Ik weet wel wat ik doe.quote:
Ow... ik probeerde zo incognito mogelijk te zijnquote:
Des te groter zou de verrassing geweest zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow... ik probeerde zo incognito mogelijk te zijn
Weltrustenquote:Op zondag 18 mei 2008 23:56 schreef Californium het volgende:
Nu echt slapenAnders moest ik morgen weer zoeken naar topic enzo
Trusten
quote:
Kerel, we zijn geen kamp hoorquote:
quote:
Oh, dat dacht ikquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ikWat dan, een stichting?
Ohquote:
whehe, dat zal je leren.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef crossover het volgende:
Een beetje mijn FB vervuilen hè!?
Met een inrichting ookquote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef Bravebart het volgende:
OhUitjes met de stichting zien er altijd zo gezellig uit
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef crossover het volgende:
Joaaaaaaaahquote:Op maandag 19 mei 2008 00:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Met een inrichting ook
Met z'n allen in zo'n busje
Idd, en ze kwijlen op elkaar enzo.quote:
Busjes zijn voor polen.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Met een inrichting ook
Met z'n allen in zo'n busje
[..]
Misschien is het een Poolse inrichting...quote:
Ik krijg al zin in de meet, jij ook?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Idd, en ze kwijlen op elkaar enzo.
Zo gezellig
Sure... ik zal hier sowieso nog ff blijven hangen dan... en je in de gaten houden....quote:
Wat hebben ze gedaanquote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef crossover het volgende:
quote:
Dat zou goed kunnenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien is het een Poolse inrichting...
+1!quote:
Ik kwam alleen maar ff melden dat Cross' opmerking geholpen hadquote:
Van mij mag je, als je maar daar blijftquote:Op maandag 19 mei 2008 00:09 schreef HostiMeister het volgende:
Sure... ik zal hier sowieso nog ff blijven hangen dan... en je in de gaten houden....
Die omnipotentie staat niet voor niets...
Ik gok iets met dat iedereen moet sterven?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, nog even een gezellig slaapliedje voor jullie, let vooral goed op de tekst.
Lezen, er staat slaapliedjequote:Op maandag 19 mei 2008 00:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik gok iets met dat iedereen moet sterven slapen?
Ohquote:
Ik lig er al een tijd inquote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik lig ook lekker, vond het een leuk sc dagje!
Haha, ik zorg de hele dag jaquote:Op maandag 19 mei 2008 00:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet verzorgende in die inrichting worden, ben je goed in![]()
Ik ookquote:Op maandag 19 mei 2008 00:19 schreef Houniet het volgende:
Ik heb honger.
Ik ookquote:Op maandag 19 mei 2008 00:19 schreef Houniet het volgende:
Ik heb honger.
Slaapse knulquote:
Duitser!quote:Op maandag 19 mei 2008 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookIk heb nog stokbrood liggen volgens mij
quote:
Ach, het zit in de buurt, het nummer staat dan ook op het geweldige album Murder Ballads.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik gok iets met dat iedereen moet sterven?
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, het zit in de buurt, het nummer staat dan ook op het geweldige album Murder Ballads.
Slaapse Houquote:
Ja, ik nu ook echt.quote:
10 over 8 op maandagochtendquote:Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme kom ik om 8:10 aan in de bieb van de uni, zijn godverdomme alle werkhokjes al bezet_! GODVERDOMME!het is 10 over 8! waarom!
ik heb wel ruimte in mn kippenhok?quote:Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme kom ik om 8:10 aan in de bieb van de uni, zijn godverdomme alle werkhokjes al bezet_! GODVERDOMME!het is 10 over 8! waarom!
Als je een thesis moet inleveren donderdag, dan wil je wel werken hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 08:25 schreef Piles het volgende:
[..]
10 over 8 op maandagochtend![]()
Jullie zijn gek
daar schiet ik weinig mee op he? Hier in Zweden!quote:
Had je maar eerder moeten beginnenquote:Op maandag 19 mei 2008 08:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Als je een thesis moet inleveren donderdag, dan wil je wel werken hoor![]()
Ga eens aan het werkquote:Op maandag 19 mei 2008 08:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het enige voordeel wat ik heb, is dat ik nu ongeveer naast de ingang sta en er alleen maar vrouwen binnenkomen lopen, ZWEEDSE vrouwen!![]()
Eerder beginnen? ik ben nu al 2 maand voltime hier mn tijd aan het verspillen aan deze thesis, en dan mag ik best een beetje schelden als om 8:10 alle werkhokjes al godverdomme vol zitten!quote:
als ik mn camera mee had, had ik wel even foto's voor je willen maken... als je wat liever was geweest!quote:[..]
Ga eens aan het werk![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Eerder beginnen? ik ben nu al 2 maand voltime hier mn tijd aan het verspillen aan deze thesis, en dan mag ik best een beetje schelden als om 8:10 alle werkhokjes al godverdomme vol zitten!![]()
quote:als ik mn camera mee had, had ik wel even foto's voor je willen maken... als je wat liever was geweest!
ik bied je vervangende ruimte aan! reden genoeg voor pica's!quote:Op maandag 19 mei 2008 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eerder beginnen? ik ben nu al 2 maand voltime hier mn tijd aan het verspillen aan deze thesis, en dan mag ik best een beetje schelden als om 8:10 alle werkhokjes al godverdomme vol zitten!![]()
[..]
als ik mn camera mee had, had ik wel even foto's voor je willen maken... als je wat liever was geweest!
Nou, ze lopen hier nog niet naakt rond dus valt nog mee hoor!quote:Op maandag 19 mei 2008 08:36 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
Misschien maar beter ook, het is mss wat NSFS
vervangende ruimte...? een kippenhok ergens in de middle of nowhere in Nederland...! Nee dat helpt echt in deze situatie, top bootje! Jij weet mensen te helpen op de meeste perfecte momenten!quote:Op maandag 19 mei 2008 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik bied je vervangende ruimte aan! reden genoeg voor pica's!
veel plezier!quote:
wie het kleine niet eert....quote:Op maandag 19 mei 2008 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou, ze lopen hier nog niet naakt rond dus valt nog mee hoor!![]()
[..]
vervangende ruimte...? een kippenhok ergens in de middle of nowhere in Nederland...! Nee dat helpt echt in deze situatie, top bootje! Jij weet mensen te helpen op de meeste perfecte momenten!
Als het hier in het dorp was ja, dan had ik er MISSCHIEN gebruik van gemaakt, maar Bootje, lieve schat, ik zit in Zweden, zo'n kleine 1200-1300 km van jou vandaan, dan heeft een kippenhok aanbieden toch echt geen zin of wel? Als jij met je auto een ongeluk krijgt en vraagt om vervangend vervoer van je garage en ze zeggen oow maarwacht we hebben nog een auto in Spanje staan, die kun je wel even gebruiken, heeft toch ook weinig zin voor jou of niet?quote:
Veel plezierquote:Op maandag 19 mei 2008 08:48 schreef Bravebart het volgende:
MogguhEerst maar eens een paar uurtjes college knallen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |