Dan houd het op he.quote:
It's easy hmmmkaaaayquote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef MPG het volgende:
Drugs are bad, mkay
Jammer. Het was een mooie gelegenheid geweest om een keer te meeten met eer-ik, hou en ondergetekendequote:
Ik wil jullie graag eens meeten hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jammer. Het was een mooie gelegenheid geweest om een keer te meeten met eer-ik, hou en ondergetekende![]()
Hoezo je drinkt toch ookquote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef MPG het volgende:
Drugs are bad, mkay
Wij snuiven wel altijd bij meets...quote:Op maandag 19 mei 2008 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil jullie graag eens meeten hoor
Maar dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat we een lijntje moeten snuiven?
Dat welquote:
JE GAAT VREEMD!!!!!!!!!11 eins!xzzzquote:
quote:
quote:
Zo gaat dat nou eenmaal in de Randstadquote:Op maandag 19 mei 2008 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil jullie graag eens meeten hoor
Maar dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat we een lijntje moeten snuiven?
Ssssstttquote:
Mieke was wel chill met der G'tjequote:Op maandag 19 mei 2008 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mooiste meets bij eer zijn altijd onder invloed![]()
Die sosfeesten zijn wel mooi altijd jaquote:Op maandag 19 mei 2008 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vrijdag weer?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal in de Randstad![]()
Maar dat kan toch ook van drankquote:Op maandag 19 mei 2008 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik kan altijd alleen zo lastig de mand uitkomen op maandag, wel nog redelijk hard naar de klote van de drugs.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo gaat dat nou eenmaal in de Randstad![]()
Daarom heb ik ook mijn werkgroep veranderd, naar 11.00 uur, scheelt toch weer 2 uurtjesquote:Op maandag 19 mei 2008 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan altijd alleen zo lastig de mand uitkomen op maandag, wel nog redelijk hard naar de klote van de drugs.
Maar care.
Uitslapen FTWquote:Op maandag 19 mei 2008 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook mijn werkgroep veranderd, naar 11.00 uur, scheelt toch weer 2 uurtjes
G geprobeert?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mieke was wel chill met der G'tje! Zo relaxed was dat, wil weer terug
..
Da's wel chille tijd idd.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook mijn werkgroep veranderd, naar 11.00 uur, scheelt toch weer 2 uurtjes
Na het eten danquote:Op maandag 19 mei 2008 00:15 schreef Houniet het volgende:
Oké eer, vrijdag snatsdag!
Ontslag nemenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's wel chille tijd idd.
Ik moet altijd om half 9 weer paraat staan.
Fucking vroeg.
Ja, anders had ik ruim de helft moeten verzuimenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's wel chille tijd idd.
Ik moet altijd om half 9 weer paraat staan.
Fucking vroeg.
Ja anders ga ik leipquote:Op maandag 19 mei 2008 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Na het eten dan
Anders trek ik het niet.
Dan kan ik geen drugs meer kopenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, anders had ik ruim de helft moeten verzuimen
Morgen weer. Vanaf 9:00 project, robot bouwen die een open hartoperatie kan uitvoerenquote:
Hehe, laatste keer dat je zo ver was, was wel fucking mooi man! Bij eer in de kliko zitten omdat je dacht dat er kabouters op straat liepenquote:
Dat is niet niksquote:Op maandag 19 mei 2008 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen weer. Vanaf 9:00 project, robot bouwen die een open hartoperatie kan uitvoeren
Dat lijkt mn demente oma welquote:Op maandag 19 mei 2008 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, laatste keer dat je zo ver was, was wel fucking mooi man! Bij eer in de kliko zitten omdat je dacht dat er kabouters op straat liepen![]()
![]()
Nee, maar wel een tof projectquote:
Lijer niet hier.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, laatste keer dat je zo ver was, was wel fucking mooi man! Bij eer in de kliko zitten omdat je dacht dat er kabouters op straat liepen![]()
![]()
Komt hij ook aan hoorquote:
Nee, maar wel met kabouters die overal rondlopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |