quote:De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
quote:De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
Kimi Raikkonen
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
Heikki Kovalainen
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
Fernando Alonso
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:Kimi Raikkonen
2:Lewis Hamilton
3:Fernando Alonso
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
1:15.348
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
Ferrari
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:Kimi Raikkonen
2:Lewis Hamilton
3:Felipe Massa
4:Fernando Alonso
5:Robert Kubica
6:Heikki Kovalainen
7:Mark Webber
8:David Coulthard
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
Kimi Raikkonen
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
BMW Sauber
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
Force India
Primaquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:18 schreef Kanjer het volgende:
Coltz40, deze is mij toegemaild door Tarado, hij kan zelf niet plaatsen dus doe ik dit voor hem.
Is dat oke?
oeps..quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Prima![]()
Kijk eens naar de 2e post in dit topic!
mag het nog? tis nog voor de vrije training gisteravond door de CL finale totaal vergetenquote:
Ok, da's fair.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik hou me aan deze regel:
F1 Predictions Bahrein
Dus jullie doen gewoon mee maar dan met 3 strafpunten. Het zou niet eerlijk zijn tegenover Almighty als ik dit nu door de vingers zie.
We doen het in iedergeval goed voor de constructeurs kampioenschapquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:10 schreef Almighty het volgende:
Jeetje, had eigenlijk niet verwachthet zo goed gedaan te hebben, maar ben er wel blij mee!
Dat bv Elmaro naar Bmw gaat om Lexx te helpen met het team. Of Gitanki naar Toro Rosso bij franklop.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:17 schreef Kanjer het volgende:
Hoe bedoel je precies, een transfermarkt?
Daar moeten we denk ik even een poll over openen. Wat mij betreft wel anders zijn de kansen zo klein om iets te winnen met je team.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:34 schreef Gitanki het volgende:
Goed idee, dan verstevig ik Torro Rosso, of tellen eerder behaalde punten niet mee voor het nieuwe team?
Dan krijg ik er punten bijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar moeten we denk ik even een poll over openen. Wat mij betreft wel anders zijn de kansen zo klein om iets te winnen met je team.
Ik heb trouwens ook berekenings fout gemaakt, de correctie komt vanavond. Het gaat over de snelste pitstop. Het moet Ferrari zijn niet Bmw.![]()
Woohoo meer puntjes!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb trouwens ook berekenings fout gemaakt, de correctie komt vanavond. Het gaat over de snelste pitstop. Het moet Ferrari zijn niet Bmw.![]()
Erg vervelend!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:40 schreef franklop het volgende:
ik zat 11 dagen in New York, had dus geen tijd/mogelijkheid om mee te doen!
zeker goed. En we houden zo ook nog de 2 puntjes bij de sneslte pitstop correctie. Vasthouden deze vorm!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:21 schreef WEST het volgende:
[..]
We doen het in iedergeval goed voor de constructeurs kampioenschap
Damn, daar gaan weer 2 puntenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar moeten we denk ik even een poll over openen. Wat mij betreft wel anders zijn de kansen zo klein om iets te winnen met je team.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |