Broekiequote:
Ja, daar haalde ik ook de inspiratie voor mijn opmerking vandaanquote:Op maandag 19 mei 2008 10:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Opta geeft hoogste boete ooit voor spam
dus dit is een OPTA actie?
staat in mijn profiel.quote:Op maandag 19 mei 200810:07 schreef cablegunmaster het volgende:
hou oud?
jeps.quote:Op maandag 19 mei 200810:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Opta geeft hoogste boete ooit voor spam
dus dit is een OPTA actie?
In mijn geval wel.... daarna ging ik studeren, maar ja, toen had ik geen examens meer. Toen werden het tentamensquote:Op maandag 19 mei 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat typte ik eerst, maar dat klopte in mijn geval niet
Whehequote:Op maandag 19 mei 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn geval wel.... daarna ging ik studeren, maar ja, toen had ik geen examens meer. Toen werden het tentamens.
Dacht ik al, daarom gooide ik het maar op de FP.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar haalde ik ook de inspiratie voor mijn opmerking vandaan.
Werd er dus niet beter op.quote:Op maandag 19 mei 200810:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn geval wel.... daarna ging ik studeren, maar ja, toen had ik geen examens meer. Toen werden het tentamens [afbeelding].
Whehequote:Op maandag 19 mei 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dacht ik al, daarom gooide ik het maar op de FP.
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe![]()
Die onzin mag ik over 4 weken weer aan ofzo
Alleen als je me ook mee terug neemtquote:Op maandag 19 mei 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, ik kom je dalijk op je muil tikken he...
en dan vervolgens met de eerste de beste Indonesische het bed in duiken. Dacht het dus eventjes nietquote:Op maandag 19 mei 200810:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen als je me ook mee terug neemt [afbeelding]
* JortK is bustedquote:Op maandag 19 mei 2008 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan vervolgens met de eerste de beste Indonesische het bed in duiken. Dacht het dus eventjes niet
ik heb een schurft-hekel aan Realplayer... dus helaas..quote:Op maandag 19 mei 200810:41 schreef ScarFace- het volgende:
Ik download video`s altijd via Realplayer, Indah.
Bij ieder filmpje komt dan een download this video knop een paar seconden [afbeelding]
Klopt, maar technisch gezien kan ik het op de meeste vrouwen dus het moet geen probleem zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... en je ben hier nog niet eens geweest(toch?)
Haha het loopt weleens vast maar downen gaat goed.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb een schurft-hekel aan Realplayer... dus helaas..
dat zal het probleem niet zijn idd.. maar als je wat smaak hebt is hier ook nog voldoende beschikbaarquote:Op maandag 19 mei 200810:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, maar technisch gezien kan ik het op de meeste vrouwen dus het moet geen probleem zijn [afbeelding]
daarvoor heb je nu een snuppel en een wapen.quote:Op maandag 19 mei 200810:46 schreef ScarFace- het volgende:
50 Kinderen tegen 5 man politie.
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_uit_de_hand.html
Snuppel?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarvoor heb je nu een snuppel en een wapen.
Snuppel?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarvoor heb je nu een snuppel en een wapen.
Je vind er tegenwoordig zelfs al Google results opquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
typfouten zijn tussen de tranen door mogelijk. Te triest hoe steeds weer te zien dat de politie in Nederland niets doet of mag. Lees de commentaren maar eens op Dumpert, dan weet je wel waar ik me in kan vinden. Dit schreeuwen is leuk, maar lang niet goed genoeg.quote:
kansloos hequote:Op maandag 19 mei 200810:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Je vind er tegenwoordig zelfs al Google results op [afbeelding]
En nu hier dus straks ookquote:Op maandag 19 mei 200810:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Je vind er tegenwoordig zelfs al Google results op [afbeelding]
jaquote:Op maandag 19 mei 2008 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..].
Maar daarna vakantie?
Heb je de advertentie voor ruimtemeuk nog gelezen, eigenlijk?
quote:Op maandag 19 mei 2008 11:03 schreef OA het volgende:
M, ?
http://www.bndestem.nl/al(...)op-veiling-Venlo.ece
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 19 mei 200811:11 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb er al samples van naar eer-ik, houniet en frits gestuurd [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |