In mijn geval wel.... daarna ging ik studeren, maar ja, toen had ik geen examens meer. Toen werden het tentamensquote:Op maandag 19 mei 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat typte ik eerst, maar dat klopte in mijn geval niet
Whehequote:Op maandag 19 mei 2008 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn geval wel.... daarna ging ik studeren, maar ja, toen had ik geen examens meer. Toen werden het tentamens.
Dacht ik al, daarom gooide ik het maar op de FP.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar haalde ik ook de inspiratie voor mijn opmerking vandaan.
Werd er dus niet beter op.quote:Op maandag 19 mei 200810:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
In mijn geval wel.... daarna ging ik studeren, maar ja, toen had ik geen examens meer. Toen werden het tentamens [afbeelding].
Whehequote:Op maandag 19 mei 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dacht ik al, daarom gooide ik het maar op de FP.
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe![]()
Die onzin mag ik over 4 weken weer aan ofzo
Alleen als je me ook mee terug neemtquote:Op maandag 19 mei 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, ik kom je dalijk op je muil tikken he...
en dan vervolgens met de eerste de beste Indonesische het bed in duiken. Dacht het dus eventjes nietquote:Op maandag 19 mei 200810:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Alleen als je me ook mee terug neemt [afbeelding]
* JortK is bustedquote:Op maandag 19 mei 2008 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan vervolgens met de eerste de beste Indonesische het bed in duiken. Dacht het dus eventjes niet
ik heb een schurft-hekel aan Realplayer... dus helaas..quote:Op maandag 19 mei 200810:41 schreef ScarFace- het volgende:
Ik download video`s altijd via Realplayer, Indah.
Bij ieder filmpje komt dan een download this video knop een paar seconden [afbeelding]
Klopt, maar technisch gezien kan ik het op de meeste vrouwen dus het moet geen probleem zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... en je ben hier nog niet eens geweest(toch?)
Haha het loopt weleens vast maar downen gaat goed.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb een schurft-hekel aan Realplayer... dus helaas..
dat zal het probleem niet zijn idd.. maar als je wat smaak hebt is hier ook nog voldoende beschikbaarquote:Op maandag 19 mei 200810:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, maar technisch gezien kan ik het op de meeste vrouwen dus het moet geen probleem zijn [afbeelding]
daarvoor heb je nu een snuppel en een wapen.quote:Op maandag 19 mei 200810:46 schreef ScarFace- het volgende:
50 Kinderen tegen 5 man politie.
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_uit_de_hand.html
Snuppel?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarvoor heb je nu een snuppel en een wapen.
Snuppel?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarvoor heb je nu een snuppel en een wapen.
Je vind er tegenwoordig zelfs al Google results opquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |