerder een aantal oud-profs gezien die onervaren bij Ajax aan de slag gingen, zoals Blind en Wouters. De resultaten waren niet bepaald om over naar huis te schrijven. Op basis van de conclusies uit het rapport had ik een heel ander type trainer naar Amsterdam gehaald. Bijvoorbeeld de man die na twee rampseizoenen (1999 en 2000) Ajax weer terugbracht naar de top...
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:33 schreef Nashje het volgende:
Klopt. En ik beweer dan ook nergens dat dat wél zo is...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2008 13:11:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')